Flyingtrunkie
|
Ow ook dat nog en je parkeergeld was gratis hea toch nog Jammer dat ik je niet ff persoonlijk heb kunnen bedanken maar jah Gr RIc dat was dus niet zo...
|
|
|
Retard
|
Je hebt toch geen 4 uur gestaan ??? hooguit 3 uur ,,
|
|
|
@LaurenS
|
In het weekend mot je wel betalen.Dan gaat de eerste 4 uur for free vlieger ,niet op ,ennuh,waar gaan we heen morgen,Ome Haring ?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe laat ben jij morgen aanwezig
|
|
|
Keut Local
|
Was zeker topdaggie gister op Wijk, ik wordt af en toe gek. Elke sessie is er één om te onthouden, maar inmiddels zijn er zoveel topsessies geweest dat ik sommige begin te vergeten Misschien morgen naar Ijmuiden, neem me kitegear wel mee naar college
|
|
|
@LaurenS
|
Rond twaalf uur ben ik op Ijmuiden,of wou je al eerder Richard? Vandaag mijn tweede dos opgehaald.Ben toch voor de 10 en 8m2 quiver gegaan. Bestrijk nu een windrange van 12 tot 40 knopies .Dat moet voldoende zijn om heul veul te varen,denk En een 8m2 pak ik wat sneller dan de 7m2 .Ik denk dat ik afgelopen jaar totaal 4 keer met een 7m2 heb gevaren en op deze manier worden beide kites toch optimaal gebruikt.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vandaag mijn tweede dos opgehaald.Ben toch voor de 10 en 8m2 quiver gegaan Kan jij wel doen he, met iedere keer gratis parkeren.. Ik ben donderdag weer vrij en dat ziet er nu prima uit voor IJmuiden.. Jullie alvast veel plezier morgen..
|
|
|
@LaurenS
|
Das mooi Theo ,donderdag ben ik ook sowieso ook weer v/d partij.Jammer dat het gratis parkeren is,anders had je achter mij an kunnen knarren ....... later P
|
|
|
Haring High Richardt
|
Rond twaalf uur ben ik op Ijmuiden,of wou je al eerder Richard Zat zelf aan 11.00 uur te denken. Wil wel even tot morgen wachten om de tijd af te spreken i.v.m eventuele regen via de buien radar. Heb geen zin om nat te worden Vandaag mijn tweede dos opgehaald.Ben toch voor de 10 en 8m2 quiver gegaan. Bestrijk nu een windrange van 12 tot 40 knopies .Dat moet voldoende zijn om heul veul te varen,denk Volgens mij zijn dit weer top kites en natuurlijk klappervrij
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Volgens mij moet de wind ook eerst nog draaien? Hij (zij ) moet draaien van ZW naar NW. Volgens de voorspellingen zal de wind vanaf 12.00 uur aan gaan
|
|
|
@LaurenS
|
We houden contact .Parkeren optuigen en kites launch klaarmaken kost ook tijd
|
|
|
Haring High Richardt
|
We houden contact over de exacte tijstippen Mot mijn brunotti Mirror uit de vorige eeuw nog mee of is er genoeg windt ???
|
|
|
@LaurenS
|
De wind is aan het draaien dus ik klim zo langzamerhand uit mijn hol.Ben rond half een op Ijmuiden
|
|
|
|
Bossy
|
Mooi leven hebben jullie toch,.... en ik maar werken...
|
|
|
|
|
360
|
gents, wie gaat er morgen? Ijmuiden of WIJK
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jammer hoor Ries Wat doe je donderdag.. Ik ben vrij en het gaaaaat loooooooooooooooosss
|
|
|
|
|
|