Mark-Fizzer
|
Wie is er voor in om zaterdag ochtend te gaan blauwbekken op Muiderberg???? Beun? Laux? Loepie? Anyone else???? Kom op gasten!!!!! Uurtje muiderberg opentrekken en dan gezellig aan de warme choco!!!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Verzopen katers dus hahahah
Nou, jullie hebben iig gevaren!!!
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Zaterdag ben ik van de party, maakt mij niet uit wat voor weer en of ik nog griep heb of niet.
|
|
|
|
|
|
Joosdo
|
Zaterdag zeker van de partij op Muiderberg. Nieuw board proefvaren en evt te testen!
Hoe laat word er gevaren?
Mzzl Joost
|
|
|
360
|
Mannuh, Zaterdag brrrrrrr muiderberg gaaahaaaan. ik hoor geruchten dat de Shell´hout locals naar het zuiden komen groet
|
|
|
|
|
PeterKite
|
zaterdag wederom gaatje in het wolkendek prikken op andijk!
filmcrew komt dan ook mee
morgen..... zee, hangt van het weer af. hagelbuien en incontinente wolken laat ik even schieten
|
|
|
|
PeterKite
|
werk. moest vanochtend om 9 uur in hoorn zijn. 9:45 alweer klaar. maar 0 wind.
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whehheheheheeeeeeeee Maar euhh, hoe laat op Muiderberg? Afhankelijk van de buienradar?? Of gewoon vaste tijd, uur of 11?? vanaf middaguur gaat ie pas echt lekker woeien... @Lauxus, laat es wat horen, mede als de beun-vader!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zijn er vandaag nog gasten op evt Andijk - IJmuiden.. Wind is op IJmuiden net effe beter als Andijk. Kom op mannen, het is niet koud, gaan met die banaan. Heb net wat weersites getsjekt en het schijnt een zooitje baggerweer te worden. Ik kijk het dus effe aan, misschien krachten sparen voor morgen. Ben nog een beetje brak van gister = mietje
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Misschien dat ik vanmiddag nog even naar Ijmuiden rij, wind is wel erg vlagerig en met al die buien is er ook weinig aan..
Morgen werken..
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hmm.. Ziet er toch wel erg lekker uit, als er nog iemand gaat rij ik zo naar Ijmuiden!
Teiger kijk nog is uit het raam!! Zon en wind! Andere dingen kunnen ook op andere tijden!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tis hier zwaar bewolkt en de wind is ook niet zoow geweldig. De takkies van de bomen bewegen niet eens. Ik ga effe knutselen hier.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tis hier zwaar bewolkt en de wind is ook niet zoow geweldig.
De takkies van de bomen bewegen niet eens. Das raar bij mij ok Mot jij niet op verjaardag ?????? Zo mijn kites maar uithangen en laten drogen
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Denk dat ik toch mn snowboard pak ipv mijn kiteboard... Geef het op voor vandaag!
|
|
|