|
|
Mark-Fizzer
|
Top, Rob is hier dan ook...
|
|
|
Gerard
Gast
|
Veel plezier allemaal, voor mij zit het er vandaag helaas niet in. Morgenochtend nog gasten naar IJmuiden of Wijk? Verwachting is top, zuid tot zuidwest 5 tot 6. Ben er om 10.00 uur.
|
|
|
360
|
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
morgen iemand zeker naar wijk aan zee? moet een heel eind karren dus wil ik er wel zeker van zijn dat er mede slachtoffers zijn morgen...
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
morgen iemand zeker naar wijk aan zee? moet een heel eind karren dus wil ik er wel zeker van zijn dat er mede slachtoffers zijn morgen...
ik ben er zeker! ik weet alleen niet hoelaat en of ik lang ga... als je ff zegt hoelaat je er bent.. dan kom ik ook wel als ik kan
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vandaag lekker wat schilderwerk gedaan.. Misschien dat ik morgen na mijn werk nog even naar Schellie gaat.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik dacht dat de Beun een kee naar het zoute sop zou afvaren.Het blijft ook een zoetwaterhomo . Trouwens nog gefeliciteerd met je gelande backroll Gans
|
|
|
kitaholic
|
ik ben er zeker! ik weet alleen niet hoelaat en of ik lang ga... als je ff zegt hoelaat je er bent.. dan kom ik ook wel als ik kan ikke ook! Dacht zelf aan ongeveer 2 uur daar. Wat jullie? Voorspelling wel behoorlijke zuid-component, ijmuiden?
|
|
|
Retard
|
Gaan er morgen nog mensen naar schellink hout ?? In de ochtend ??
|
|
|
Gerard
Gast
|
ik ben er zeker! ik weet alleen niet hoelaat en of ik lang ga... als je ff zegt hoelaat je er bent.. dan kom ik ook wel als ik kan ikke ook! Dacht zelf aan ongeveer 2 uur daar. Wat jullie? Ik ben er morgen om 10.00 uur. Zoals het er nu uitziet (zuid 5) kies ik voor IJmuiden. Blijkt het morgenochtend echter zuidwest te zijn, dan wordt het Wijk (bunker).
|
|
|
|
Marsie
|
Het was weer lekker @ Schellinkhout sinds een tijd (blinde darm operatie gehad). Dit was dan de tweede keer na de operatie. Ik hing onder de 12 mtr Rebel,ongeveer 72 kg (zonder blinde darm). Vond het wel pittig met de 12. Ik vond het weer prachtig om Frank (ik haal ze steeds door elkaar)te zien springen. En Mark wat was je laat,we beginnen op tijd he'!!!! Ilsie of Ilse volgende keer,is beter om verder uit de kant te gaan. Ik hoop dat jullie film gelukt is en je vriend het niet zo koud heeft gehad. He'jammer ik heb de Beun niet gezien,misschien moest ik omhoog kijken! Nou mannen/vrouwen het was een top daggie.
|
|
|
|
kitaholic
|
hoor net dat we naar s'hout gaan, zijn er om 12 uur
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja debeun zijn allereerste backroll met doorstart heb me wel wat bloed zweet en tranen gekost maar jihaaaaaaaaaaaaaaaaa was inderdaad overal te horen superkite die nemi 12 2009 wat een retestrakekite vind het toch lekkerder op schell te varen je kan je tricks wat beter oefenen was weer een druk maar toch mooi daggie op schell alleen ben niet zo tevreden over mijn board mark shinn heb het vandaag weer geprobeerd maar na het weer varen van de len10 lunacy ga ik toch overstag en kies voor de laatste vind de mark shinn teveel water happen waardoor je steeds teveel moet opletten met golven en met die lunacy heb ik er helemaal geen last van dus effe terug naar vdberg en ruilen die hap
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lunacy is ook voor echte kerels, en daarom moet jij er ook 1... Ik bedoel, na vandaag is er nog maar 1 plank voor jou, en dat is een Pro-bordje, dus de Lunacy PS, Vanaf nu, Backroll Beun? Whahahaha Was weer ff ouderwets gezellig!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja was weer super gezellig vandaag
DE BACKROLLBEUN IS GEBOREN JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
en vanaf aankomende week met het LUNACYboard in z'n hand
alleen ROOD of WIT weet het nog niet
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wind is zuid. Ik ga straks (dus) naar IJmuiden.
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Gaat zo naar schell heb er zin in vlagen van 23 en 19 constant Fun @LL
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga zo ook even naar schell het waait lekker weer eens mijn 7 mtr uitlaten...
|
|
|
Bossy
|
sjo wennie en ellie zijn ook weer terug in het koude kikkerlandje. Was wel helemaal geweldig in Brazil.... wat een heerlijke kitespot dat Cumbuco. Ben alleen een beetje bang voor het brrrrrrr water in nederland nu zal wel loslopen denk ik maar toch....lol En wat kunnen die gasten daar rippen zeg...ongelovelijk...
|
|
|