Gerard
Gast
|
@ Frank en Peter: blijven jullie de hele dag? Ik kom in de loop van de middag, vermoedelijk vanaf een uur of 3.
|
|
|
@LaurenS
|
Om drie uur ben ik er ook net een uurtje pik,dus dat zit wel snorrrr Blijf bij genoeg woei zeker tot een uurtje of zeven
|
|
|
Gerard
Gast
|
Helaas, helaas, maar ik red het vandaag niet. Te druk op de zaak om de boel achter te laten. Veel plezier voor degene die wel gaan.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
OLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hier effe een berichtje van DEBEUNOS uit het warme maar zeer winderige zuiden alles goed mannen nou hier zeker wel we waaien uit ons kleine broekje temperatuurtje is heerlijk iedereen is bijna aanwezig de groeten en een geode vakantie gewenst
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hé Beun, como estas? Doe de groeten aan de mannen!
|
|
|
|
360
|
|
|
|
Retard
|
Ijmuiden Was ook weer is te GEK na dat overheerlijk warme spanje
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand een idee voor morgen Schel of Andijk omdat de wind waarschijnlijk naar noordwest gaat draaien ? Vandaag nog net te doen met me 10 op Schel. iemand die weet hoeveel knopen er stond ? Morgen een 7m bijkopen
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen,misschien nog voor de vroege vogels,als het middag wordt is de wind weg
|
|
|
Jelle
|
Muiderberg was bijzonder rustig vanmorgen, werd het 's middags nog wat?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 26 juli 2009, 11:40 uur is 8.6 m/s De windstoot op 26 juli 2009, 11:40 uur is 10.8 m/s
Het is niet veul maar misschien komt er nog iets bij. Ik ga zo maar eens op Wijk (bunker) kijken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gisteravond weer retour na 3 weken spanje waarvan 1 weekie baai van rosas 1 weekie Barcelona en 1 weekie Canayong in de pirineen Van de 6 dagen 5 dagen gekite: 3 met 13 en 2 met 10 waarvan 1 een top dag Zwafra teigertje en de beun ook nog een daggie gezien Hoe is het hier in noord Holland ??? Heb ik nog wat gemist ????
|
|
|
franco
|
zo terug uit el gouna, veel zon en maar 4 dagen top wind, gelukkig weer terug in nederland, was wel een top vakantie. toch weer nieuwe truuks geleert in de 4 dagen dat er wind stond, gabbers we gaan elkaar weer zien op het vertrouwde ijselmeer(zal wel weer een pak aan moeten hahaahaha).
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Joehoe luitjes, Teigetje is ook weer terug van drie weekjes La Balena, heerlijk warm daar en lekker kiten in je boardshort en met het zonnebrilletje op Lekker gekite met me nieuwe OR Rise 12m kan er lekker lang mee doorgaan, vaarde lekker door terwijl andere hun 9 of 10m gingen oppompen, helemaal goed die Rise.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Welkom terug allemaal. Hebben jullie Beun ook meegenomen of neemt hij het er nog even van?
|
|
|
PeeWee
|
Gezellig ze zijn weer terug. Mooi dat jullie het lekker hebben gehad.
See joes.
|
|
|
@LaurenS
|
Joehoe luitjes, Lekker gekite met me nieuwe OR Rise 12m kan er lekker lang mee doorgaan, vaarde lekker door terwijl andere hun 9 of 10m gingen oppompen, helemaal goed die Rise. Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn,maaruh ik vaar toch liever met de kleine maatjes hoor. Heb nu de 10 en 7 .Die 7 kan ik al bij 20+ varen,dus vaar hem best veel,super kitje.Ik vind die 10 nu al een grote trage trekzak(beetje overdreven maar wel waar)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Welkom terug allemaal. Hebben jullie Beun ook meegenomen of neemt hij het er nog even van? De Beun blijft nog een weekie op La Balena, waar als het goed is nu de Tramontana waait sinds vrijdag. Eind van de week komt hij geloof ik via via weer terug naar Nederland. Zwafra blijft volgens mij ook nog een week of 1 - 2.
|
|
|
Gerard
Gast
|
ik vaar toch liever met de kleine maatjes hoor. Mee eens! Ik heb mijn 13 een tijdje geleden weggedaan en een 11 gekocht die ik langer kan doorvaren en aanzienlijk sneller is. Bevalt zeer goed en de enkele keer dat ik daardoor nu niet of minder kan varen neem ik graag voor lief. De 9 blijft echter de favoriete maat. Sinds kort ook een 7 erbij doch nog niet mee kunnen varen.
|
|
|
|
Retard
|
Voor jou een vraag voor mij een weet
|
|
|
Idefixe
|
Waar is de wind gebleven?
tja , Haring harrie is weer back in town.
|
|
|