mocem
|
ik denk dat die aswolk de wind tegen houd.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als het waait hoor ik het wel.....................toch Boompies gaan hier wel wat heen en weer
|
|
|
@LaurenS
|
Het waait momenteel gewoon goed op het Ijsselmeer. Zeker te doen met de 12m2.
|
|
|
GetHigh
|
't is jou weekje wel Laurens als ik het zo lees ben je de hele week op het water geweest . Ik ben jaloers op je, ik was eerst ziek en daarna moeten werken . Doe toch iets verkeerd. Nou ja als je gaat have fun met je nieuwe kite
|
|
|
@LaurenS
|
Ploegendienst he,wel een aanslag op je gezondheid maar met kiten maak je dat weer goed hoop ik . In de nacht werken en te vroeg weer moeten opstaan omdat het waait. Maar ik heb idd een lekker weekie gehad ,hopelijk vanmiddag nog even varen op Andijk om het geheel af te toppen
|
|
|
Pimp
|
De windsnelheid 10m. op 16 april 2010, 12:20 uur is 8.1 m/s De windstoot op 16 april 2010, 12:20 uur is 11.3 m/s Wind is pal noord en neemt toe. Mooi voor een sessie IJmuiden! Ik moet echter helaas werken.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
@ laurens, ik ben bang dat je nog gelijk ga hebben ook! je zei toch dat het niet zou gaan waaien op curacao omdat ik niet aan t werk ben.. De eerste week voorspellen ze nu geheel windstil :S
Maarja, eerst maar is zien of ik er kan komen met die aswolk :S
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Mannen,
is muiderberg/ zand morgen een goede optie voor mij als haperende waterstarter?
|
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Ik had het gezien, had er al helemaal zin in tot ik windguru eens had geraadpleegd zonk de moed me in de schoenen...
Jammer!
|
|
|
TBK
|
De wind begint hier toe te nemen, txt 707 geeft aan z'on 17 knp op het Ijsselmeer dus maar effe naar Schellie om te checken !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hier in adam begint het ook te waaien kom net buiten staat mijn auto op een andere plek
|
|
|
TBK
|
hier in adam begint het ook te waaien kom net buiten staat mijn auto op een andere plek Is 't 'm wel ?
|
|
|
TBK
|
hier in adam begint het ook te waaien kom net buiten staat mijn auto op een andere plek Hans ik hoor je nu al roepen, T-r-ingl-ers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
@LaurenS
|
De wind begint hier toe te nemen, txt 707 geeft aan z'on 17 knp op het Ijsselmeer dus maar effe naar Schellie om te checken !
ik dacht dat je weer aan het geinen was,ik houd het in de gaten!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens de mij waait het alleen in het noorden .... maar laat het even weten als het wat is op Schell....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zit nu op Wijk bij Timboektoe,lekker uitwaaien op het strand met het meissie.genieten hoorrrr in het zonnetje
|
|
|
TBK
|
Heerlijk gekite op Schellie, kan alweer een sessie toevoegen, 5 in één week !
|
|
|
|
|
|
|
mocem
|
gaan er morgen nog mensen naar de kust? Ik ben heel vroeg klaar met werken want er zullen morgen nog geen rozen zijn
|
|
|