Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Haring High Richardt

Antwoord #20075 Maart 04, 2011, 00:59:22
edit2Rapporteer  
Citaat
Citaat
Ja, ik denk ook rond een uurtje of 10 Tim.
De enige mogelijkheid is midden op de houtribdijk tussen Lelystad en Enkhuizen.
(ter hoogte van Checkponit Charlie)
Strand opspuiten, klaar is kees

Citaat
Ik ook  !
Hoe laat morgen op Ijmuiden ?
6 uur

Citaat
Op de zwarte lijst met die TBK,Ries 

Hij staat helemaal bovenaan de zwarte lijst, met stip genoteerd op nr 1     
Van niets met stip op nr 1 genoteerd, ongelofelijk en dat voor TBK.
Niet verwacht maar dan nu op nr 1
Om 10 uur afspreken en niet op komen dage   

Citaat
en het geheim van de smid ( heb ik mij door de locals laten vertellen   )

Daar waar Richardt vaart is er geen wind / spreek dus af met Richardt op locatie a en ga vervolgens knallen op locatie b. ( wind verzekerd)
Levert je wel een plekkie op de zwarte lijst op maar je hebt wel wind 

( geintje hè Richardt )

Snap de logica niet maar dat komt omdat ik blond (grijs) ben natuurlijk, dus ik spreek af op Ijmuiden en vaar lekker met een top wind , en als je denk dat ik er ben blijf je lekker thuis. ThumpsUp Goeie zaak  ThumpsUp
Is dan wel heeeeerlijk lekker rustig op de spot , dus die houwe erin; Tom  ThumpsUp

Sta jij al op de zwarte lijst Tom ?? of zit je in het grijze circuit ??  Grin

Ik vind en vooral in de winter als je iets afspreek en je kom niet zonder afbericht of geldig excuus dan kom je op die beruchte lijst.   loser loser loser

je laat dan je kite maatje voor Jan l..L rijden, toch ??  Heb het al een aantal keren meegemaakt dat je hier wat afspreek en dat je later bemerk dat er niemand is, kl..te dus !!!  ThumpDown

Wat vinden de badgasten van Kite High hiervan ???  ThumpDown
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #20076 Maart 04, 2011, 10:44:53
edit2Rapporteer  
Misschien wordt het tijd voor een wat modernere telefoon.  ThumpsUp
Kan je internetten en zien of je maatje heeft afgezegd terwijl jij in de auto zit.  Tongue
Of gewoon je telefoon aan zetten dat wil ook wel eens helpen. Tongue
TBK

Antwoord #20077 Maart 04, 2011, 11:20:25
edit2Rapporteer  
Groot gelijk Theo, afgelopen weekend beld Haringkie me op
maar ik was toen ff niet bereikbaar. Probeer ik 'm een paar minuten
later ff terug te bellen heeft meneer zijn telefoon uitgezet. ThumpDown
Vervolgens nog een sms-ie gestuurd waar ik naderhand ook geen
reactie op krijg. ThumpDown
Hij is niet tactloos maar contactloos ! Grin

Volgen mij is er geen redden aan, we geven 'm wel een AFRIKA-TELEFOON,
z'on trommeltje met 2 van die balletjes eraan, misschien kan ie zich daar mee
redden ! schater

ps.Oh ja, door omstandigheden kon ikm pas in de middag komen en waar
waren mijn kite-(vrienden), jawel nergens meer te bekennen.
Toen zelf nog een uurtje het water opgeweest in de zeikende regen dus:
Wat nou zwarte lijst ! Cry ThumpDown

Haring High Richardt

Antwoord #20078 Maart 04, 2011, 12:01:17
edit2Rapporteer  
Citaat
ps.Oh ja, door omstandigheden kon ikm pas in de middag komen en waar
waren mijn kite-(vrienden), jawel nergens meer te bekennen
Had al gemeld dat ik alleen in de ochtend kon, want ,middags zat ik bij Hans Klok  ThumpsUp

Citaat
later ff terug te bellen heeft meneer zijn telefoon uitgezet.

Was  de hele ochtend op het water en mijn telefoon is niet waterdicht, als tie dan al aan staat natuurlijk  loser   loser

Citaat
Wat nou zwarte lijst

Vooruit, !!!!   ListenToMe  Het is bijna weekend, kat is ongestelt, kavia is al weer 2 jaar doodt, heb net boodschappies gedaan en het waait niet, Dus, zet ik je voorlopig op de rosse lijst  Grin  schater  schater  schater schater schater schater

Citaat
Misschien wordt het tijd voor een wat modernere telefoon. 
Kan je internetten en zien of je maatje heeft afgezegd terwijl jij in de auto zit. 
Of gewoon je telefoon aan zetten dat wil ook wel eens helpen
He, az..z..ker, Pee Wee gaat niet mee naar Fehrman, dus plaatsie vrij. Kan je Vinnies zijn kites testen   ThumpsUp,
Of sta je op de zwarte (grijze) lijst bij john ??

Teigetje

Antwoord #20079 Maart 04, 2011, 14:43:30
edit2Rapporteer  
[quoteOf sta je op de zwarte (grijze) lijst bij john ?? ][/quote]

De lijst waar ik op sta daar is geen kleur voor.  Tongue

Ik ga effe buiten rommelen, ben me bar aan het verbouwen.  Grin

Als ik mee ga naar Fhemarn dan is dat op het laatste moment, ligt er net aan hoe het met je zus gaat. Die is nogal wrakkig en de garantie is er af dus kan nie meer inruilen.. Roll Eyes
@LaurenS

Antwoord #20080 Maart 05, 2011, 08:31:46
edit2Rapporteer  
Woensdag gaan we los  ListenToMe Joepie Grin YeSS

TBK

Antwoord #20081 Maart 05, 2011, 09:41:03
edit2Rapporteer  
Gezien de laatste reacties op 't forum wordt het eindelijk weer gezellig
en komt iedereen weer uit zijn winterslaap ! Grin

Gaat het nog waaien van het weekend ?
Ik zal HH maar niet bellen om 't te vragen want zijn telefoon staat toch nooit aan. schater
franco

Antwoord #20082 Maart 05, 2011, 11:22:44
edit2Rapporteer  
ja hoor het is weer weekend, maar waar is de wind.
SNIK SNIK
PeeWee

Antwoord #20083 Maart 05, 2011, 11:34:41
edit2Rapporteer  
Woensdag gaan we los  ListenToMe Joepie Grin YeSS

Gaat het woensdag (mijn vrije dag) eindelijk weer eens gebeuren.

De peewee-nator op zijn homespot Schellie.

Leg er nu al wakker van.

See joes
Haring High Richardt

Antwoord #20084 Maart 05, 2011, 12:13:00
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik zal HH maar niet bellen om 't te vragen want zijn telefoon staat toch nooit aan.

En Zo Is Dat !!!!!!
Teigetje

Antwoord #20085 Maart 05, 2011, 12:20:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Gaat het woensdag (mijn vrije dag) eindelijk weer eens gebeuren

Denk dat ik maar wat op mijn werk moet ritselen voor woensdag en donderdag  Joepie

Donderdag wordt een zeewaardig daggie zo te zien. Joepie

Hoop maar dat het zo blijft als het nu is. Undecided
Haring High Richardt

Antwoord #20086 Maart 05, 2011, 12:48:53
edit2Rapporteer  
Donderdag de hele dag vrij, heb er nu al zin  ThumpsUp Joepie Joepie YeSS Joepie Cool Joepie YeSS
Langbeest

Antwoord #20087 Maart 05, 2011, 14:33:26
edit2Rapporteer  
Lekker fotootje Ries
Tim_GTS5

Antwoord #20088 Maart 05, 2011, 15:35:52
edit2Rapporteer  
Van de zomer wil ik waarschijnlijk naar El Gouna begin Augustus eerste week, iemand die mij kan zeggen waar ik het beste kan boeken en in welk hotel ?

Wil er 10 dagen heen of iets langer als het niet veel scheelt qua prijs, wil er niet al teveel aan uitgeven maar ook niet het goedkoopste van het goedkoopste.

Moet je daar een auto huren of kan je gewoon met de bussies daar overal komen ?

NH kitekings vertel eens over jullie jarenlange kennis over deze plek Grin

PeeWee

Antwoord #20089 Maart 05, 2011, 15:53:17
edit2Rapporteer  
Haai Tim,

El Gouna Hotels zijn gewoon goed, ook als je budget gaat.

Geen auto huren, gewoon de Tuktuk nemen (zie kitekings video's)

Let er wel op dat het begin Augustus ontzettend heet is Shocked. Ik ben wel eens in augustus geweest en dat doe ik dus niet meer. Je spreekt dan over een 'frisse dag'  als het 40 graden is Cool

See joes
@LaurenS

Antwoord #20090 Maart 05, 2011, 16:18:01
edit2Rapporteer  
Van de zomer wil ik waarschijnlijk naar El Gouna begin Augustus eerste week, iemand die mij kan zeggen waar ik het beste kan boeken en in welk hotel ?

Wil er 10 dagen heen of iets langer als het niet veel scheelt qua prijs, wil er niet al teveel aan uitgeven maar ook niet het goedkoopste van het goedkoopste.

Moet je daar een auto huren of kan je gewoon met de bussies daar overal komen ?

NH kitekings vertel eens over jullie jarenlange kennis over deze plek Grin

Waarom niet gewoon naar Rhodos,(Greece) Tim.Ga ik ook heen van de zomer.Schijnt helemaal goed te zijn  ThumpsUp
Tim_GTS5

Antwoord #20091 Maart 05, 2011, 16:49:35
edit2Rapporteer  
Wanneer ga jij daar heen dan peter, prassonisi moet je dan wezen zeker lijkt me ook erg mooi alleen is het daar volgens mij hartstikke druk ?
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #20092 Maart 05, 2011, 20:49:04
edit2Rapporteer  
In El Gouna gewoon naar de Rihanna Inn gaan Tim. Goed hotel met goed eten. Geen auto huren, alles is met de Tuktuk te doen of met de bus. Max 1 minuut wachten en je zit in de tuktuk.
Als ik je zie, kan ik je wel bijpraten mocht je daar naartoe willen. Afgelopen jaar bij Globe geboekt, nu bij D-reizen. Gewoon de goedkoopste nemen en kijken of je met Transavia vliegt. Heb je ook geen gezeur met je kitespullen.

Als ik mee ga naar Fhemarn dan is dat op het laatste moment, ligt er net aan hoe het met je zus gaat.

Teigetje staat op geen enkele lijst hoor. Hij heeft net als de anderen de mail gehad op je op te geven voor Fehmarn. Uiteindelijk hebben 11 man zich opgegeven. Van Theo heb ik geen reactie mogen ontvangen. We hebben een huisje voor 10 man dus er is ook geen plek meer. Zeker niet als je bedenkt dat ook al onze spullen het huis in gaan. Mocem gaat mee ipv Peewee dus dat is ook geregeld.

We zullen zeker nog wel een keer gaan in oktober of zo. In ieder geval nadat we uit El Gouna terug zijn en voordat we weer naar Cumbuco gaan. Wat een leven. Joepie Joepie
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #20093 Maart 05, 2011, 21:02:02
edit2Rapporteer  
War lees ik John Combuco???...Zet mij maar vast op deze lijst.. begin Juli ben ik terug uit Cabarete dus dat sluit mooi aan.  Grin

@ TIm@C4

EL-GOUNA

- Altijd mooi weer er valt maar 3 mm regen per jaar.
- Pinautomaten zat in het dorp en/pf hotel. Ze geven wel ponden ipv euri's
- Er zijn 3 kitescholen op Mangroovy beach. De eerste is Kitepower is niet mijn ding. De 2e was ??? weet de naam niet meer. De derde hete Kiteboarding el gouna of zoiets. Deze is in ieder geval het meest noordelijk gelegen vlakbij het nieuwe 6 sterren hotel . Ja 6 sterren. Deze club is perfect. Goeie sfeer van alles te huur en te koop. Zelfs een reparatie afdeling , masseur en noem maar op. Voor 7 euro per dag kan je je spullen in de storage zetten zodat je het niet elke dag hoeft mee te nemen naar je hotel. Let wel in El-Gouna zijn maar een paar hotels aan het water. En de hotels aan het wateer zijn 300euro duurder.
- Tip als je gaat ga in een van" the three corners" hotels. Waarom?..Omdat deze hotel/resorts als enige op Mangroovy beach een bar/eetgelegenheid hebben. Dus hier kan je de hele dag gratis eten en drinken. Als je een ander hotel boekt moet je of terug naar je hotel wat vaak met eten en reizen al 1,5 uur in beslag neemt of je moet betalen op het strand bij een eettent.
- Er zijn 2 opties om bij het strand te komen met de toktok kosten 1 euro enkele reis of met de bus 1 euro voor een dagticket. Voordeel bus gaat sneller en is nog goedkoper ook. Toktok is lachen en moet je sowieso 1x doen.
- El-gouna is mooi om te kiten alleen de bodem ligt vol met stukjes koraal en scherpe schelpen. Dus zonder schoenen kiten is geen optie. Ook zitten er een paar gedeeltes tussen waar rotsen zitten. Deze zijn bij laagwater maar 10CM onder het water. Dus pas op. Het rif is ongeveer 300 meter uit de kant daarna is het diep. Bij laag water kan je niet of nauwelijks over het rif want als je valt is dat einde vakantie.
- Van Hurghada vliegveld is tussen de 30 en 50 minuten rijden.
- Eten in The rhianna three corners inn was prima
- egyptenaren zijn aardige mesnen
- in de haven is een leuke tent waar je leuk kan chillen. Moods heet hij. Maar er is 1 tent die nog leuker is hoe die heet weet ik niet meer maar is in de haven in dat ronde ding aan het water. Maar dat hoor je wel want de muziek staat hard.
- Tip. Viieg met een bij de EU aangesolten vliegtuigmaatschappij. Mocht je meer als 3 uur vertraging hebben dan kan je 250 euri claimen.
- Have fun mocht je gaan.
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #20094 Maart 05, 2011, 21:10:56
edit2Rapporteer  
Al die lijsten....    YeSS
Haring High Richardt

Antwoord #20095 Maart 05, 2011, 21:12:46
edit2Rapporteer  
Citaat
prassonisi moet je dan wezen zeker lijkt me ook erg mooi alleen is het daar volgens mij hartstikke druk

Ben er geweest een daggie, er is geen zak te doen en je zit in de middel of nowere.   ThumpsUp  ThumpsUp
Je zit 1.5 uur van het bruisende Rodos stad.  Er staan een paar appartementjes en een paar hotels.
Tis erg leuk als het er waait maar voor de rest mot je daar niet wezen  ThumpDown,

Citaat
Waarom niet gewoon naar Rhodos,(Greece) Tim.Ga ik ook heen van de zomer.Schijnt helemaal goed te zijn 

Ben er een keer geweest,maar ga er niet meer heen.  ThumpDown   ThumpDown

Keien, stenen strand en weinig ruimte om je kite op te laten. Niet al te harde wind. Grote kites meenemen
In El Gouna waait het harder

Culturele dingen en als je van opgravingen en oude zooi hou is Rhodos super  ThumpsUp  ThumpsUp en mooi weer natuurlijk

http://www.youtube.com/watch?v=ZBrmUZjT-Kg&feature=channel_video_title

Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #20096 Maart 05, 2011, 23:03:20
edit2Rapporteer  
Nou Tim, @Pieno (Taco) heeft alles al gezegd. Bedankt Taco. ThumpsUp ThumpsUp
Tim_GTS5

Antwoord #20097 Maart 06, 2011, 00:20:21
edit2Rapporteer  
Bedankt PieNo en PeeWeevoor jullie info, lijkt me erg lekker om te kiten daar maar 40 graden in Augustus als minimale temperatuur is dan ook niet echt lekker meer denk ik.

Misschien toch maar weer naar Fuerteventura wat echt goed beviel ook qua windzekerheid, nog maar even laten bezinken en andere opties overwegen.
@LaurenS

Antwoord #20098 Maart 06, 2011, 09:24:02
edit2Rapporteer  

Misschien toch maar weer naar Fuerteventura wat echt goed beviel ook qua windzekerheid, nog maar even laten bezinken en andere opties overwegen.

Dat meen je niet ,Fuerte vond ik nou ook niet echt top,kan je beter ff doorsparen en een keer naar brazilie gaan.

Trouwens ben vanaf dinsdag weer vrij,dus dat wordt weer knallen woensdag en donderdag  YeSS YeSS,voorspellingen zien er fijn uit....... Grin
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #20099 Maart 06, 2011, 12:08:44
edit2Rapporteer  
@timc4
Je wil naar greece?
Tjek het eiland Paros eens en dan de spot pounda
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.