martijnc
|
aah ok is prima misschien tot morgen dan
|
|
|
Chris c
|
Mag je bij broekerhaven ook kiten? Dat zou nm echt perfect zijn (bij de kemping bv).
Broekerhaven Bovenkarspel toch? Ik heb daar wel vaker gevaren met ZO was er vaak alleen te vinden.
Ik zit ook te denken om daar dinsdag te gaan varen. De wind staat er perfect op. Weet geen betere spot in noord-holland. Als er mensen gaan ben ik van de partij..
|
|
|
roeb
Gast
|
Enkhuizen kan je gewoon varen met ZO, kijk maar op google maps..
|
|
|
PeeWee
|
Of Medemblik met ZO (ligt eraan hoeveel Oost erin zit)
|
|
|
Michael van der Hoek
|
gaat er vandaag nog iemand varen? ik zit te twijvelen waar ik heen zal gaan.. wind zit overal ZW tot Z volgens mij.
Medemblik moet te varen zijn idd met ZO, hoe meer oost hoe meer die aanlandig wordt.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
gaat er vandaag nog iemand varen? ik zit te twijvelen waar ik heen zal gaan.. wind zit overal ZW tot Z volgens mij.
Medemblik moet te varen zijn idd met ZO, hoe meer oost hoe meer die aanlandig wordt.
is er wind dan?
|
|
|
@LaurenS
|
Ijmuiden en schell geven momentee circa 18 knopies.Ik ga zo even de A7 op
|
|
|
Michael van der Hoek
|
schijnt wind aan te komen. ijmuiden in schellinkhout zou nu al mogelijk zijn ja. Volgens windguru moet er meer in mijn buurt ook 17kn komen.. Staat nu alleen nog maar 3kn
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ijmuiden en schell geven momentee circa 18 knopies.Ik ga zo even de A7 op ik wou dat dat waar was...
|
|
|
@LaurenS
|
Vliegerweer moet je niet op kijken.Kijk nou ff op de knmi onder het kopje actueel.Dat klopt tenminste!
|
|
|
martijnc
|
waarom klopt vliegerweer eingelijk niet dan?
heb je misschien linkje van iets dat wel klopt?
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
vliegerweer klopt meestal redelijk hoor volgens mij.. Ik ga iig richting schellinkhout, hoop daar om half 2 te zijn
|
|
|
martijnc
|
zou ook wel willen, maar ga toch maar niet aangezien met OV 2 en half uur is vanuit utrecht xD
|
|
|
Flyingtrunkie
|
die 7.6 m/s is op de Houtribdijk, halverwege. Daar staat meestal wel wat wind.... Schel is een aardig eindje uit de buurt daarvan. Maarrrrrrr, het geeft (valse?) hoop.....
|
|
|
Marko
|
kan er vandaag gevaren worden aan de kust?
|
|
|
Michael van der Hoek
|
dus schellinkhout zou ook geen optie zijn vandaag?? dat zou mooi ruk zijn. heb nu me vrije uren al gepakt ;-) we gaan gewoon even kijken...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen is het volgens de verwachting beter.... maar nu staat er 12 knp tot 15 knp..het zou net met een 12 mtr moeten kunnen... ik ga zo ook even kijken ..
|
|
|
martijnc
|
Zwafra is schellinkhout morgen te doen met ZO?
kom er niet meer uit 50% zegt van wel en de andere niet
|
|
|
Michael van der Hoek
|
dan kom ik strax met me 12m ook ff kijken op schellinkhout. hopelijk hebben we genoeg :-)
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Morgenmiddag ergens waar het waait eens wat proberen op het ijsselmeer lijkt me prima.
Is het al koud? Wat voor pak dragen jullie? En handschoenen? En hood?
Groeten
|
|
|
martijnc
|
Heb me 5/3 wetsuit met hangschoentjes en boots... cap nog niet echt nodig.
|
|
|
Retard
|
Tja ligt een beetje aan je zelf ik vaar nog lang niet met schoentjes + hanGschoentjes pas als het tegen de 5 graden aan komt, wetsuit 5-3. Martijn ik zou lekker naar zee gaan makkelijker te bereiken en een lekkere constante woei 18 knopen zzw TOP ! Had t wel geweten als ik vrij was
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Ik heb zaterdag gekite bij medemblik, 5/3 wetsuit en schoentjes. Makkelijk te doen.
|
|
|