MEGALOOPBEUN
|
zo ben ook weer bij mijn positieven gekomen effe koffie en wat steroiden en ik kom eraan
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik mis Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????
Geen zin vandaag??
;-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
duurd altijd effe voordat de oxepam is uitgewerkt dus voor de liefhebbers JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kan ik eindelijk mijn 12mtr effe goed uitproberen ben er helemaal nerveus van
|
|
|
Keut Local
|
Gasten wij gaan naar Callentsoog, waarschijnlijk iets weer woei!
|
|
|
|
|
Retard
|
Kan iemand miij vertellen wat ZW op Zandvoort is ??
Aanlandig of Richting zee,
|
|
|
Dirkie
|
Beginnende kiter: http://maps.google.nl :-) ZW wind komt uit het zuidwesten, dus side-onshore in z-voort. Zo lekker naar IJmuiden, 20 knopies!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Z0 lekker naar IJmuiden, 20 knopies! Wijk aan Bunkel, lekkel glatis palkelen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo manneh lekker gevaren allemaal. Vond het wat te twijfelachtig om te gaan. Dusz heb me autootje maar effe uitgezogen en een potje voetbal bij me zoon gekeken. 8 - 1 gewonnen 4 x gescoord.. en nu ga ik niet meer. want als ik wel ga dan gaat de wind weg en kunnen jullie niet verder kiten
|
|
|
R@bert
|
Iemand morgen nog plannen voor IJmuiden? Morgen goede vooruitzichten...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker ..sins tijden weer eens op(wijk aan) zee gevaren ,op mijn favoriete spot schellinkhout stond volgens mij te weinig wind ,en op wijk waaide het goed heb heerlijk met mijn 9 mtr gevaren,stonden wel behoorlijke golven en het was nogal choppie ... De Beun en Mark en Robin waren er ook dus het was weer gezellig... ik ga er zeker vaker heen..
|
|
|
Keut Local
|
Callentsoog was ook mooi tussen de strekdammetjes, samen met RObert en enkele duitse badgasten! Mooi met de 12 begonnen en later de 10 gepakt...stond nog een fotograaf op de strekdam foto`s te schieten dus ben benieuwd naar het resultaat
|
|
|
R@bert
|
Mark en de Beun....morgen nog? Goeie dag op Wijk gehad las ik net...!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey robert zeker lekker daggie wel klotsen maar ja wel wind morgen schell zeker wel word wel in de namiddag maar kom wel tot in de laatste lichtstralen
|
|
|
360
|
Wijk was wreed wat een weertje zeg Tommy the blind Judge-nu-dus-de-Snake zag ik met een 9m2, ging dat een beetje of ligt het aan mijn 80 kg dat ik met mijn 12 net lekker ging, 9 was voor mij net niet gegaan! Greetz
|
|
|
@LaurenS
|
Net teug uit cumbuc,dus weer klaar om hier te varen.Topvakantie gehad.Veel downwinders gemaakt met mega lange hoge golven.Echt paradijsje daar.Meisie ging ook helemaal super goed op volle zee Ik heb alle dagen lmet mijn 9 m2 moeten varen .Wat een weelde.Morgen effe lichamelijk bijkomen, maar het einde van de week ben ik zeker weer van de partij in het chille NL.... Later,P
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Voor de verandering eens naar IJmuiden gegaan. Wat een waanzinnige dag!!! Wind, golven en m'n beste vriend de "Rino07 10"....wat een feest!!!! Wel aardig druk. Maar als je Schelliewoody gewend bent, was dit een oase van rust!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@360, over het algemeen wel genoeg druk in de kite gehad. Soms ff een dippie, maar wil die 13 lliever niet meer opzetten, traag hok... Wat vaar je? Bow of C?
@Peet, welkom terug ouwe wereldreiziger!!! Zie je snel weer on the spot!!
@Beun, hoe wat waar wanneer hoe laat vandaag?? Schell genoeg wind denk je? Zal wel weer teringdruk zijn met kamikazepiloten hoor! Ijmuiden doen??
|
|
|
360
|
@Tommy Snake ik vaar rhino 2007 (ook rebel 2009 7m2 maar dan hebben we wel een stormpie nodig) dus beetje BOW DELTA SLE etc.. @LaurenS goed te horen dat het zo leuk was wordt even wennen hier in het minder warme water wel heerlijke wind hier de laatste dagen groet
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@360, raar want ik weeg ook nog eens 90 kilo...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedemorgen mark alles in mijn oude lichaam doet zeer maar ben er weer klaar voor zeg het maar schell zal inderdaad wel druk zijn ik denk een uurtje of 2 ben effe wat offertetjes aan het maken zullen we naar ijmuiden gaan dan vind het prima
|
|
|
Mark-Fizzer
|
FF ijmuiden doen dan? Rijden we samen in je nieuwe bussie?? 2 uur bij mij, of is het makkelijker als ik naar jou kom?
|
|
|