Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #24525 Oktober 06, 2011, 20:50:26
edit2Rapporteer  
Medemblik met nw  ThumpDown ThumpDown ThumpDown dat is het zelfde als met oostenwind naar Wijk aan Zee  ThumpDown  ThumpDown, mot ik nou alles voorzegge hiero  loser    Grin 

Citaat
Geeen jodeliejo Bernal meegemaakt om de kites op te laten...
Maar ja Ries was er ook niet

Zat op wijk met een paar badgasten.  ThumpsUp
Begon eerst met mijn 9 maar dit vaarde niet echt lekkel  ThumpDown, toen maar de 7 gepakt en dat ging een stuk beter, zonnetje erbij en knallen maar. Goed dat jullie met die vlagerige k..t westenwind en buien allemaal op schellie waren zodat wij met een klein koppeltje lekker alle ruimte hadden  ThumpsUp ThumpsUp

Morgen weer de hele dag vrij (de 5e dag op rij) maar waar naar toe met Nw . ?????
Ijmuiden, Andijk of maar weer eens oversteken naar Workum en daar wat handtekeningen uit delen???
Mot je daar nog betalen voor parkeren in Workum ??
audi

Berichten: 752
Antwoord #24526 Oktober 06, 2011, 21:08:50
edit2Rapporteer  
Ik zeg Andijk heb geen diesel sponser
Braeckie

Geen avatar

Berichten: 32
Antwoord #24527 Oktober 06, 2011, 21:10:08
edit2Rapporteer  
Misschien ben ik niet kritisch genoeg, maar heb toch lekker gevaren op Schell van 17u30 tot 18u45 (toen er met een hagelbui alle wind opeens weg was).  Waarschijnlijk droegen die paar gelande backrolls wel bij aan mijn voldoening achteraf.
Eens ik doorvaarde en verder uitvaart, ondervond ik niet enorm veel last van de vlagen.  Integendeel, bij een sprongetje werd ik toch wat hoger getild dan ik verwacht had, waarschijnlijk net door een vlaag.

Al wie Schell vlagerig vindt, zou eens op de Binnenschelde in Bergen-op-Zoom moeten gaan kiten: da's pas vlagerig!

Morgen NW, dus IJmuiden of Wijk, maar ik zie op Windfinder dat er golven van 3m voorspeld zijn???  Nog niet vaak gezien in Nederland.  Misschien beter naar Muiderberg...
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #24528 Oktober 06, 2011, 21:15:48
edit2Rapporteer  
NW zit je het beste op ijmuiden door de pier niet zulke hoge golven als het goed is, morgen en weekend op Texel met 4m golven Grin
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #24529 Oktober 06, 2011, 21:24:52
edit2Rapporteer  
he he eindelijk een middaggie weer vroeger vrij
morgen richting muiderberg  ben er een uurtje of  half 4
of hebben we andere plannen roept u maar ?
patrick87

Berichten: 121
Logs: 0 | 108 uur
Antwoord #24530 Oktober 06, 2011, 21:32:47
edit2Rapporteer  
ik wil morgen wel kite, maar heb nog geen 6 of 7m.
denk dat ik zaterdag het water weer op kan Smiley
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #24531 Oktober 06, 2011, 22:46:35
edit2Rapporteer  
Vanmorgen was ik om 09.15 uur op Schellie. Stond er maar 14 knopen. Toch maar het water op met mijn Switchie. Heerlijk kunnen cruisen. Een uurtje later ging de wind aan en was het een knoopie of 24. Jezus, wat een topsessie. Paar keer zo hoog gegaan dat ik volgens mij Schagen heb kunnen zien liggen. Zou ook Alkmaar kunnen zijn geweest hoor. Weet het niet zeker. Zag wat kazen op een markt dus ik denk Alkmaar. Wat een beul van een vlieger zeg. Grin
Die 8m moet maar gauw binnen komen. Heb een mailtje gehad van Switch dat de 8m van mij vanuit Duitsland naar mij toe komt. Kom maar op met die handel. Jihhhhhhaaaaaaaaa.
Voor de rest zijn die dingen uitverkocht.

Morgen en zaterdag kan ik niet. Zondag ben ik weer van de partij.  Joepie

Mjn modem van het internet is ook naar de klote en gelukkig kunnen de monteurs van UPC woensdag al langskomen ThumpDown dus zal ik morgen pas weer wat berichies posten. Drama zo zonder internet.

Ciao mannen.......veel fun morgen op het water. ListenToMe
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #24532 Oktober 06, 2011, 23:10:39
edit2Rapporteer  
Weer lekker bezig geweest, lees ik@aloha. Baal dat ik weer een paar top daggies heb moeten missen!!
Ik ga zo naar huis vliegen.  YeSS ff kijken hoe ik mij voel morgen, maar mss ga ik nog wel ff korte sessie op Mberg pakken dan. Zaterdag iig weer van de partij Grin Dan ga ik mijn 8m ff aan de tandjes voelennnn Joepie Joepie
Heeeeuuulll veeuuul plezier op Texel gasten...dat wordt knalllluuuuhhhh ThumpsUp
Sisha

Berichten: 15
Antwoord #24533 Oktober 06, 2011, 23:27:52
edit2Rapporteer  
Vanmorgen inderdaad heerlijk met @loha en Ride op Schel gevaren zeg. Sprong met de 9 meter over Ride heen en landde 'm gewoon. Helemaal geen Switch nodig. Topkitje die Waroo   YeSS
Nog lekker verder gevaren @loha?

@ Haring Harrie: morgen iets te veel golfies aan de kust. Andijk = beetje ver  ThumpDown
@Beun: ga nou gewoon eens tijdens je werk man. Uurtje schrijven, tukkie doen. Hoe lang moeten we dat nou nog zeggen ?

Morgen maar eens Rotterdammers kijken bij de www.zandmotor.nl: Flatwatersea mannen
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #24534 Oktober 07, 2011, 08:50:25
edit2Rapporteer  
Goed bezig Jeroen (Lenten) ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
De azijnzijker even uit bed gebeld en nu even boodschappies doen en dan naar Ijmuiden.  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS
Gasten op TEKSEL veel fun en Sander de groenten  ThumpsUp Cool Joepie YeSS
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #24535 Oktober 07, 2011, 08:56:37
edit2Rapporteer  
Voor alle Texelse 4 meter waverippers, HEEEUUUL veul Spass (vaart het veer nog eigenlijk.. ? schater) en vergeet niet ook een heel mooi Go Pro filmpje te schieten... (Tim, jij weet wel hoe dat moet) Daar willen we zeker nog wat van zien Joepie Joepie

 YeSS YeSS
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #24536 Oktober 07, 2011, 09:02:06
edit2Rapporteer  
@Sisha
Ja nog heul lekker gevaren, alleen die wind werd mij op een gegeven moment iets te gortig. Dan komt er een moment dat je je handrem mot trekken en zeggen ListenToMe NOU IS HET GENOEG!!

... maar nieuwe dag nieuwe kansen!! Joepie

@Ride en @Sisha
Waren jullie nog een beetje op tijd in Utreggggg?
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #24537 Oktober 07, 2011, 11:47:06
edit2Rapporteer  

Mjn modem van het internet is ook naar de klote en gelukkig kunnen de monteurs van UPC woensdag al langskomen ThumpDown dus zal ik morgen pas weer wat berichies posten. Drama zo zonder internet.

 ListenToMe

Hoop dat ze bij UPC geen modem op voorraad hebben liggen.
Zijn we hier even af van al die onzinige berichten van jou.  Tongue
En dan heb je mooi de tijd om dat huisje op Veeerman te regelen.  Grin
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #24538 Oktober 07, 2011, 16:29:49
edit2Rapporteer  
Lekker vriend ben jij zeg. Schijnt nu een probleem te zijn bij UPC. Verrassend zeg. Sta nu in Amsterdam. Wie weet vanavond weer internet. Ga ik je helemaal gek maken met berichies Taco. ListenToMe
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #24539 Oktober 07, 2011, 16:40:56
edit2Rapporteer  
Veel plezier en wind toegewenst op Teksel , kiteschool Aloha etcccccccc, maar dat zal wel goedkomen ! ThumpsUp
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #24540 Oktober 07, 2011, 16:53:43
edit2Rapporteer  
Ja sorry mannen. Heel veel fun daar op dat eiland. Joepie Joepie Joepie

En we waren dik op tijd Klaas. Grin Grin Grin
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #24541 Oktober 07, 2011, 17:25:11
edit2Rapporteer  
He John, niet dat ik je nog meer wil zieken... wanneer denk je met Beun en Ries de Elkoena pixels te hebben 'gebrand en versneden' tot een lekker filmpie? Huh

Hebben die Duitsers zich al bij je gemeld met einer schwarz auf weiss Transportbestätigung (Deutsche Gründlichkeit...) wanneer je je 8m Nitro in je handen krijgt? Je wil tenslotte toch nog varen dit weekend

 YeSS  YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #24542 Oktober 07, 2011, 17:27:20
edit2Rapporteer  
Vandaag met teigertje op ijmuiden geweest, het was een topsessie  ThumpsUp ThumpsUp. Heeerlijk gevaren met de 9 meter en zelfs zeeer hoog gesprongen met mijn verkeerde been. lekker zonnetje en een straf windje golven van 3 a 4 meter ThumpsUp  ThumpsUp, een van mijn beste sessies van dit jaar  ThumpsUp Cool Joepie YeSS
Vanavond aftanken tot je nek kraakt bij de Dijk in de Waerdse  tempel   ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #24543 Oktober 07, 2011, 17:33:25
edit2Rapporteer  
Ik ben over een kwartiertje bij Beun thuis om zijn beeldopnamen te halen. Dan ga ik eens rustig op mijn gemakkie ervoor zitten dus dat wordt wel november of zo. En als het blijft waaien, wordt het zelfs december. Grin

Die Duitsers hebben mij al een mail gestuurd dat ik de 8m over een paar dagen heb. Het weekend zal ie nog wel niet binnen zijn. Nou ja, gewoon zondag op Schellie maar weer met die 10m over het dijkie naar de kop van Noord-Holland kijken dan. Vervelend. Cool

Wordt ook wel weer eens tijd dat ome Herman eens gaat vliegeren met die nieuwe dingen van hem. Volgens mij wil hij gewoon niet en vraagt ie allemaal vluggies aan naar verre oorden. Grin
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #24544 Oktober 07, 2011, 17:37:53
edit2Rapporteer  
Vandaag met teigertje op ijmuiden geweest, het was een topsessie  ThumpsUp ThumpsUp. Heeerlijk gevaren met de 9 meter en zelfs zeeer hoog gesprongen met mijn verkeerde been. lekker zonnetje en een straf windje golven van 3 a 4 meter ThumpsUp  ThumpsUp, een van mijn beste sessies van dit jaar  ThumpsUp Cool Joepie YeSS
Vanavond aftanken tot je nek kraakt bij de Dijk in de Waerdse  tempel   ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp

Hé Ries, je bent vandaag weer lekker losgegaan zo te horen en vanavond
weer bij de Dijk ! Joepie
Het kan niet op !
Ga je dit weekend nog ergens varen ?
Zaterdag: Andijk of Ijmuiden NW
Zondag: Schellie ZW
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #24545 Oktober 07, 2011, 17:43:44
edit2Rapporteer  
Ik ben over een kwartiertje bij Beun thuis om zijn beeldopnamen te halen. Dan ga ik eens rustig op mijn gemakkie ervoor zitten dus dat wordt wel november of zo. En als het blijft waaien, wordt het zelfs december. Grin

Die Duitsers hebben mij al een mail gestuurd dat ik de 8m over een paar dagen heb. Het weekend zal ie nog wel niet binnen zijn. Nou ja, gewoon zondag op Schellie maar weer met die 10m over het dijkie naar de kop van Noord-Holland kijken dan. Vervelend. Cool

Wordt ook wel weer eens tijd dat ome Herman eens gaat vliegeren met die nieuwe dingen van hem. Volgens mij wil hij gewoon niet en vraagt ie allemaal vluggies aan naar verre oorden. Grin

Misschien kan z'n 8 wel ff lenen John, als ie er toch niet mee vaart !
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #24546 Oktober 07, 2011, 17:49:13
edit2Rapporteer  
Ries had het al gezegd, maar hij was weer toppietoppie op IJmuiden... ThumpsUp

En mooi gratis parkeren  Grin

Morgen nog zon dag op zee als het kan.. Joepie
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #24547 Oktober 07, 2011, 17:53:06
edit2Rapporteer  
@Ride
Eeeeeeeigenlijk zou Switch voor de geleden schade jou een complete bar gratis moeten toesturen InLove

 ThumpsUp ThumpsUp
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #24548 Oktober 07, 2011, 18:21:10
edit2Rapporteer  
Deze gast gaat morgen zelf z'n 8m het ruime sop geven. Knalluhhhhh morgennn Joepie (kitehigh_kitesmiley)Denk Muiderberggg
audi

Berichten: 752
Antwoord #24549 Oktober 07, 2011, 18:22:32
edit2Rapporteer  
Kom net van Andijk en de wind was goed te doen met de 9 loser
Alleen is hij nu een beetje lek en gaan ze bij VDB naar het gaatje zoeken ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.