|
MEGALOOPBEUN

|
kijk richard jij bent toch een beetje de spot oudste dus moet toch elke dag kiten om toezicht te houden  vandaar een drysuite moet toch kunnen  moet gull effe mailen om in jouw pak een speciale plasgoot aan te brengen 
|
|
|
Gerard
Gast
|
kijk richard jij bent toch een beetje de spot oudste "Een beetje" ja, maar ik ben bang (voor mezelf) dat hij niet DE spot oudste is...... :'( Dus: Stop de inzameling voor een droogpak met pisrits voor Haring Richard en Start de collecte voor een aanvulling op het aanstaande pensioen van Pimp G!!!  Dat over 15 jaar begint 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Van mijn krijgt ie geen stuiver  Up Date ; Haring Harry Keertje wintersporten, in mei op vacantie in de zomer op vacantie dus hij komt niks tekort hoor Beun. Tevens is hij zoals hij zelf al zegt een pakpisser van het ergste soort  Als hij het neoprene om zijn lijf voelt begint hij spontaan te pissen en dat gaat de hele dag door. Maar dat is niet zo erg het wordt pas hinderlijk als ie het pak weer uittrekt en achterin je auto pleurt. Dus ik denk dat een luchtdichte zak of ton om het pak in te doen beter geschikt is voor Haring Harry mijn allerliefste zwagertje  Dag allemaal ik mot weer te werk 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Keertje wintersporten, in mei op vacantie in de zomer op vacantie dus hij komt niks tekort hoor Beun. Daarom juist die actie  ik ben falliet 
|
|
|
TBK

|
Misschien is dit wat voor, Just arrived from Canada, ik kan einedelijk zaterdag het Ijsselmeer in !  Voor urennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnn, las er geen ijs legt tenminste.  ps. Je kunt er ook in pissen, kan je misschien je goudvissen er in laten zwemmen.
|
|
|
|
TBK

|
Beam me up scotty
Dat denk ik ook, met dit pak heb je geen kite meer nodig, maar wordt je vanzelf wel gelift !
|
|
|
|
TBK

|
Lekker pakkie Frank  ...zaterdag zeker gelijk uitproberen..  Ja Frank, zit als gegoten, hoop 'm as zaterdag even te dopen. Enkhuizen ? (Zuid-Oost)
|
|
|
Gerard
Gast
|
@TBK: welkom bij de club van ADHD'ers! Allemaal Doorvarende Heren Droogpakkendragers 
|
|
|
Gerard
Gast
|
En nu als de sodemieter die rommel in je kamer opruimen jongen! 
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Beam me up scotty
LMAO het heeft idd wel iets weg van STARTREK. Ik stond zelf ook net met mn niewue pak voor de spiegel en leek wel een ruimtevaarder 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
mooi pakkie frank dus eindelijk het water op  komend weekend gaan we zeker varen 
|
|
|
@LaurenS

|
LMAO het heeft idd wel iets weg van STARTREK. Ik stond zelf ook net met mn niewue pak voor de spiegel en leek wel een ruimtevaarder  Gaat mij niet gebeuren.Ik lijd nog liever kou in mijn wetsuit 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
gaat ook niet zozeer om de kou peter mijn pshyco 2 is ook lekker warm maar ik werd steeds verkouden en ziek met omkleden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en met de dag erna nat aankleden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrr hatsjoe
|
|
|
TBK

|
mooi pakkie frank dus eindelijk het water op  komend weekend gaan we zeker varen  Ja Hans, als dat kl-te vriezen maar niet te hard gaat, het ijs vliegt alweer in de sloten !
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Top pakkie hoor Frank.  Zo te zien voorlopig niet kiten, de sloten inclusief kanaal ligt hier al weer dicht.. 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hallo we hebben de zee nog mannen  dan maar in engeland uitkomen  frank moet varen
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Niets aan de hand.. Het vriest nog niet hard genoeg. Het IJsselmeer ligt nog helemaal open en er zal met die - 4C nachtvorst ook weinig verandering in komen. 
|
|
|
TBK

|
Niets aan de hand.. Het vriest nog niet hard genoeg. Het IJsselmeer ligt nog helemaal open en er zal met die - 4C nachtvorst ook weinig verandering in komen.  Als ik het zo hoor van MINI-ME kunnen we dus varen zaterdag op Enkhuizen, c. 17 knp volgens watersportweer dus dat zit wel goed. Welke droog(pak)kl-t-n komen er nog meer naar Enkhuizen. Zonnetje, lekker temp ca. 5 gr ideaal dus.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb net even het weer praatje gezien op RTL maar de 5 graden voor zaterdag is al 2-3 graden geworden  ... echt koud dus ..ik wacht denk ik wel even op iets warmere tijden ... 
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Ik mis niks in ieder geval  ! Heb wel weer nieuwe spulletjes voor dit seizoen. Een tweedehands Vegas 2006 5m en eindelijk van de garantie een nieuwe Airush Converse wood 6'0. Errug mooi boardje! Heb vorige week alleen gehoord dat ik na mijn krukkentijd nog 3 maanden moet revalideren... Hoop dat het allemaal een beetje meevalt! Have fun van het weekend!!
|
|
|
|