Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

PeeWee

Antwoord #22000 Juni 15, 2011, 21:28:22
edit2Rapporteer  
Zoooo dat was weer een lekkere avondsessie op Schell ThumpsUp

Zonnetje, knoopje of 13-14, beulen met de Zephyr Grin.

Alleen Meindert was nog even het water op gegaan, voor de rest was ik helemaalllll alleen Joepie.

See joes
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #22001 Juni 15, 2011, 21:30:55
edit2Rapporteer  
Doe je goed Peter. Toch wel makkelijk zo'n 17m  ThumpsUp ThumpsUp
Wim uit Assen

Antwoord #22002 Juni 15, 2011, 21:38:47
edit2Rapporteer  
Moet vrijdagmiddag in hartje Amsterdam zijn, en kom met de trein vanaf Zwolle
Is er een kitespot in de buurt/onderweg waar ik 's ochtends makkelijk met openbaar vervoer kan komen? Dan kan ik nog even rakken.
(wel eens van een student gehoord dat ie met de tram/metro naar kitespot kon aan randmeer). 
PeeWee

Antwoord #22003 Juni 15, 2011, 21:50:54
edit2Rapporteer  
Doe je goed Peter. Toch wel makkelijk zo'n 17m  ThumpsUp ThumpsUp

Ja, John.

Hier kan ik echt van genieten. Lekker relaxen op het water. Weinig wind dus ook lekker vlak water, maar toch elk vlaagje omzetten in een dikke boost omhoog en dan op je gemak een boardgrap of 360 of iets anders proberen. Ik heb vandaag niet een mijn Door nodig gehad. Lekkah.

Komende dagen zal weer beulen worden, ook lekker.

See joes
Ride

Antwoord #22004 Juni 15, 2011, 21:56:14
edit2Rapporteer  
Moet vrijdagmiddag in hartje Amsterdam zijn, en kom met de trein vanaf Zwolle
Is er een kitespot in de buurt/onderweg waar ik 's ochtends makkelijk met openbaar vervoer kan komen? Dan kan ik nog even rakken.
(wel eens van een student gehoord dat ie met de tram/metro naar kitespot kon aan randmeer). 

Kan me niet echt bedenken welke spot dat is. Zou IJburg kunnen zijn in Amsterdam, maar dat is niet te varen met ZW. IJburg is echt een spot voor NW en te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het CS met de tram. Je zou eventueel kunnen kijken op Strand Horst, maar volgens mij is dat weer niet makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Andere spots in de buurt van Amsterdam met de windrichting ZW zijn Schellinkhout, Wijk aan Zee en IJmuiden. Daar kom je echter niet langs als je met de trein van Zwolle naar Amsterdam rijdt.

Ja, John.

Hier kan ik echt van genieten. Lekker relaxen op het water. Weinig wind dus ook lekker vlak water, maar toch elk vlaagje omzetten in een dikke boost omhoog en dan op je gemak een boardgrap of 360 of iets anders proberen. Ik heb vandaag niet een mijn Door nodig gehad. Lekkah.

Komende dagen zal weer beulen worden, ook lekker.

See joes

Ja, zaterdag hopelijk met de 7m knallen. Heerlijk. YeSS YeSS

Die hangtime is natuurlijk top met die 17m dus echt alle tijd om trickies te oefenen. Doe je goed. ThumpsUp
Wim uit Assen

Antwoord #22005 Juni 15, 2011, 22:00:07
edit2Rapporteer  
Jammer, ik had zo graag eens met echte Mokummers willen varen  ThumpsUp
DM2008

Antwoord #22006 Juni 15, 2011, 22:03:49
edit2Rapporteer  
Jammer, ik had zo graag eens met echte Mokummers willen varen  ThumpsUp

Je zou wel door kunnen rijden met de trein en in Zandvoort aan de slag gaan!
Wim uit Assen

Antwoord #22007 Juni 15, 2011, 22:07:44
edit2Rapporteer  
Zijn daar dan meer mensen, dan? t Is voor mij een nieuwe spot.
En als ik daar alleen vaar, kan ik nog niet met Mokummers varen  schater
Tim Kraal

Antwoord #22008 Juni 15, 2011, 22:10:34
edit2Rapporteer  
Ik wil even een probleem met jullie delen, wellicht helpt jullie jarenlange kite-ervaring. Op mijn brunotti onyx board (2008) zitten standaard footpads/straps waar ik gemakkelijk uit schuif. Dit beperkt het aantal mooie landingen.
Nou ben ik bij vd Berg geweest, en heb de site van intofun bekeken. Er is weinig aanbod qua pads en straps om es even te passen in de winkel. (laat staan varen)
Heeft een van jullie ervaring met een strapsysteem wat je vaster kunt trekken: Airush AFT, Dakine Warlock? Uiteraard kom ik goede ervaringen van de Liquid Force comp pads/straps tegen. Tips zijn welkom, wellicht ook bij welke shop te passen/bestellen.
DM2008

Antwoord #22009 Juni 15, 2011, 22:13:12
edit2Rapporteer  
Als het waait mag je wel mensen verwachten in Zandvoort ja, vlakbij het station is 'the Spot'. En don't worry, zijn voornamelijk Mokumers daar Grin

Wie is van plan morgenmiddag/avond te varen?? Volgens Tobias gaat het goed komen dan! Iemand naar Wijk?
FlyingHigh

Antwoord #22010 Juni 15, 2011, 22:18:32
edit2Rapporteer  
Ik wil even een probleem met jullie delen, wellicht helpt jullie jarenlange kite-ervaring. Op mijn brunotti onyx board (2008) zitten standaard footpads/straps waar ik gemakkelijk uit schuif. Dit beperkt het aantal mooie landingen.
Nou ben ik bij vd Berg geweest, en heb de site van intofun bekeken. Er is weinig aanbod qua pads en straps om es even te passen in de winkel. (laat staan varen)
Heeft een van jullie ervaring met een strapsysteem wat je vaster kunt trekken: Airush AFT, Dakine Warlock? Uiteraard kom ik goede ervaringen van de Liquid Force comp pads/straps tegen. Tips zijn welkom, wellicht ook bij welke shop te passen/bestellen.

Misschien is aan north denken. Kunnen vaster/losser gezet worden door dubbel klittenband
FlyingHigh

Antwoord #22011 Juni 15, 2011, 22:22:08
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit komende dagen YeSS. Vrijdag voor het eerst mijn 7m uitlaten waarschijnlijk. Joepie Joepie Denk dat het Schellie gaat worden.
Ik heb er zin annnnnn
TIASOF

Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #22012 Juni 15, 2011, 22:26:57
edit2Rapporteer  

ik vaar zelf met de Liquid Force Comp van 2010 deze kan je met een touwsysteem strakker trekken, de 2011 zijn nog iets luxer en kan je met een draai systeem vaster zetten...

ik ben erg tevreden over deze pads en straps... maar zoals je al zei, overige tips zijn welkom
Ride

Antwoord #22013 Juni 15, 2011, 22:35:18
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit komende dagen YeSS. Vrijdag voor het eerst mijn 7m uitlaten waarschijnlijk. Joepie Joepie Denk dat het Schellie gaat worden.
Ik heb er zin annnnnn

Hé Herman, denk dat ik vrijdagochtend ook nog even een paar uurtjes ga varen. Hoe laat ben jij op Schellie. Ga je zaterdag ook nog varen. Weer de 7m mee. Cool Cool Cool
robbertvandermeer

Antwoord #22014 Juni 15, 2011, 22:41:38
edit2Rapporteer  
Morgen rond 17 uur op wijk..
FlyingHigh

Antwoord #22015 Juni 15, 2011, 22:59:45
edit2Rapporteer  
Hey John, wil hier om 9 uur wegrijden vrijdag. Had ik al afgesproken met de buurman. Zaterdag ook Schell weer pakken en zondag zat ik aan Wijk pier te denken. Hoelaat ga jij?
MEGALOOPBEUN

Antwoord #22016 Juni 15, 2011, 23:14:20
edit2Rapporteer  
ik kom zaterdag ook weer effe een kwartierje varen  schater schater schater schater schater schater
FlyingHigh

Antwoord #22017 Juni 15, 2011, 23:47:40
edit2Rapporteer  
Zal eens tijd worden Beun, dat jij weer eens het water op gaat!!! Gezellig man...ga je zien!!
martijnc

Antwoord #22018 Juni 16, 2011, 00:14:38
edit2Rapporteer  
Hey John, wil hier om 9 uur wegrijden vrijdag. Had ik al afgesproken met de buurman. Zaterdag ook Schell weer pakken en zondag zat ik aan Wijk pier te denken. Hoelaat ga jij?

word heftig zondag @ zee
Ride

Antwoord #22019 Juni 16, 2011, 07:32:29
edit2Rapporteer  
Morgen ga ik rond 08.30 uur rijden. Ligt er nog wel even aan hoe laat ik 's middags moet beginnen. Hoor je nog definitief van me. Zaterdag vroeg naar Schellie, voor de drukte het water op en er niet meer af. En natuurlijk goed opletten of we Beuntje op het water tegenkomen. Die is er in een oogwenk weer vanaf.  Grin
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #22020 Juni 16, 2011, 10:08:28
edit2Rapporteer  
Beste kiters uit Noord Holland,

Ik had even een vraag ik ben van 13 augustus tot 17 augustus op vakantie in schoorl, ben er afgelopen jaar op geweest en toen wezen kiten op bergen aan zee, maar wat raden jullie aan als goeie kiteplek?

Groeten een kiter uit Groningen.

Nou komt ie dan:
Wijk aan Zee
IJmuiden aan Zee
Castricum aan Zee
Bergen aan Zee
Muiderberg
Blijburg
Edam
Schellinkhout
Enkhuizen
Andijk
Medemblik
Texel p17

Mogelijkheden genoeg voor alle windrichtingen, best veel kitespots hebben we eingenlijk he...
Callantseye

Antwoord #22021 Juni 16, 2011, 10:29:56
edit2Rapporteer  
Schoorl kun je toch ook varen? Of Camperduin, Petten. Is wat meer bij je in de buurt.
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #22022 Juni 16, 2011, 11:33:20
edit2Rapporteer  
Heeeeey Kitekings,

Frank TBK heeft het wel goed in Cabarete.  ThumpsUp
Dikke wind en lekker warm.  ThumpsUp
Nog 3 dagen en ik zit er ook.  Joepie

http://www.kitexcite.com/wind-forecast-for-dominican-republic-cabarete-kite-beach/

Hier slapen en vreten we. En dat voor nog geen 1000 euro voor 2 weken all-inn.  Grin
http://www.wyndham.com/hotels/POPVT/main.wnt

Maar jullie hebben ook niks te klagen komende week. Ook hier dikke woei. ThumpsUp
manrot

Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #22023 Juni 16, 2011, 13:09:50
edit2Rapporteer  
Heeeeey Kitekings,

Frank TBK heeft het wel goed in Cabarete.  ThumpsUp
Dikke wind en lekker warm.  ThumpsUp
Nog 3 dagen en ik zit er ook.  Joepie

https://www.kitexcite.com/wind-forecast-for-dominican-republic-cabarete-kite-beach/

Maar jullie hebben ook niks te klagen komende week. Ook hier dikke woei. ThumpsUp

zo goed dat ie geen tijd heeft om hier iets te melden over Cabarete  Grin
Wim uit Assen

Antwoord #22024 Juni 16, 2011, 13:52:43
edit2Rapporteer  
Als het waait mag je wel mensen verwachten in Zandvoort ja, vlakbij het station is 'the Spot'. En don't worry, zijn voornamelijk Mokumers daar Grin
Dank voor de tip.
Zijn er nog speciale dingen waar ik rekening mee moet houden bij de spot Zandvoort?
Gekleurd T-shirtje halen bij een club (zoals Workum)?
Speciale omstandigheden op het water (sterke stroming)?
Stelende gastjes?
etc.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.