@LaurenS
|
Waar ga je heen Richard?.Ik ben rond 14:00 op Ijmuiden
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog niks geleerd met je aanvaring met de Pier op ijmuiden ??? Zw is Wijk en Nw is Ijmuiden Ga het vanmiddag proberen op schelwoudie i.v.m. knieproblems. De zee zijn de golven te hoog en dat is niet best voor het knietje En waar is je moter gebleven ????
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heel verstandig Richard ....Op jouw leeftijd moet je weer rustig aan beginnen ... het gaat pas vanaf een uurtje of 14.00 waaien dus eerst even wat huishoudelijke dingen doen .. ik zie je op schellinkhout...
|
|
|
@LaurenS
|
Wind is teveel zuid, dus Wijk is geen optie.Ik hou afstand van de pier (dat beloof ik).Ik heb mijn motor ingeruild voor een paar kitechics uit cumbuco.Goede deal kan ik je zeggen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat geloof ik meteen!!
Morgen ff Schellie???
|
|
|
Retard
|
Morgen ben ik er rond half 10 op schel '' We hebben er zin in ''
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morge denk effe aan het uurtje terug mark lekker vroeg morgen ? rustig aan met je knie richard je moet zeker nog een jaartje of ...................... mee
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dat geloof ik meteen!!
Morgen ff Schellie???
Ik denk het wel,neem ik meteen dat cabrinha pro board van je mee .Zal wel tijd worden dat dat board terugkeert naar de rechtmatige eigenaar
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey peter long time no see alles goed man ? morgen gezellig schell lekker rippen effe mijn neue boardje uitproberen
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen is die beun vroeg op schell nog meer verslaafden denk een uurtje of 9
|
|
|
@LaurenS
|
Hoi Hans,alles goed hier.Beetje griepie en veel hoesten.Vandaag nog op Ijmuiden gevaren.Ik kwam Mark(tommy) ook nog tegen,maar hij ging niet kiten.Wind viel een beetje tegen vandaag.wel lekker mijn nieuwe Dos,10m2 kunnen testen.Wat een mega lekker kitje is dat.Super smooth en stuurt en loopt lekker snel.Stuk minder bardruk dan mijn oude bandits.Ik hoop ook nog even te gaan varen op schell.Cu Peter
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja peter je was natuurlijk dat warme land nog gewend vandaag dat hoesten en proesten dus je vaart nu met de dos oke morgen effe kijken naar je nieuwe kite's
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Denk dat jullie meer gesurft hebben als mij, weekje griekenland geweest maar niet kunnen varen. Hele week windstil.. Vanochtend aangekomen en meteen maar het water in gegaan, Wijk met mijn 7 meter! Top sessie gedaan, toch weer een deuk in mijn board gemaakt tot het schuim. Dus weer een reparatie voor de boeg..
Helaas maandag tentamen, anders had ik morgen ook naar schel gekomen. Heel misschien glip ik er voor 2 uurtjes tussen uit! Word wel weer is tijd om de schellinkhout locals te zien.
@ peter, hoe was brazil? welke maten en kites vaar je nou?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
morgen is die beun vroeg op schell nog meer verslaafden denk een uurtje of 9 ik wil d'r ook rond 9 uur zijn. En: vergeet niet: wintertijd (dus voor je gevoel is het een uurtje later!) Hoop dat het onstuimige weer wat voorspeld is een beetje meevalt!
|
|
|
@LaurenS
|
@ peter, hoe was brazil? welke maten en kites vaar je nou?
Brazil was super.Veel variatie van vlakwaterspots tot open zee.Mooie downwinders gemaakt van tientallen km's met bakken van golven die zich in lange rijen aandienen.echt een paradijs daar.Onderweg schildpadden en dolfijnen die met je mee zwemmen.Alle 27 dagen kunnen varen van 16 tot 35 knopen meer naar het noorden.Ik heb elke dag met mijn 9 m2 gevaren.Verder veel feesies,lekker eten en een keur aan coctails.Kortom wie gaat er volgend jaar mee? De bandits veel gevaren en bij terugkomst ingeruild voor de 7 en 10 m2 Dos.Vandaag voor het eerst met de 10m2 gevaren op Ijmuiden.Super lekker kitje.Ik hoop je morgen ook nog even te zien op schell,alhoewel ik wel vroeg op pad ga. CU,P
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
neem morgen debeun camera weer mee zolang al geen filmpie gemaakt word weer tijd om de KITEKINGS weer op beeld vast te leggen
|
|
|
|
Retard
|
HEey ik vond hem ook wel eerug lekker nog bedankt he Richardt dat je even naar me kite kwam kijken, Toen ik thuis kwam kwam ik er achter dat me trapeze gescheurd was dus moet zowiezo ff naar van de Berg. Het was wel dramatisch dat de wind plotseling stil lag ik was helemaal achterin. ik heb heel wat moeite moeten verrichten om terug naar de kant te komen ook kwam ook nog een man tegen met een bandit toen ik zijn kite wou oplaten viel de mijne ook in het water en de kite van hem die was na 30 sec weer in het water. Daarna heb ik alles maar opgerold en naar de kant gezwommen alles lekker kledder nat en is nu lekker aan het drogen Gr.Ric
|
|
|
Haring High Richardt
|
He Ric Volgens mij zit dat balletje van je kite niet goed, laat v.d. berg ernaar kijken Ik zag dat het varen van je al redelijk gaat . Wat me wel opviel bij je dat je zo dicht bij de kant vaar Een verkeerde beweging of een onverwachte windvlaag en je wordt over de stenen heen getrokken of nog erger je belandt in het gras met alle problemen Probeer zover mogenlijk van de kant af te blijven en ga desnoods een stuk lopen. Veet succes verder met kiten en safety first
|
|
|