On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Velen weer lekker gevaren vandaag lees ik... (gisteren helemaal kapot gekite dus...) Voor mij vandaag rustdag en rustig op weg naar Schellinkhout naar de O'neill Grand Prix 2011 toen ik aankwam regende het... dus maar ff afwachten in de auto, al snel werd het droog. Dus op naar de reusachtige caravan van F one en Ozone voor de skippersmeeting alle regels en het parcours werden uitgelegd door Stephan... Deelnemers (schat een stuk of 30-35) maakte zich op voor de eerste heat, ze werden in 3 groepen verdeeld en startte achter elkaar aan... na het passeren van de Go Fast waterscooter, deelnemers die downwind stonden startte dus als eerste op naar de eerste boei die best ver weg lag op het markermeer, op naar boei nr. 2 up-wind, voor de half voor de wind naar boei 3 hierna weer up-wind naar boei 2 en dan (echt) voor de wind naar de finish (al loopend) dit laatse was super spectaculair om te zien... En dan de finish die heel spannend was, af en toe een paar meter verschil, de een net mazzel en de ander net niet, sommige heel hard, andere heel hard op hun plaat en body dragend over de finish (noem geen namen ) Ook de finale gezien... was echt spannend en close racing voor de nr's 2 3 en de rest hahaha... Top Eddy (toch goed board gekozen!), wat ging iedereen hard... Vond het een top dag om als toeschouwer mee te maken... de organisatie echt goed en veilig... petje af... en voor de deelnemers RESPECT!!! was goed zwaar lijkt mij... Op naar de Brouwersdam.... voor race 2!!! Film zegt genoeg volgend jaar weer
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Super, mooie film, goede actie, wat een snelheid! En die bodydragging finish ziet er ook super uit :-)
|
|
|
Langbeest
|
Thx voor de leuke reactie's
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top film en vooral het end met Erik en zijn spagetti lijntjes Maar had die Flysurfer nou gewonne ??
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
volgens "twitter" was ie 3e uiteindelijk
Versusshop.nl: Eddy Lansink is vandaag 3e geworden bij de Oneill grand prix met de speed3 12m en de Flydoor L
|
|
|
Langbeest
|
gave film, ga je er ook zo één maken in spanje?? Als jij een beetje je best doet, dan wel
|
|
|
Haring High Richardt
|
gave film, ga je er ook zo één maken in spanje?? Als jij een beetje je best doet, dan wel Je filmt beter dan je hoogte kan lopen ga zo door en vooral korte shots
|
|
|
manrot
|
gave film, ga je er ook zo één maken in spanje?? Als jij een beetje je best doet, dan wel Ik heb een helm camera, kunnen mooi wat beelden combineren ik ga oefenen......
|
|
|
|
Jorino
|
cool filmpje, mag je vaker samenstellen!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker filmpje Erwin dat heb je ook snel in elkaar gezet Was echt een mooie dag, heb er echt van genoten zeg was best spannend ook Gewoon een goeie sfeer leuke mensen en geen ongelukken behalve die spaghetti dan Heb ik nog me tent niet Erwin haha, morgen kiten ? Je filmpje wordt trouwens goed gebruikt overal, Facebook Hanglos etc.
|
|
|
|
|
ditispablo
|
Ik zit in n strandhuisje IJmuiden en ga morgen denk ik wel ff, moet alleen om13h weer ff weg!
|
|
|
Langbeest
|
Lekker filmpje Erwin dat heb je ook snel in elkaar gezet Was echt een mooie dag, heb er echt van genoten zeg was best spannend ook Gewoon een goeie sfeer leuke mensen en geen ongelukken behalve die spaghetti dan Heb ik nog me tent niet Erwin haha, morgen kiten ? Je filmpje wordt trouwens goed gebruikt overal, Facebook Hanglos etc. Morgen is prima, waar gaan we heen??
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk of IJmuiden,uurtje of 11.........
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Wordt er morgen avond nog gevaren op Schellinkhout? Of toch even beter naar zee gaan
|
|
|
|
manrot
|
Wanneer het lukt met mijn werk ben ik er ook eind van de middag, wordt gezellig
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag/avond schellie maar weer.
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Morgenmiddag Wijk a Zee ben ik van de partij. Ik zwaai wel ff naar de camera :-)
|
|
|
Koeleman
|
Ik ga morgen ook naar schellinkhout. Ben er in het begin van de middag Wil me eerste loopjes gaan proberen( de theorie ken ik, nu de ballen nog) kijk dus maar een beetje uit voor die wit groene ozone sport:P latahr
|
|
|