TBK
|
Zoals het er nu uitziet ben ik er mogen ook op Schellie Sorrie tis nu nog maar 14 - 15 knopies hoor, ken net niet.. Rustig afwachten, komt volgens mij wel goed morgen met de wind !
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Waterdata ligt eruit maar als ik Windguru moet geloven wordt het vandaag niets maar morgenochtend (vroeg) wel. Als dat zo blijft dan ben ik morgenochtend om 08.00/08.30 uur in IJmuiden.
|
|
|
PeeWee
|
Ziet er nu nog niet zo geweldig uit.
Nog iemand rond 12 uur naar Schellinkhout?
|
|
|
TBK
|
Het begint al wat te waaien 12knp aan het Hoornse Hop, er moet nog wat bij komen maar dat komt wel goed. Zie teletekst 707, pg. 2 (12-17knp). Komt de 13mtr ook weer een keer uit het stof.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
dudes van het noorden waar kijken jullie voor de actuele wind data van Ijmuiden? kom uit het zuiden maar wil eind van de dag of morgen jullie kant op komen als er genoeg wind is...
|
|
|
TBK
|
dudes van het noorden waar kijken jullie voor de actuele wind data van Ijmuiden? kom uit het zuiden maar wil eind van de dag of morgen jullie kant op komen als er genoeg wind is...
Gewoon even bij windfinder kijken of evt. teletekst 707, pg.2
|
|
|
TBK
|
Het begint nu toch wel aardig te wapperen. Ik ga alvast naar SH.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gewoon even bij windfinder kijken of evt. teletekst 707, pg.2 das niet echt heel actueel... staat er geen windvaan op de pier van Ijmuiden ofzo? zoals dit op Hoek v. Holland?
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Yeb kom net van buiten en hetwaait hier al aardig. Kom je me halen ome richard of mot je werken
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Kan ik met iemand meerijden vanaf station Beverwijk naar Wijk aan Zee?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kom net van buiten en heb even op de dijk gestaan ,maar het waait hier hooguit 7-8 knp volgens mij uiterst betrouwbare windmeter .. moet nog even kijken wat ik ga doen ...voor morgen ziet het er wat beter uit alleen windrichting is dan NW..(ijmuiden ?)
|
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ja ik kom ook naar IJmuiden! Ziet er goed uit Voorspellingen beter als ik het zuiden. Weet alleen niet of ik zo vroeg kom. Nog nooit geweest eigenlijk in IJmuiden. Het beste om te parkeren op die grote parkeerplaats met slagboom? Staat me iets bij van een parkeerplaats na een rotonde oid. Ik heb er iig al zin an!
|
|
|
TBK
|
,,Planning is om 07.30 uur vertrek dus om een uur of 08.30 uur op ijmuiden "
Dan kan je beter om 5 uur vertrekken, de wind is nl om 8.30 uur verdwenen.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je moet er morgen inderdaad vroeg bij zijn, want de wind gaat in de middag afnemen ..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja ben er ook zeker vroeg morgen op ijmuiden lekker vroeg op ben er om een uurtje of 8:30
|
|
|
TBK
|
Ja dat weet ik maar Richard HH en Theo TEIGETJE rijden graag voor Jan L-L !
|
|
|