Davidoff
Gast
|
Hoi david,in principe ga ik op de motor.Ik heb namelijk geen auto.We kunnen ook met de connectcar gaan(soort greenwheels).Als ik hem reserveer van 11 tot 5 of zo zijn we circa 12,50 euro pp kwijt incl alles. Zeg het maar,anders ga ik op de motort.Meeten kan bij CS amsterdam
Laterz,Peter
ik hou nog even de windrichting in de gaten. meeten op cs lijkt me prima! neem ik gewoon t trammetje! misschien kunnen er nog meer mensen meerijden vanaf cs. splitsen we de kosten.. hou t maar op half 12 @ cs! David
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Prachtig toch, die kitegemeenschap... Alle middelen worden aangeroerd om maar te kunnen kiten... De laatste paar posts verwarmen m'n hart... hahah! jou avanter verwarmd me hard ook!:) heeeeeerlijk op de zondagavond!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Subtiel hè.... Iemand nog gevaren vandaag?? Ik was met Hans en Robert op Andijk, net genoeg voor de 14 van Hans. Ik had er een heel erg hard hoofd in, totdat ik naar hans keek toen ie 100 meter uit de kant was... Als een speer ging ie... Dus met een teringgang naar Medemblik, (wat ik gister als zei, met oog op de windrichting), en daar prima kunnen varen met de 13. Op sommige momenten zelf lichtelijk overpowerd... Ondanks de vieze motregen, toch nog wel een paar lekkere rakken gemaakt...
|
|
|
Emma
|
Dat is wel een goed idee. Ik laat vanavond horen of ik ook meega, ok?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Dat is wel een goed idee. Ik laat vanavond horen of ik ook meega, ok?
met ons? goed plan! hoe meer mensen hoe goedkoper;) hehe edit: arme student
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
muiderberg:)
|
|
|
|
Emma
|
Maar dat gaat toch over morgen, en jij had het toch over dinsdag floris?
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
hehe mis ik wat morgen moet ik helaas werken dus dat zit ik niet in... morgen moet je dus leren en dan dinsdag knallen op zee
|
|
|
Emma
|
Lijkt me ook leuk, maar ik moet wel om kwart over 6 weer ergens zijn hier in enschede...en ook geen idee hoe ik aan zee zou moeten komen...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker gevaren vandaag mijn verslag staat een stukkie verder
|
|
|
Davidoff
Gast
|
morgen word denk ik muiderberg emma? ga je ook mee? wel nog even communiceren met lauxus ik hoor t vanavond nog wel ff David
|
|
|
|
Emma
|
Ik weet het niet... die auto doen jullie sowiezo, of niet? Dus maakt toch niet zoveel uit qua planning enzo, zolang jullie het maar voor half 12 weten morgen, toch?
|
|
|
Emma
|
Is er morgen wel genoeg wind op muiderberg dan?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
laten we het hopen!
|
|
|
360
|
Lange termijn forecast van schiphol: morgen: 36012KT (noord wind 12 knotsen ) 9999 (goed zicht meer dan 10km ) SCT025 (beetje wolken) BECMG 0912 32015KT (tussen 10 en 13 uur wordt het 15 knopen uit noord west) met andere woorden het houdt niet over maar wel genoeg voor muiderberg groet en tot morgens
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat was lekker vandaag heerlijk gevaren eerst naar andijk maar veel te vlagerig iedereen ging naar medemblik en ik ook met een ja u hoort het goed MIJN EERSTE DOWNWINDER VAN ANDIJK NAAR MEDEMBLIK jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa mijn vrouw reed in de auto van mark en mark in het blauwe bussie richting medemblik ik was er sneller super gaaf wat een rush eenmaal aangekomen op medemblik een lekkere wind en een mannetje of 8 samen met novaatje op het kleine meertje heerlijk gevaren we waren de enige daar lekker springen en speedkiten op dat kleine stukkie toppie dat springen gaat toch wel erg lekker op dat vlakke water shit ik ging hoog maar kwam wel prachtig in glij vlucht naar beneden waar waren nou al die locals sjonge een klein beetje regen :'( :'( we hebben ook nog gefilmd dus een de beunprodukties komt er weer aan lekker kan er weer een paar dagen op teren
|
|
|
Idefixe
|
5 man met alle troep in 1 auto gepropt. ( boardjes bovenop het dak ) Vanuit Lelystad de dijk over richting Het Noord Hollandse. Eerst maar ff Andijk gesjekt. Stond ( naar later bleek DE BEUN) net z'n vlieger op te pompen. Naar onze smaak zat er voor Andijk iets teveel oost in. Ff Bij Medemblik wezen kijken ( waren we nog nooit geweest.) Uiteindelijk naar Enkhuizen gereden. Één grote klotsbak wat later op de dag een stuk beter werd. Morgen Andijk!!!
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
he robert heb je nog gevaren toen je dat berichtje stuurde was ik op de tuin en zag op de pc dat het niet waaide maar lees nu toch dat er wel gevaren is hoe lang kon je varen en was het nog de moeite
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey idefix was jij dat ? heb nog heerlijk gevaren op medemblik zonde was lekker
|
|
|
Youri Blokdijk
|
5 man met alle troep in 1 auto gepropt. ( boardjes bovenop het dak ) Vanuit Lelystad de dijk over richting Het Noord Hollandse. Eerst maar ff Andijk gesjekt. Stond ( naar later bleek DE BEUN) net z'n vlieger op te pompen. Naar onze smaak zat er voor Andijk iets teveel oost in. Ff Bij Medemblik wezen kijken ( waren we nog nooit geweest.) Uiteindelijk naar Enkhuizen gereden. Één grote klotsbak wat later op de dag een stuk beter werd. Morgen Andijk!!!
hoelaat zijn de eersten op andijk? ik ga morgen ook weer ff kijken daar!
|
|
|
JO'Neill
|
Andijk was prima vandaag!!! voor het eerst daar geweest....we kwamen aan na een 2 uur durende rit vanuit arnhem Wind was niet optimaal..nog getwijfeld om naar medemblik door te rijden..maar we zagen bij andijk 4 man op t meertje varen...nou..die verleiding was dus groot om daar even op te gaan...super vlak ....de wind nam toe...draaide iets dus was niet meer vlagerig....23knp...lekker gepowerd met de 9! Echt TOP dagje!! zeker de moeite We waren er om 3 uur btw....
|
|
|