Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Lucas-link7
Gast
Antwoord #2025 September 02, 2007, 22:24:51
edit2Rapporteer  
Damn, S'Hout was lekker, en niet te druk voor een zondag Grin
Hoe was de zee?

Greetz Lucas
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #2026 September 02, 2007, 22:30:04
edit2Rapporteer  
Het was weer een top dag op schellinkhout de drukte viel mee ,en heb er weer heerlijk gevaren ben ruim 4 uur op het water geweest... ThumpsUp
Mark-Fizzer

Antwoord #2027 September 03, 2007, 00:15:58
edit2Rapporteer  
Egmond was top, dikke klots, dat wel, maar verder erg lekker gevaren met me kitemaatje Beun.
Tijd geleden ouwe reus!!!!

Snel weer gaaaaaaaaaaaaaaann!!!!!!

@Robert, toch wel erg verdacht hè, dat rare bruine water. Nou weet ik toevallig wel dat hans gister aan de bruinebonensoep heeft gezeten... Misschien had het er wat mee te maken...??

(tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) loser

Lucas-link7
Gast
Antwoord #2028 September 03, 2007, 00:59:22
edit2Rapporteer  
Zwafra, heb jij ook al die fotograven gezien? ben benieuwd of er nog een paar zich melden!

Greetz Lucas
Haring High Richardt

Antwoord #2029 September 03, 2007, 01:29:40
edit2Rapporteer  
Hij was weer top op egmond  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp  Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS

Alleen parkeerbon gekregen van 50 euro terwijl we wel betaald hadden  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Alleen het bonnetje was door mijn schuld van zijn plaats verschoven en omgedraaid. Dit gebeurde toen ik een broodje ging halen uit de auto

Das mooi kl...te Shit happens  ThumpDown ThumpDown

Teiger gaat in beklag en we wachten af want anders is het voor mij een duur daggie Egmond  ThumpDown ThumpDown ThumpDown 
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2030 September 03, 2007, 01:34:01
edit2Rapporteer  
was weer lekker op de zee  ThumpsUp wat een golven
en met m'n maat mark was weer ouderwets  knallen zag een mooie kiteloop toppie  (hangloose_kitesmiley)
rest van de kiteboy's waren er ook weer gezellig  Joepie
voel m'n schouders nu wel dat word weer ibuprofen slikken  ListenToMe
dat komt er van als je een beetje te weinig kite en de leeftijd natuurlijk maar ik ga dat weer deze winter inhalen  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #2031 September 03, 2007, 01:37:09
edit2Rapporteer  
Tompoucen waren HEEEEEERLIJK   Hans  ThumpsUp(grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2032 September 03, 2007, 02:04:30
edit2Rapporteer  
als we weer op de mooiste spot ter wereld varen neem ik ze mee ThumpsUp ThumpsUp
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #2033 September 03, 2007, 16:03:17
edit2Rapporteer  
als we weer op de mooiste spot ter wereld varen neem ik ze mee ThumpsUp ThumpsUp

Hey Hans..Dan bedoel je toch wel schellinkhout .!
 ..Ik jullie wel gemist Boys ,ik heb zaterdag geen tijd gehad om Kitehigh te checken anders had ik wel gezien dat jullie zondag naar Egmond gingen en was ik meegegaan ...ik lees dat het weer goed is bevallen het uitstapje naar het zoute (bruine) water...
Keut Local

Antwoord #2034 September 03, 2007, 16:19:45
edit2Rapporteer  
Hmmm, ik zie net dat ik wat heb gemist op Egmond...Volgende keer ben ik er weer...Was nu een weekendje weg naar de Veluwe...

Vanavond misschien met Robert en Rob op Andijk...moet alleen nog wel gaan waaien...
roeb
Gast
Antwoord #2035 September 03, 2007, 17:23:36
edit2Rapporteer  
Hmmm, ik zie net dat ik wat heb gemist op Egmond...Volgende keer ben ik er weer...Was nu een weekendje weg naar de Veluwe...

Vanavond misschien met Robert en Rob op Andijk...moet alleen nog wel gaan waaien...

Verwachting van 14:00 tot 02:00 uur:

Texel Harlingen IJsselmeer Marken
noordwest 4-5, toenemend 5-6,kans op een bui,zicht goed, in een bui mogelijk matig

(Bron: KNMI)

Moet goed komen, hoop/denk ik

@ Mark (Azzkick-r)
Ik denk dat het dan wel van Hans was, ik vond het wel lullig dat Hans niet even tegen die 2 golf surfende meiden wat had gezegd.. Die lagen nu de hele tijd in zijn ****

Maar ik ben nog helemaal gesloopt van gister, aan het begin (bij vloed) waren de golven en het water het lekkerst, toen het bijna eb was begon het wel aardig te klotsen.. Maar het was een dag die de boeken in kan  (grinnik_kitesmiley)
Lucas-link7
Gast
Antwoord #2036 September 03, 2007, 22:02:17
edit2Rapporteer  
Gaat er vanavond nog iemand naar S'Hout? Ik ben er wel voor te porren weet alleen niet of het wat word..

Greetz Lucas
Haring High Richardt

Antwoord #2037 September 04, 2007, 01:36:51
edit2Rapporteer  
Wat een verschil met gisteren Egmond

Andijk was vanmiddag spookachtig  (hangloose_kitesmiley)

Met 10 gevaren met ouderwets andijk weer.

Vlagerige wind met toenemend bij buien. Zels op een gegeven moment helemaal geen wind meer na een bui zodat mijn kite in het water viel. Daarna trok hij goed door

Morgen weer andijk want ik ben de hele dag vrij   Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS

Nog meer liefhebbers  ThumpsUp
WendyH

Antwoord #2038 September 04, 2007, 01:55:37
edit2Rapporteer  
Ja ik wil morgen ook graag... Ben heel de dag vrij... vriendje moet helaas werken, dus wie gaat er nog meer heen???
Hoe laat ga je richard??
Emielkruisdijk

Antwoord #2039 September 04, 2007, 02:11:56
edit2Rapporteer  
Andijk was epic! In het begin veel man op het water (meertje), tot er een giga bui over kwam met harde windstoten. Was de enige die op het water kon blijven doordat ik met een kleine kite voer, 9 waroo. Daarna hele tijd met 2/3 man op meertje gevaren en af en toe op ijsselmeer.

Zondag Wijk aan zee geweest, was een vrouw foto's aan het maken, foto's  komen te staan op www.pbase.com/anuschka . Staan er nu al een paar op, komen er nog meer.
roeb
Gast
Antwoord #2040 September 04, 2007, 02:27:29
edit2Rapporteer  
Wat een raaaaar windje weer vanavond op Andijk...
Ik kwam aan en had er nog maar weinig vertrouwen in, dus de 12 klaar te maken, begint het opeens keihard te waaien, dus in mn eentje vol gas op de kom!
Later kakte hij weer even in en toen kwam hij weer keihard terug, tot hij weer inkakte, toen ben ik hem gepeerd, maar je raad het al, het ging weer waaien toen

Door de vlagen ga je soms giga hoog, maar door de vlagen kan je van heel hoog ook heel snel beneden zijn  ThumpDown
Het is trouwens wel veel kouder daar boven, dan op het land/water  YeSS schater
Haring High Richardt

Antwoord #2041 September 04, 2007, 02:59:29
edit2Rapporteer  
Citaat
Hoe laat ga je richard??

Planning is in de ochtend om een uurtje of 10 11. Voordat ik ga zet ik het wel op het forum
Hoe laat ga jij heen ???

Citaat
Wat een raaaaar windje weer vanavond op Andijk...

Tipisch (gevaarlijk) andijk weertje.  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
 Altijd uitkijken bij het donker worden en de verlichting aan zetten.

Zat op het water tijdens een bui. Meestal zijn het buien van een paar minuten waarna de zon weer gaat schijnen  ThumpsUp ThumpsUp
Tijdens buien en vlagen de kite laaghouden en in de blokken
Blijft wel opletten geblazen  ListenToMe
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2042 September 04, 2007, 03:15:40
edit2Rapporteer  
je moet vooral opletten voor de rukwinden richard  schater
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2043 September 04, 2007, 03:17:09
edit2Rapporteer  
dan vliegen de tompoezen je om je oren  (grinnik_kitesmiley)
wouterb

Antwoord #2044 September 04, 2007, 03:56:39
edit2Rapporteer  
EERst de monkey 9 omhoog, die deed het niet. Heb toen de 14 Vertigo op getuigd. En daar was de wind weer... In de boven genoemde vlagerige wind tussen de 9 en 10tjes.
Had niet het idee dat ik aan het eind van (zelfs) mijn kunnen zat.

Wel het idee dat vliegsnelheid de trekkracht exponentieel doet toenemen.
Stuurt snel (voor een 14).
weinig barpressure.

heb em nog even aan een rhino 12 dude gegeven.....
NacNud

Geen avatar

Antwoord #2045 September 04, 2007, 14:11:43
edit2Rapporteer  
Gaat er iemand zo nog kiten? Ik wil graag naar Enkhuizen of Muiderberg.
roeb
Gast
Antwoord #2046 September 04, 2007, 14:21:08
edit2Rapporteer  
Gaat er iemand zo nog kiten? Ik wil graag naar Enkhuizen of Muiderberg.

Enkhuizen met NW??
NacNud

Geen avatar

Antwoord #2047 September 04, 2007, 14:43:50
edit2Rapporteer  
Ik dacht zit noorderwind in is dus wel goed. Is inderdaad niet zo handig.
Thanks Robert voor de waarschuwing.
Haring High Richardt

Antwoord #2048 September 04, 2007, 15:43:36
edit2Rapporteer  
Zo alle rekeningen weer betaald  ThumpDown (down_kitesmiley)en de admi gedaan

Broodjes smeren en auto inpakken en op weg naar Andijk.  ThumpsUp ThumpsUp

Ik heb er weer zin  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS
Haring High Richardt

Antwoord #2049 September 04, 2007, 23:37:33
edit2Rapporteer  
Hij was weer top  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Begonnen met de waroo7 (kite voor mijn dochter) en voor het eerst mee gevaren.

Het is nog geen naish maar ben er tevreden mee.  (dochter)  Joepie

Heel relaxt varen zonder problemen, alleen met de Nais raven spring ik veel hoger. Misschien nog ff wennen aan de kite denk  (grinnik_kitesmiley)

Na een uur met de waroo te hebben gevaren weer een echte kite gepakt de RAVEN 10, wat een top kite  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Goei constante wind met af en toe een dipje
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.