Mark-Fizzer
|
Ric,
Vaar je die roze 7 mtr??
|
|
|
Retard
|
Inderdaad ,, Zag het er zo gevaarlijk uit ??
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als ik eerlijk ben zie je wel veel mensen langs de kant varen Gaat er niet om wat die mensen doen maar wat jij doe, het is jouw veiligheid Inderdaad ,, Zag het er zo gevaarlijk uit ?? Niet gevaarlijk maar als beginnende kiter zou ik zo zeggen ga in het midden varen EEN goeie windvlaag of verkeerde beweging en er gebeuren ongelukken
|
|
|
Retard
|
Nee je hebt gelijk Bedankt voor de tip. Ik ben ook me kokertje van me safety verloren dus ik ga niet eerder varen eer ik een nieuwe heb Ik zag je aventoe wel lekker hoog gaan Richard PS: Is er iemand een gele pomp en een safety leash vergeten ?? Ik ga ook een Zwemvest kopen voor de klappen zeg maar en de veiligheid op zee
|
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Hij was weer lekker
|
|
|
Retard
|
Ik beloof jullie dat ik er aan zal gaan werken,Desnoods loop ik wel ff een meter of 50 uit de kant Gr. Ric
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja Ric, ik hielp je ook nog ff met je kite, maar je moet wel een stuk verder van de kant. Het varen lukt je wel aardig, maar je bent nog geen pro (die metoen ook niet langs de kant varen), maar je moet wel goed afstand houden.
Geld ook voor de Beun, vaart ook veel te dicht voor de kant met zijn sprongen..Plus dat er bijna geen water ligt voor de kant.
|
|
|
Retard
|
Met wat voor een kite voer je ?? ik heb je later niet meer gezien thx nog maar nu ben ik me safety kwijt voor een deel . Weet iemand toevallig of je dat rode kokertje van je safety los kan kopen moet toch haast wel
Trapeze is op de naat gescheurd heb je daar gerantie op bij V/D Berg ??
Gr. Ric
|
|
|
@LaurenS
|
Balen Mark,was duidelijk een off-day .Moet je echt een andere plank of valt het mee??? Maar goed dat je je pro board weer terug hebt mmm,niet leuk Ik heb verders lekker relaxed gevaren,en vond fijn om al die kite goden weer te zien Wel f*cking koud hiero,vooral op het eind toen het echt begon te regenen.......BRRRRRRR
|
|
|
|
bredo
|
dit is leuk?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Tsssssssss wat is dat nou weer dan??
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Eerst me 9 die lucht verloor door het ventiel, tot 2 keer aan toe. Verder gegaan met die HP 10 van Beun, windje werd toen wel ff heftig. Ik dacht, ik pak die 7 Bul wel ff. Alles opgetuigd, draait de wind naar west en het was einde verhaal. Gooi ik tot overmaat van ramp ook nog me pomp van een meter of 5 precies op de rail van me bordje, heel stuk eruit Resultaat, drie zeiknatte kites en een beschadigd bordje... Op naar de volgende dan maar!!! Je boekt dus progressie! (ik zit ook met een zeiknatte kite) Bij ons in,t Zuiden was ie goed te doen op autoplaya! Goed voor de 11m2 en in de vlagen nog beter.... Helaas zakte ie rond de klok van 14:30 wel aardig in, maar los van dat was het een fijne sessie. Wel klote van je boardje zeg!
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ken het gevoel Mark, heb nu mijn waveboardje en mijn golfsurfboardje die alletwee gerepareerd moeten worden. Waveboardje is half gebroken en die moffen doen nogal moeilijk met de garantie... Mijn golfsurfboardje gister tijdens het kiten even flink geslagen met mijn bar toen ik voorover onderuit ging... Deuk totaan het foam.
En dan zijn nog mijn lijnen van mijn 12m niet even lang en kan ik mijn 7m niet goed unhooked varen omdat mijn nieuwe depowerkoord te lang is.
Als laatst heb ik vandaag nog moeten missen omdat ik de hele dag tentamens heb geleerd (gister wel gevaren), dus ook weinig tijd om alles te repareren en mijn duits bij de kitepiraatjes te oefenen.
|
|
|
Retard
|
Waarom doe je dan ook zo voorzichtig met die dure boardjes
|
|
|
Emielkruisdijk
|
he gladoor, altijd ruzie zoeken met het goede volk aan de andere kant van de rivier, het zal een keer niet !! Als je op wijk wil surfen moet je maar is een mailtje sturen, kom van de goede kant van de rivier, dus rij er toch langs. Nu we toch aan het zeuren zijn: de wintertijd is nog wel het ergste! Als ze die klok nou 3 uur heen draaien kunnen we nog gewoon kiten tot savonds laat...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey emiel bewoner van de andere kant hoe is et ,heb je gemist al een hele tijd word wel weer effe tijd voor een samentreffen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He mannen effe allemaal naar kitelounge en effe het topic effe stemmen op me dochter openen en effe doen he. oh ja leuk om te lezen dat jullie allemaal zoooo lekker gekite hebben...
|
|
|
|
audi
|
je mag haar best een keer mee nemen naar schell,volgens mij kan ik haar nog wat leren.
|
|
|