(HJ) MINI-ME
|
donderdag mensen richting schellinkhout?. als die west blijft word het schellie en als die draait naar zee tis zo niks om met w op zee te kiten ! IJmuiden is best oke met West. Ik moet donderdag weer optijd thuis zijn en heb dus geen zin om in de file terecht te komen. Ga donderdag dus maar richting Mirns
|
|
|
|
Dirkie
|
Zondag was idd net hoogte kunnen lopen, met in een vlaag een laf sprongetje... Maarja, na een maand niet gevaren te hebben was een beetje cruizen ook wel lekker!
Volgende keer graag 20+ knoopjes!
|
|
|
To
|
DOnderdag:P. je hebt gelijk mini me. maar ik kite liever helemaal de open zee in:D
|
|
|
TBK
|
Donderdag ziet er nog steeds goed uit qua wind ! Wat wordt het SH of Ijmuiden, als ie voldoende in de westshoek blijft (W & WNW) dan ga ik naar SH anders wordt het Ijmuiden(NW). Wie nog meer ? (Wind, zon en water, maar je moet natuurlijk wel vrij zijn )
|
|
|
To
|
|
|
|
TBK
|
ZW zal ie zeker niet worden, ze geven nl op alle sites al (w)NW aan en dan is IJmuiden het meest relaxt nl minder chop dan op Wijk.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Donderdag ziet er nog steeds goed uit qua wind ! Wat wordt het SH of Ijmuiden, als ie voldoende in de westshoek blijft (W & WNW) dan ga ik naar SH anders wordt het Ijmuiden(NW). Wie nog meer ? (Wind, zon en water, maar je moet natuurlijk wel vrij zijn ) hmmm, het riekt naar een middagje verlof opnemen, dan eindelijk weer eens schellink aandoen....
|
|
|
@LaurenS
|
Mijn baas heeft die dag een cursus voor me verzonnen. Aiiiiiiii,die dag waait aan me voorbij
|
|
|
To
|
word gezelig op schellie
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mijn baas heeft die dag een cursus voor me verzonnen. Aiiiiiiii,die dag waait aan me voorbij pietepiet Level 0 geplaatst op Zondag 22 Februari, 2009 18:45 [#32]
Loading Reg. date: 16 Okt, 2007 Was niet veul maar net genoeg . Kon hoogte lopen Yessss Donderdag wordt in ieder geval niet alleen hoog te lopen
|
|
|
Gerard
Gast
|
Donderdag ziet er goed uit voor een sessie op IJmuiden. Als 't zo blijft neem ik 's middags vrij.
|
|
|
|
To
|
het word lekker spring weer:D
|
|
|
|
To
|
|
|
|
Retard
|
je moeder ! Hij is wel ingezakt
|
|
|
To
|
zat wind morgen:D
|
|
|
TBK
|
Morgen knallen, maar waar ? SH of Ijmuiden ? Ik wil er in de loop van de ochtend zijn, wie nog meer ? 20 KNOPEN
|
|
|
TBK
|
Alsje op ,,watersportweer" kijkt draait de wind pas na 3en s'middags van West naar Noord-West.
|
|
|
To
|
schellie:D
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen knallen, maar waar ? SH of Ijmuiden ? Ik wil er in de loop van de ochtend zijn, wie nog meer ? 20 KNOPEN Er ligt een vliegtuig langs de A9 dus file verzekerd.. Ik ga dus richting Friesland
|
|
|
Haring High Richardt
|
SH of Ijmuiden ? Ik wil er in de loop van de ochtend zijn, wie nog meer ? West Noord west geeft guru aan. Mot eerst werken en daarna ga ik waarschijnlijk naar ijmuiden ben daar om een uur of 15.00 uur als het teminste waait. ff droogpakkie testen Nog meer (bad) gasten die kant op om een uur of 15.00 uur ??
|
|
|