Misschien wordt het tijd voor een wat modernere telefoon. Kan je internetten en zien of je maatje heeft afgezegd terwijl jij in de auto zit. Of gewoon je telefoon aan zetten dat wil ook wel eens helpen.
Groot gelijk Theo, afgelopen weekend beld Haringkie me op maar ik was toen ff niet bereikbaar. Probeer ik 'm een paar minuten later ff terug te bellen heeft meneer zijn telefoon uitgezet. Vervolgens nog een sms-ie gestuurd waar ik naderhand ook geen reactie op krijg. Hij is niet tactloos maar contactloos !
Volgen mij is er geen redden aan, we geven 'm wel een AFRIKA-TELEFOON, z'on trommeltje met 2 van die balletjes eraan, misschien kan ie zich daar mee redden !
ps.Oh ja, door omstandigheden kon ikm pas in de middag komen en waar waren mijn kite-(vrienden), jawel nergens meer te bekennen. Toen zelf nog een uurtje het water opgeweest in de zeikende regen dus: Wat nou zwarte lijst !
ps.Oh ja, door omstandigheden kon ikm pas in de middag komen en waar waren mijn kite-(vrienden), jawel nergens meer te bekennen
Had al gemeld dat ik alleen in de ochtend kon, want ,middags zat ik bij Hans Klok
Citaat
later ff terug te bellen heeft meneer zijn telefoon uitgezet.
Was de hele ochtend op het water en mijn telefoon is niet waterdicht, als tie dan al aan staat natuurlijk
Citaat
Wat nou zwarte lijst
Vooruit, !!!! Het is bijna weekend, kat is ongestelt, kavia is al weer 2 jaar doodt, heb net boodschappies gedaan en het waait niet, Dus, zet ik je voorlopig op de rosse lijst
Citaat
Misschien wordt het tijd voor een wat modernere telefoon. Kan je internetten en zien of je maatje heeft afgezegd terwijl jij in de auto zit. Of gewoon je telefoon aan zetten dat wil ook wel eens helpen
He, az..z..ker, Pee Wee gaat niet mee naar Fehrman, dus plaatsie vrij. Kan je Vinnies zijn kites testen , Of sta je op de zwarte (grijze) lijst bij john ??
[quoteOf sta je op de zwarte (grijze) lijst bij john ?? ][/quote]
De lijst waar ik op sta daar is geen kleur voor.
Ik ga effe buiten rommelen, ben me bar aan het verbouwen.
Als ik mee ga naar Fhemarn dan is dat op het laatste moment, ligt er net aan hoe het met je zus gaat. Die is nogal wrakkig en de garantie is er af dus kan nie meer inruilen..
Van de zomer wil ik waarschijnlijk naar El Gouna begin Augustus eerste week, iemand die mij kan zeggen waar ik het beste kan boeken en in welk hotel ?
Wil er 10 dagen heen of iets langer als het niet veel scheelt qua prijs, wil er niet al teveel aan uitgeven maar ook niet het goedkoopste van het goedkoopste.
Moet je daar een auto huren of kan je gewoon met de bussies daar overal komen ?
NH kitekings vertel eens over jullie jarenlange kennis over deze plek
El Gouna Hotels zijn gewoon goed, ook als je budget gaat.
Geen auto huren, gewoon de Tuktuk nemen (zie kitekings video's)
Let er wel op dat het begin Augustus ontzettend heet is . Ik ben wel eens in augustus geweest en dat doe ik dus niet meer. Je spreekt dan over een 'frisse dag' als het 40 graden is
Van de zomer wil ik waarschijnlijk naar El Gouna begin Augustus eerste week, iemand die mij kan zeggen waar ik het beste kan boeken en in welk hotel ?
Wil er 10 dagen heen of iets langer als het niet veel scheelt qua prijs, wil er niet al teveel aan uitgeven maar ook niet het goedkoopste van het goedkoopste.
Moet je daar een auto huren of kan je gewoon met de bussies daar overal komen ?
NH kitekings vertel eens over jullie jarenlange kennis over deze plek
Waarom niet gewoon naar Rhodos,(Greece) Tim.Ga ik ook heen van de zomer.Schijnt helemaal goed te zijn
In El Gouna gewoon naar de Rihanna Inn gaan Tim. Goed hotel met goed eten. Geen auto huren, alles is met de Tuktuk te doen of met de bus. Max 1 minuut wachten en je zit in de tuktuk. Als ik je zie, kan ik je wel bijpraten mocht je daar naartoe willen. Afgelopen jaar bij Globe geboekt, nu bij D-reizen. Gewoon de goedkoopste nemen en kijken of je met Transavia vliegt. Heb je ook geen gezeur met je kitespullen.
Als ik mee ga naar Fhemarn dan is dat op het laatste moment, ligt er net aan hoe het met je zus gaat.
Teigetje staat op geen enkele lijst hoor. Hij heeft net als de anderen de mail gehad op je op te geven voor Fehmarn. Uiteindelijk hebben 11 man zich opgegeven. Van Theo heb ik geen reactie mogen ontvangen. We hebben een huisje voor 10 man dus er is ook geen plek meer. Zeker niet als je bedenkt dat ook al onze spullen het huis in gaan. Mocem gaat mee ipv Peewee dus dat is ook geregeld.
We zullen zeker nog wel een keer gaan in oktober of zo. In ieder geval nadat we uit El Gouna terug zijn en voordat we weer naar Cumbuco gaan. Wat een leven.
« Laatste verandering: Maart 05, 2011, 23:01:49 door Ride »
War lees ik John Combuco???...Zet mij maar vast op deze lijst.. begin Juli ben ik terug uit Cabarete dus dat sluit mooi aan.
@ TIm@C4
EL-GOUNA
- Altijd mooi weer er valt maar 3 mm regen per jaar. - Pinautomaten zat in het dorp en/pf hotel. Ze geven wel ponden ipv euri's - Er zijn 3 kitescholen op Mangroovy beach. De eerste is Kitepower is niet mijn ding. De 2e was ??? weet de naam niet meer. De derde hete Kiteboarding el gouna of zoiets. Deze is in ieder geval het meest noordelijk gelegen vlakbij het nieuwe 6 sterren hotel . Ja 6 sterren. Deze club is perfect. Goeie sfeer van alles te huur en te koop. Zelfs een reparatie afdeling , masseur en noem maar op. Voor 7 euro per dag kan je je spullen in de storage zetten zodat je het niet elke dag hoeft mee te nemen naar je hotel. Let wel in El-Gouna zijn maar een paar hotels aan het water. En de hotels aan het wateer zijn 300euro duurder. - Tip als je gaat ga in een van" the three corners" hotels. Waarom?..Omdat deze hotel/resorts als enige op Mangroovy beach een bar/eetgelegenheid hebben. Dus hier kan je de hele dag gratis eten en drinken. Als je een ander hotel boekt moet je of terug naar je hotel wat vaak met eten en reizen al 1,5 uur in beslag neemt of je moet betalen op het strand bij een eettent. - Er zijn 2 opties om bij het strand te komen met de toktok kosten 1 euro enkele reis of met de bus 1 euro voor een dagticket. Voordeel bus gaat sneller en is nog goedkoper ook. Toktok is lachen en moet je sowieso 1x doen. - El-gouna is mooi om te kiten alleen de bodem ligt vol met stukjes koraal en scherpe schelpen. Dus zonder schoenen kiten is geen optie. Ook zitten er een paar gedeeltes tussen waar rotsen zitten. Deze zijn bij laagwater maar 10CM onder het water. Dus pas op. Het rif is ongeveer 300 meter uit de kant daarna is het diep. Bij laag water kan je niet of nauwelijks over het rif want als je valt is dat einde vakantie. - Van Hurghada vliegveld is tussen de 30 en 50 minuten rijden. - Eten in The rhianna three corners inn was prima - egyptenaren zijn aardige mesnen - in de haven is een leuke tent waar je leuk kan chillen. Moods heet hij. Maar er is 1 tent die nog leuker is hoe die heet weet ik niet meer maar is in de haven in dat ronde ding aan het water. Maar dat hoor je wel want de muziek staat hard. - Tip. Viieg met een bij de EU aangesolten vliegtuigmaatschappij. Mocht je meer als 3 uur vertraging hebben dan kan je 250 euri claimen. - Have fun mocht je gaan.
prassonisi moet je dan wezen zeker lijkt me ook erg mooi alleen is het daar volgens mij hartstikke druk
Ben er geweest een daggie, er is geen zak te doen en je zit in de middel of nowere. Je zit 1.5 uur van het bruisende Rodos stad. Er staan een paar appartementjes en een paar hotels. Tis erg leuk als het er waait maar voor de rest mot je daar niet wezen ,
Citaat
Waarom niet gewoon naar Rhodos,(Greece) Tim.Ga ik ook heen van de zomer.Schijnt helemaal goed te zijn
Ben er een keer geweest,maar ga er niet meer heen.
Keien, stenen strand en weinig ruimte om je kite op te laten. Niet al te harde wind. Grote kites meenemen In El Gouna waait het harder
Culturele dingen en als je van opgravingen en oude zooi hou is Rhodos super en mooi weer natuurlijk
Bedankt PieNo en PeeWeevoor jullie info, lijkt me erg lekker om te kiten daar maar 40 graden in Augustus als minimale temperatuur is dan ook niet echt lekker meer denk ik.
Misschien toch maar weer naar Fuerteventura wat echt goed beviel ook qua windzekerheid, nog maar even laten bezinken en andere opties overwegen.