|
Retard
|
mag me 10 heel misschien bij iemand in de auto staan anders vind ik het zonde en tevens wordt hij nat (schellinkhout)
|
|
|
@LaurenS
|
Zo,de wind valt ff drastisch weg momenteel.Ff kijken war er overblijft.Op wijk van 24 knopen in een keer naar 10 knopen
|
|
|
Retard
|
Komt denk ook omdat hij aan zee al aan het draaien is .. en de regen
|
|
|
D@rkSt@r
|
als ik naar buiten kijk is er weinig wind
|
|
|
Retard
|
ja dat is er ook maar op schellinkhout blijft hij standaard 18 en vlagen 27 .. Dus denk dat ik zo wel ga
|
|
|
TBK
|
Er staat momenteel geen enkele knoop aan wind, dus kruip maar weer onder de wol !
|
|
|
TBK
|
Ik kan het weten, sta nu nl op de dijk aan het Hoornse Hop ! Denk dat we een uurtje of wat moeten wachten.
|
|
|
Gerard
Gast
|
We zitten in het oog van de orkaan!
|
|
|
D@rkSt@r
|
hij lijkt tegen 11 12 uur weer aan te trekken volgens de voorspellingen... keep us up to at tbk..
|
|
|
TBK
|
We zitten in het oog van de orkaan! Dan pomp ik me 2mtr alvast op !
|
|
|
milamber
|
Vanmiddag wordt top, ik weet het zeker! Ben er rond 13.00 - 13.30.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Dan pomp ik me 2mtr alvast op ! Is dat een kite of de reden waarom je vrouw altijd met zo'n grote smile rondloopt?
|
|
|
TBK
|
Dan pomp ik me 2mtr alvast op ! Is dat een kite of de reden waarom je vrouw altijd met zo'n grote smile rondloopt? Zoals je al zegt, ik moet hem met een paar dynema lijnen en haringen in de grond vast zetten, anders is ie niet te houden !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Net even buiten een wandelingetje gemaakt Maar er staat hier nu zeer weinig wind, als het niet beter wordt blijf ik thuis. Mot eind van de middag weer te werk
|
|
|
Retard
|
Toch gaan de takken nu weer heen en weer
|
|
|
Gerard
Gast
|
Net even buiten een wandelingetje gemaakt Met de hond toch zeker?
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zie waterdata, hij begint weer aan te trekken. Richting wzw. Ik kijk het nog een uurtje aan en beslis dan wat het wordt: Wijk pier of Schel.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik denk dat het wel goed komt vanmiddag ,ik ga nu mijn spullen pakken en richting schel..
WIND: ZW 13-18 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 18-24 KN, AAN ZEE EN OP HET IJSSELMEER 24-30 KN. ACHTER HET KOUFRONT RUIMEND W EN 5-10 KN AFNEMEND. UITSCHIETERS 10-15 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|
Gerard
Gast
|
@Zwafra: welke bron is dit?
|
|
|
|
|