Retard
|
IJmuiden Is het feest geopend xD
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
We gaan vandaag naar Workum weer es wat anders en de meeste wind volgens de kenners.
|
|
|
Retard
|
Daar is geen koffie he als de wind wegvalt xD
|
|
|
Gerard
Gast
|
We gaan vandaag naar Workum Have fun there! Workum is 1 uur 22 min rijden vanaf Hilversum dus ik koers over een kwartiertje naar IJmuiden.
|
|
|
D@rkSt@r
|
workum is mij te ver voor ochtend sessie
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik ga naar ijmuiden..ben der over 1 uurtje
|
|
|
|
Retard
|
Wat is beter Workum,ijmuiden
|
|
|
|
To
|
ijmuiden is nu wel goed 16 17 knoopjes
|
|
|
Dirkie
|
Net terug van IJmuiden, was wel aardig...
Maarrrr... waar is mijn pomp gebleven? Iemand een groene Naish pomp gevonden oid?
|
|
|
roeb
Gast
|
Andijk was top, NW wind... Eerst met de 12, 18k ongeveer, daarna dik gepowerd met de 10, denk 22k ofzo..
Maximaal 8 man op het water, dus goede voorjaarssessie!
|
|
|
roeb
Gast
|
Op windfinder kan je ook de actuele windstatus van Andijk checken tegenwoordig.. Er staat dus ergens een windmeter, maar als ik de statistieken zo zie, dan staat die windmeter half uit de wind
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
IJmuiden was leuk, maar niet spectaculair. Idd 16 knopen oid. Toch lekker ff gevaren en lopen klootviolen in de branding Was wel druk en gezellig !
|
|
|
Gerard
Gast
|
Was inderdaad druk, ik telde om 12.00 uur ongeveer 50 kites op het strand en het water. @Beun: je had je hielen nog niet gelicht of de wind trok wat aan. Had je niet eerder naar huis kunnen gaan? @TBK: als het volgende keer weer matig is dan scoren we alsnog die gamba's al ajilo bij Zilt.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zoo he he net trug uit Workum topsessie gehad met zeker een man of dertig op het water. Dik gepowered met de 10m ik ken het nog Nu effe banken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Sh#t ..had ik maar naar Andijk gegaan ...Ijmuiden was niet veel aktie een beetje cruisen .. Het was er overgens wel behoorlijk druk ,voor de tijd van het jaar.. ik heb er nog wel een paar foto,s van gemaakt.
|
|
|
|
TBK
|
Was inderdaad druk, ik telde om 12.00 uur ongeveer 50 kites op het strand en het water. @Beun: je had je hielen nog niet gelicht of de wind trok wat aan. Had je niet eerder naar huis kunnen gaan? @TBK: als het volgende keer weer matig is dan scoren we alsnog die gamba's al ajilo bij Zilt. Dat lijkt me een goed plan, ik krijg nu al trek ! Afijn toch weer een nat pak gehaald. Richard en Theo beide op de zwarte lijst, eerst aangeven dat ze naar Ijmuiden gaan en vervolgens uit angst voor het diepe water en omdat ze ons niet willen zien tussen een stelletje friezen de bink uit gaan hangen. Bahhhhhhhhhhhhhhhhhh
|
|
|
Haring High Richardt
|
Richard en Theo beide op de zwarte lijst, eerst aangeven dat ze naar Ijmuiden gaan en vervolgens uit angst voor het diepe water en omdat ze ons niet willen zien tussen een stelletje friezen de bink uit gaan hangen. Bahhhhhhhhhhhhhhhhhh We gaan vandaag naar Workum weer es wat anders en de meeste wind volgens de kenners Je ken het gewoon niet hebben dat je k...t heb gevaren en wij een top daggie hebben gehad. Mot je ook mijn bril ff lenen want er staat duidelijk dat we naar Workum gaan omdat het in ijmuiden amper waait
|
|
|
TBK
|
Richard en Theo beide op de zwarte lijst, eerst aangeven dat ze naar Ijmuiden gaan en vervolgens uit angst voor het diepe water en omdat ze ons niet willen zien tussen een stelletje friezen de bink uit gaan hangen. Bahhhhhhhhhhhhhhhhhh We gaan vandaag naar Workum weer es wat anders en de meeste wind volgens de kenners Je ken het gewoon niet hebben dat je k...t heb gevaren en wij een top daggie hebben gehad. Mot je ook mijn bril ff lenen want er staat duidelijk dat we naar Workum gaan omdat het in ijmuiden amper waait Gister is afgespoken dat het Ijmuiden zou worden dus moet je niet de dag erop sóchtends tussen 7-8uur ineens van spot switchen . By the way ik ben blij voor jullie dat jullie lekker gevaren hebben. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeen ik dat nou echt ?
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
vanochtend om 9:00 op ijmuiden.. was geen wind.. heb me pak nat gemaakt en ben om 10:30 weer naar huis gegaan. op dat moment was er in ijmuiden max 14 knopen.. heb ff wat gegeten en ben naar andijk gegaan das toch om de hoek.. eenmaal daar was ik dik aan het balen dat ik vanochtend helemaal naar ijmui nikkes ben gereden.. dikke wind op andijk.. me 12 op gepomt en 3 uur gevaren was trouwens wel aardig aanpoten met de 12..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Iedereen die vanochtend op Ijmuiden was kan dit beter niet lezen!
Wij waren om 9.30 op Ijmuiden, aangekomen zonder wind! Toch even geprobeerd en huilend over het strand terug gelopen. Even het golfsurfboardje gepakt en afgedreven tot voorbij Ijmuiderslag en een paar lekkere golven gepakt. Tijdens het teruglopen trok de wind een beetje aan en weer de kite gepakt. Toen bijna iedereen weg was (nog 5 man op het water) rond een uurtje of 2 trok de wind echt aan en werd er volop geknald met de 9ms! Net thuis!
Heb nog een bar gevonden op Ijmuiden!
|
|
|