Haring High Richardt
|
Waar gaat de karavaan zondag heen??? Naar zee met kleedje om te bidden naar het oosten en schapen voor de barbeque ???
|
|
|
@LaurenS
|
Zaterdag naar zee met voldoende wind .Zou zo maar kunnen met 18 knopies en een zonnetje
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ben dr bij van het weekend! Zaterdag kom ik naar Wijk en als het zondag echt hard gaat waaien ga ik misschien naar binnenwater toe..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wie heeft er zin om zaterdag mee downwind te gaan? Wijk --> Egmond of Bergen? Denk dat ik wel een auto heb! Theo is zowiezo verplicht want die heeft een wavetool in zijn bezit en hoe kan je die nou beter testen?, nog meer mensen?
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als het sochtends goed genoeg waait gaan we sochtends toch!? Zal het niet te laat maken dan Vrijdag
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Strak plan mannen als de wind genoeg is ben ik natuurlijk van de partij. met de wavetool. ben ook info aan het vragen mbt de toxic wave van rrd daar heb ik ook goeie reviews van gelezen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wind doet wel vreemd ineens voor zondag wats gebeurd verheug me op een volle ja je hoort het goed volle dag alleen maar kiten en backrolls maken maar dan moet het wel blijven waaien
|
|
|
Bossy
|
wanneer de dubbele beun??
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Wie heeft er zin om zaterdag mee downwind te gaan? Wijk --> Egmond of Bergen? Denk dat ik wel een auto heb! Theo is zowiezo verplicht want die heeft een wavetool in zijn bezit en hoe kan je die nou beter testen?, nog meer mensen?
dan sta ik om 12 uur wel op egmond met een paar tompoucen én n bussie vol bimbo's!
|
|
|
Retard
|
Het kan ook allemaal heel snel verranderen als je wakker wordt zijn er al weer 6 knopen af maar ik geloof er nog in Gr Ric
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker hoorrr ,zo een good old zuidwester in het vooruitzicht .Vanaf maandag gaat het echt losss ,alleen jammer dat het weekend wat tegenvalt.Maar er kan iig gevaren worden in de nacht
|
|
|
Bossy
|
zijn er nog mensen die vandaag de grote stap gaan nemen? Spullen liggen in de auto, ben er klaar voor....iemand ook zin om misschien een paar rakjes te doen?
|
|
|
Retard
|
Gaan er maandag rond een uurtje of 1 half 2 naar Schellinkhout ik zoek nog vervoer zou erg fijn zijn anders wordt het open baar vervoer maar dan moet ik wel op gepikt kunnen worden uit CS Hoorn Gr Ric
|
|
|
Bossy
|
Nee vandaag bedoel ik niet maandag :(lol
|
|
|
rocket man
|
Gaan er maandag rond een uurtje of 1 half 2 naar Schellinkhout ik zoek nog vervoer zou erg fijn zijn anders wordt het open baar vervoer maar dan moet ik wel op gepikt kunnen worden uit CS Hoorn Gr Ric Ric, ik had je me gemaild krijg daar geen plaatje ge-upload dan maar via het forum
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Downwind!
Wat word onze eindbestemming morgen? Bergen of camperduin lijken mij de beste opties! Ik heb alleen een auto met een pasje, die kan ik dus neit meenemen het water op. Het lijkt me het handigst om mij dus van eindbestemming naar Wijk te laten rijden.
Bossy/eltjo wil ook mee, dus zijn we al met 4 man. 1 auto op Bergen en 1 op Wijk moet dus wel genoeg zijn.
9 uur afspreken op de eindbestemming?
@ Eltjo waar kom jij vandaan? Ik ben nu even golfsurfen, maar ben vanavond wel even op kitehigh om alles af te spreken.
Hopen dat de wind niet te zuidelijk word..
|
|
|
Teigetje
|
Denk dat Richard en ik ook wel trek hebben.. Moet de voorspelling niet minder worden voor mij he. Heb nie groter als een 10 m.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat word onze eindbestemming morgen? Bergen of camperduin lijken mij de beste opties Hoe lang is het ongeveer varen naar camperduin vanaf wijk aan zee ??? Bossy/eltjo wil ook mee, dus zijn we al met 4 man Jij , elto, en wie zijn die andere 2 ????? Ik toevallig en theo ????
|
|
|
Langbeest
|
Oke mannen, Hier een berichtje van mij. Ik heb al lange tijd niets meer laten horen. Kan voorlopig niet meer varen doordat ik 2 hernia´s heb opgelopen. In de nek de bekende C6 wervel en in de onderrug. Ook mijn SI gewricht is verschoven. Ik ben nu dus echt een officieele ouw zak geworden. Wordt waarschijnlijk begin volgend jaar geholpen, we zullen zien..................
Groente
|
|
|
Teigetje
|
Das weer mooi klote voor je. Welkom bij de hernia club (zelf 3 x geopereerd L4 L5)
|
|
|
@LaurenS
|
Vet balen voor je,hopen op spoedig herstel en dat je weer snel kan varen.Sterkte!!!! Heb je een en ander geforceerd met kiten of heb je het op een andere manier opgelopen? Ik heb namelijk na een ongecontroleerde val op mijn rug last van tintelingen in arm en beide duimen en wijsvingers.Vandaag naar de manueel therapeut geweest.Bij mij gelukkig geen sprake van een hernia maar een verdrukking van de zenuw in de nek(c6).Moet met wat bezoeken en oefeningen beter worden.Tintelingen in duimen en wijsvingers worden heel langzaam minder(natuurlijk herstel).
Suc6
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kan voorlopig niet meer varen doordat ik 2 hernia´s heb opgelopen. Das mooi kl,,te man Je kan natuurlijk altijd naar het strand om lekker te lopen en evt kites de lucht in gooien. Kom je ook lekker buiten en wordt je weer eens gelucht Sterkte en beterschap Tintelingen in duimen en wijsvingers worden heel langzaam minder(natuurlijk herstel). Das ook kl...te Mag je nog wel varen ????
|
|
|