Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #9375 Maart 09, 2009, 20:07:24
edit2Rapporteer  
Getver nou bij mij geen golven vandaag op kantoor Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9376 Maart 09, 2009, 20:27:35
edit2Rapporteer  
Citaat
Was vanmiddag op ijmuiden. Top condities, 
Bij de kant super vlak water en verder op heerlijke golven. 
Heerlijk gevaren met de 10 meter en af en toe een zonnetje 
Was wel erg druk !!!!!!
Was er samen met nog een andere kiter   
Waar was iedereen ???

Citaat
Niemand naar Wijk of IJmuiden?
Volgens de verwachtingen zou de kust minder hinder hebben van onweer/regen 


Waar was je H J. ????
bredo

Berichten: 593
Antwoord #9377 Maart 09, 2009, 22:25:00
edit2Rapporteer  
MMmmmmmmmmmmm het begint al te kriebelen, nog eventjes wachten totdat het iets warmer wordt en dan............................

KNALLEN MET MIJN NIEUWE NEMESIS HP 9  METER!!!!

HIHAAAAAA!!!!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9378 Maart 09, 2009, 22:34:43
edit2Rapporteer  
no
Citaat
g eventjes wachten totdat het iets warmer wordt en dan............................

Waarvoor wachten je heb nu de beste wind en met een droogpakkie ken je tegenwoordig het hele jaar doorvaren  ThumpsUp ThumpsUp

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33854.0.html
Gerard
Gast
Antwoord #9379 Maart 09, 2009, 23:06:13
edit2Rapporteer  
Waarvoor wachten je heb nu de beste wind en met een droogpakkie ken je tegenwoordig het hele jaar doorvaren  ThumpsUp ThumpsUp

Sssssstt! Het is al druk zat! Roll Eyes
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #9380 Maart 09, 2009, 23:22:58
edit2Rapporteer  
ja hoor 2 dagen achter elkaar wat een weelde  ThumpsUp
zeg tegen de klant moet naar de tandarts  Grin
was om 2 uur op schell en heb tot 5 uur weer heerlijk met mijn 8 mtr nemi gevaren
we waren met een mannetje of 6 meer niet waar was iedereen werken zeker  schater schater schater schater schater
normaal werk ik en varen jullie je eigen de pl..................................... ...................................s
jullie hebben weer veel jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa gemist   ListenToMe

volgens mij moet ik donderdag ook weer naar de tandarts  Cool
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #9381 Maart 10, 2009, 01:01:46
edit2Rapporteer  
Doe je goed Hans ,een leugentje om BESTwil. Je kan je hele leven nog werken.En als  het van het weekend moet afhangen sta je niet veel op het water.Donderdag ben ik wellicht ook van de partij.  ThumpsUp
Woodmaster

Berichten: 128
Antwoord #9382 Maart 10, 2009, 01:46:48
edit2Rapporteer  
ja hoor 2 dagen achter elkaar wat een weelde  ThumpsUp
zeg tegen de klant moet naar de tandarts  Grin
was om 2 uur op schell en heb tot 5 uur weer heerlijk met mijn 8 mtr nemi gevaren
we waren met een mannetje of 6 meer niet waar was iedereen werken zeker  schater schater schater schater schater
normaal werk ik en varen jullie je eigen de pl..................................... ...................................s
jullie hebben weer veel jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa gemist   ListenToMe

volgens mij moet ik donderdag ook weer naar de tandarts  Cool

Was idd toppie vandaag op schellinkhout met men 10 rhino SmileySmiley
360

Berichten: 613
Antwoord #9383 Maart 10, 2009, 09:57:33
edit2Rapporteer  
Klinkt alsof Schellie erg leuk was gisteren.

Wijk was wreed gisteren  YeSS , maar misschien moet ik ook maar weer eens naar Schellink afreizen.

vandaag maar even werken.....  Cool
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #9384 Maart 10, 2009, 19:57:58
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar die golven veroorzaken een enorme side shore stroming (Emiel kan het uitleggen)


Komt ie dan:

Het heeft vooral te maken met niet ideale vloeistof stroming, laminair versus turbulent, getal van Reynolds, hydraulische straal, energieverlies, grenslaag, energieverlies door vertraging, korte buizen, vullen en legen van reservoirs, grondwater, wet van Darcy, drainage en bronbemaling, stromend en schietend water, overlaten, gekromde stroomlijnen.

Gelukkig is dit op te lossen door:

Opstellen van 1D en 2D rekenschema's van 3D stromingen waarbij rekening wordt gehouden met de fysische eigenschappen die energieverlies veroorzaken. Uit de rekenschema's de gewenste kentallen berekenen.

(of waren dit mijn leerdoelen vloeistofmechanica)

Voor foto's van de golven van gister: picasaweb.google.nl/aquarisurf

Donderdag ben ik vrij en er gaat wind waaien! Zaterdag ziet er ook nog goed uit!

360

Berichten: 613
Antwoord #9385 Maart 10, 2009, 20:44:19
edit2Rapporteer  
Yo Emiel,

dan kwam je gisteren net aan nadat ik weg was op Wijk.
die gasten op de fotoos kwam ik nog tegen op de parkeerplaats bij de pier.
Jammer heb ik je net gemist heb.

Wel hele mooie pics, van gasten op stoere golven  (alleen zonder kite dan  ThumpDown)
mooi wat hoog water en een beetje wind met de zee doet
echt hele vette rollers waren het gisteren.
meer van dit soort dagen


Je uiteenzetting betreffende de golfgedreven stroming laats niets te wensen over.  ThumpsUp

Tot snel
kitaholic

Berichten: 486
Antwoord #9386 Maart 10, 2009, 22:22:41
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar die golven veroorzaken een enorme side shore stroming (Emiel kan het uitleggen)


Komt ie dan:

Het heeft vooral te maken met niet ideale vloeistof stroming, laminair versus turbulent, getal van Reynolds, hydraulische straal, energieverlies, grenslaag, energieverlies door vertraging, korte buizen, vullen en legen van reservoirs, grondwater, wet van Darcy, drainage en bronbemaling, stromend en schietend water, overlaten, gekromde stroomlijnen.

Gelukkig is dit op te lossen door:

Opstellen van 1D en 2D rekenschema's van 3D stromingen waarbij rekening wordt gehouden met de fysische eigenschappen die energieverlies veroorzaken. Uit de rekenschema's de gewenste kentallen berekenen.

(of waren dit mijn leerdoelen vloeistofmechanica)

Voor foto's van de golven van gister: picasaweb.google.nl/aquarisurf

Donderdag ben ik vrij en er gaat wind waaien! Zaterdag ziet er ook nog goed uit!




Blij dat je er weer bij bent Emiel.... Mooi pica's trouwens! Dit seizoen moet ook het mega-veel-downwinders-maken seizoen worden wat mij betreft.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9387 Maart 11, 2009, 11:11:40
edit2Rapporteer  
Teigertje (zwagertje) Theo vandaag Jarig  Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS  Joepie YeSS Joepie


Van Harte Gefeliciklapstaart en dat je dit jaar nog maar veel je hond mag uit laten (dan waait het tenminste!!!)   Grin schaterThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #9388 Maart 11, 2009, 11:55:06
edit2Rapporteer  
Van harte ouwe niet kitende rukkerrrr  ListenToMe  YeSS YeSS YeSS
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #9389 Maart 11, 2009, 11:57:22
edit2Rapporteer  
Hee Theo, van harte en proost!  ThumpsUp Grin
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #9390 Maart 11, 2009, 12:00:12
edit2Rapporteer  
Morgen nog iemand naar schell als het enigzins waait btw .missch knopie of 18  ThumpsUp
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #9391 Maart 11, 2009, 13:22:15
edit2Rapporteer  
Ik ben morgen op Wijk vanaf een uurtje of 9 (als het waait), moet wel om 3 uur weer op school zijn. Dus uur of 1 weer het water af.
Gaat er iemand mee?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #9392 Maart 11, 2009, 13:46:20
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd Theo, en dat je nog maar een grote jongen mag worden YeSS YeSS
Neelis

Berichten: 76
Antwoord #9393 Maart 11, 2009, 15:47:42
edit2Rapporteer  
Ik ben morgen op Wijk vanaf een uurtje of 9 (als het waait), moet wel om 3 uur weer op school zijn. Dus uur of 1 weer het water af.
Gaat er iemand mee?

ik moet kwart voor 4 beginnen, dus misschien ga ik met je mee, als ik me weer fit voel. De voorspellingen van het weekend zijn al afgezwakt namelijk.
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #9394 Maart 11, 2009, 18:35:50
edit2Rapporteer  
Wie naar schel morgen? Joepie
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #9395 Maart 11, 2009, 20:49:23
edit2Rapporteer  
Wie naar schel morgen? Joepie

Hé Marco, ik laat het nog even afhangen van de windrichting, als ie meer naar het NW trekt
ga ik naar Ijmuiden ander SH.
Ik ben er dan denk tuussen 10/11 s´ochtends.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #9396 Maart 11, 2009, 20:55:18
edit2Rapporteer  
Teigertje (zwagertje) Theo vandaag Jarig  Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS  Joepie YeSS Joepie


Van Harte Gefeliciklapstaart en dat je dit jaar nog maar veel je hond mag uit laten (dan waait het tenminste!!!)   Grin schaterThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS

Hé Theo, gefeliciteerd met je ...ste verjaardag, en nog vele jaren !
Is het dan toch de leeftijd die je heeft doen besluiten om minder ofwel
nooit meer te kiten.
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #9397 Maart 11, 2009, 21:11:25
edit2Rapporteer  
Citaat
Blij dat je er weer bij bent Emiel.... Mooi pica's trouwens! Dit seizoen moet ook het mega-veel-downwinders-maken seizoen worden wat mij betreft.

Misschien heb ik daar nog wel het meeste zin in!!

Ben waarschijnlijk morgen op wijk rond half 10 met niels, als het waait!
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #9398 Maart 11, 2009, 22:41:10
edit2Rapporteer  
happy birthday theo
dat je nog vele dagen in je bed mag blijven liggen  schater schater schater schater schater schater schater

word het morgenmiddag nog wat ?
ben vanaf een uutje of 3 beschikbaar
richting schell?
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #9399 Maart 11, 2009, 22:54:59
edit2Rapporteer  
Theo, ouwe rukker van harte gefeliciteerd!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.