|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
We proberen het hier nog een beetje knap te houwen aars wordt het hillegaar zon zootje
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zo ook even windsurfen!
Morgen nog mensen Schellinkhout, wil hele dag varen! Ben er rond 11en!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik wil morgen ook varen! waarom schell emiel? lekker west zuidwest op zee... mooie golven nog van vandaag, 20 knopen....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Soms loont het om aan prijsvragen mee te doen.... Mag ik jullie voorstellen: de jongste telg van mijn familie: de Nemi 10! Vandaag door mij geadopteerd en aan me overhandigd door Richard Siwaletti van Best Kiteboarding.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gefeliciteerd Marco, Dit is het einde van je Flysurfers let maar op. Geen geklooi meer met je bridle geen bergen zand meer op je kite en dus meer tijd om te kiten Veel plezier ermee en dat gaat zeker lukken.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Gefeliciteerd Marco, Dit is het einde van je Flysurfers let maar op. Geen geklooi meer met je bridle geen bergen zand meer op je kite en dus meer tijd om te kiten Veel plezier ermee en dat gaat zeker lukken. merci! ik denk niet dat het einde van mijn Flysurfer gaat betekenen hoor! Daar blijf ik toch een zwak voor houden. Vorige week nog aan de Pulse2 12 meter gehangen, maar dat is toch een errrug lekkere kiteje hoor! Ik gegrijp niet zo goed dat jij het niet kon worden met de bardruk. Was af en toe flink gepowerd, maar de bardruk daar mankeerde toch niks an! En de laatste generatie is toch weer heel wat sneller en smoother geworden! Maaruh, de Nemi, leuk voor d'rbij toch?
|
|
|
franco
|
hee marco eindelijk een echte kite
|
|
|
franco
|
zie hem vrijdag wel denk ik veel plezier ermee
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo ben weer klaar voor vanavond hey mark ben je weer bijgekomen van het weekend hoe is het met je schouder ? tis allegaar bedroefd geen wind het weekend :'( :'(
|
|
|
|
Marsie
|
Ja ja Mark jij blijft het weekend zeker ook theus of ga je in de teun an het werk ?
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Trippie was succesvoller dan de voorlaatste.Geen broekhoest ,maar lekker boarden op verse poedersneeuw in de dolomieten.Lekker veel off piste geweest.Binnenkort weer knalluh op het water,alleen dit weekend voorspelt niet veel goeds (down_kitesmiley)JAMMERRRRR
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nou gelukkig maar, klinkt goed!! Alleen dit weekend.... niet goed vrees is...
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yep heb het vannacht bekeken.Jullie staan er mooi op .Maar wat een chagerijn zeg die eurokok. :@Zeker een amsterdammer
|
|
|
PeterKite
|
en gaat er nou nog iemand het water op!?!?!!??
zit eraan te denken richting wijk te gaan. wie nog meer, eventueel kunnen er mensen meerijden, woon in regio alkmaar.
Peter
|
|
|