To
|
post die film anders ff in elk topic.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat was lekker gisteren heerlijk gevaren vanaf 3 uur t/m 7 uur lekker knallen met m'n 12 en mijn heerlijke boardje wat een topboard snel / wendbaar / super pop kortom een superboard mijn nieuwe trax goldedition superhoog gesprongen gisteren en toppie geland wind was eerst prima en rond half 5 viel ie weg en daarna trok ie weer wat aan en tot 7 uur toen viel ie weer weg om niet meer terug te komen goed op tijd want ik was verrot alles doet me vandaag weer zeer maar ja dat is de leeftijd he' hopend om vrijdag weer effe los te gaan met m'n ouwe bilmaatje NOVAAAAAAAAATJE ja u ziet het goed het verloren schaap is weer terug JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tot morgen !!!!!!!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo wordt hij wereldberoemd in Workum.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey gerard was lekker man gisteren op het water topdaggie
|
|
|
Gerard
Gast
|
superhoog gesprongen gisteren en toppie geland Dat maken wij wel uit! hopend om vrijdag weer effe los te gaan
Huh? En waar gaat dat dan plaatsvinden? In een windtunnel op Schiphol soms?
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
heb net effe gekeken en inderdaad weer niks had een kleine hoop maar ja nog niet te vroeg huilen zag je hoe hoog debeun aan het springen was kon zelfs over de dijk kijken jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa Waar blijft deel 3 van Texel Hans ??? Volgens mj heb je nog een hoop materiaal om te knippen en plakken Geweldig commentaar, heb je al een open sollicitatie naar NOS Studio Sport gestuurd voor verslaggever ? Op dit moment hebben ze nog genoeg ouwe l..llen. Mart Smeets Theo Komen etc etc dus ik ben nog niet aan de beurt Dit is al het derde topic waar ik hem tegen kom Mooi he
|
|
|
Molliebollie
|
dat was lekker gisteren heerlijk gevaren vanaf 3 uur t/m 7 uur lekker knallen met m'n 12 en mijn heerlijke boardje wat een topboard snel / wendbaar / super pop kortom een superboard mijn nieuwe trax goldedition superhoog gesprongen gisteren en toppie geland wind was eerst prima en rond half 5 viel ie weg en daarna trok ie weer wat aan en tot 7 uur toen viel ie weer weg om niet meer terug te komen goed op tijd want ik was verrot alles doet me vandaag weer zeer maar ja dat is de leeftijd he' hopend om vrijdag weer effe los te gaan met m'n ouwe bilmaatje NOVAAAAAAAAATJE ja u ziet het goed het verloren schaap is weer terug JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tot morgen !!!!!!!
23 jaartes Beun ... maar hier doet die sessie van woensdag nog steeds pijn (na 8 maanden (schaam schaam) niet onder de kite gehangen te hebben). Heeft nix met leeftijd te maken
|
|
|
Windwaker
|
Valt er vandaag nog wat te beleven? Is Enkhuizen te doen met ZO? Of wordt het gewoon verder rijde?
|
|
|
|
Dirkie
|
Moah, houd ook niet over hoor.. :-)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Actuelewaterdata begint op te lopen!
Is er door de binnenwater mensen ook al wind gesignaleerd, Edam, Enkhuizen, Schell?
Gaat er nog gevaren worden, als het straks nog waait en de auto staat voor de deur ga ik edam of schel even proberen!
|
|
|
Sandro
|
Net even bij Vd Berg in Hoorn geweest en even wezen kijken bij Schell maar t was niet veel.Lagen wel wat kites op het veld maar echt wind stond er niet.....
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Bij Lelystad stond 20kts terwijl er bij Enkhuizen geen zuchtje wind stond! Zijn er trouwens ook spots in de buurt van Kampen oid?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben vanmiddag nog naar Edam geweest er waren er een paar bezig ,maar het was niet veel ...een paar vlagen en toen was het helemaal over ..maar we hebben wel gezellig moet een ploegje zitten ouwehoeren in het zonnetje en dat was ook lekker .......maar we wachten maar weer op betere tijden.
|
|
|
To
|
jammer dat er vandaag niet een dikke steady 20 knopen woeide. lekker zonnetje op je knar en knallen
|
|
|
@LaurenS
|
Ben vanmiddag nog naar Edam geweest er waren er een paar bezig ,maar het was niet veel ...een paar vlagen en toen was het helemaal over ..maar we hebben wel gezellig moet een ploegje zitten ouwehoeren in het zonnetje en dat was ook lekker .......maar we wachten maar weer op betere tijden. Ja was weer gezellig.Welgeteld 1 keer op en neer gevaren.Die twee die waren gestrand hebben het geen moment koud gehad (beterrr)
|
|
|
michiel v geel
|
sommige dingen moeten gewoon zo veel mogelijk getoont worden
|
|
|
|
michiel v geel
|
trouwens, kan iemand mark weer uit zijn of haar duistere kelder trekken?
mis hem wel een beetje
|
|
|
Haring High Richardt
|
trouwens, kan iemand mark weer uit zijn of haar duistere kelder trekken? Who the fuck is Mark ??? Nog nooit van hem gehoord
|
|
|
Gerard
Gast
|
trouwens, kan iemand mark weer uit zijn of haar duistere kelder trekken? Who the fuck is Mark ??? Nog nooit van hem gehoord Zeker jaloers omdat Mark 2.525 meer post achter zijn naam heeft dan jij.
|
|
|