|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
He Ries, net een heftige discussie gehad thuis, maar mijn vriendin wil niet naar die brokken kanten markt... Tja en omdat het hier in zaandam nu all wat waait en ik nieuwe spulletjes heb ga ik nu voor jan l.l rijden naar enkhuizen Cu
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tja en omdat ik nieuwe spulletjes heb ga ik nu voor jan l.l rijden naar enkhuizen Of wachten tot morgen en 's middags/'s avonds naar IJmuiden rijden
|
|
|
@LaurenS
|
Jaaaaa morgen vrij en het gaat waaien!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
alweer vrij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ja je hebt luxe en werkpaarden hoop wel dat ie vanmiddag nog wat gaat doen
|
|
|
@LaurenS
|
Een surfabceetje
De verwachte oost/noordooster kwam net 12u te vroeg waardoor het afgelopen nacht hard waaide, maar de wind inmiddels weer aan het afnemen is naar 15 knopen. Daarbij blijft de rinchting in eerste instantie te oost om iets aan de kust te kunnen doen, ook in het zuidewesten. Pas tweede helft van de middag draait de windrichting iets meer naar Noord-oost draait zodat het in het zuidwesten niet meer aflandig gaat zijn. In die regio dus mogelijk surfbare lichtweer condities en het blijft daar vrijwel droog vanaf nu. Verwacht alleen niet meer dan 10-14 knopen. Hieronder de situatie van maandag. Een kleine lagedruk-kern ligt boven Zeeland en West Vlaanderen. Nergens wind totdat de kern zich richting het oosten begint te verplaatsen. Vanaf een uur of 12 tot 15 staat er ineens een volle 25 knopen uit Noord op de kust, met name in het zuidwesten. Tweede helft van de middag overal wind, maar dan wel afgenomen naar 16-18 knopen. Eind van de middag mogelijk weer aantrekkend. Met dan juist de meeste wind in het noordwesten van Nederland. Zowel aan de kust als op het noordelijk IJsselmeer is 20 knopen mogelijk begin van de avond. De noordelijke deining is vanaf Noorwegen tegen maandag goed op gang gekomen. Aan de kust dus heerlijke wavecondities met wind van rechts.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja lekker voor morgen en voor vandaag peter ?
|
|
|
manrot
|
Ik sta nu op enkhuizen, 1 lesser, maar ik ga ff pielen, wind, lijkt redelijk
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen andijk na het werk !
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen naar zee, er staat een mooie swell dus dat wordt genieten....ff kijken Ries Wijk of IJmuiden, Jij naar Andijk zeker, dichterbij voir jou? Ik ben wel weer toe aan een zeesessie na al die oostenwinden
|
|
|
manrot
|
Tja, ik weet nu wat de low-end is... Ik weet ook weer wat water starten is En ja het was pielen.
Maar ik ben een paar keer in plané geweest
Toch was het wel lekker, helemaal alleen op het water
Ik rijd nu weg bij enkhuizen, en net nog gemeten. 9 knopen met vlagen vaag11
|
|
|
franco
|
manrot jammer dat je niet eerder was, nee hoor stond er ook niet genoeg.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sjonge sjonge helemaal los gegaan op ijburg heerlijk mijn super combi martini on the rocks with no wind JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...dus geroerd en niet geschud Morgen naar zee, er staat een mooie swell dus dat wordt genieten....ff kijken Ries Wijk of IJmuiden, IJmuiden, wss een mooiere en zeekers straakkkere pitch dan op Wijk Ik ben wel weer toe aan een zeesessie na al die oostenwinden amen, Peet for president
|
|
|
Fe®®y
|
Morgen naar zee, er staat een mooie swell dus dat wordt genieten....ff kijken Ries Wijk of IJmuiden, Jij naar Andijk zeker, dichterbij voir jou? Ik ben wel weer toe aan een zeesessie na al die oostenwinden Als je voorspellingen kloppen ben ik er bij op zee
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo wat een dag, Was op weg voor een ochtend sessie op Edam, ruitenwissermotor stuk op de snelweg met regen. zag niks, ANWB , blah blah, had die een spulletje opme raam gesmeerd, dat alle druppels er vanaf waaide.
Verder opweg naar Edam bij aankomst lekker windje 15 a 18 knopen. bij oplaten kite totaal geen druk erin wind weg, water op wind aan, stukkie varen wind weg, kite te water en in knopie of 7 moeilijk starten een 10m, board zoek, later me plankie nog terug gevonden uitgegleden op de stenen ,en nog ff paar x kunnen varen met een 13,5 m van een vriend van me
pffff wat een Zonde van me dag
betere bericht is dat me 6m vliegerd morgen op de post word gedaan nadat er iets mis was gegaan met de betaling.
Baalde al een beetje want een 2012 demo voor 450 eurie wil ik nie mis lopen.................
volgende week ziet het er beter uit, alle frustie's eruit knalle
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
IK ZIT ZEKER AAN DE MARTINI MAAR VOLGENS MIJ ZITTEN ER HIER OOK EEN PAAR AAN DE CRACK
Whahaha
|
|
|
the littleman
|
Als het morgen wappert ga ik ook naar Andijk.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga morgen ff de windmeters in de gaatjes houden. Mocht er een lekker windje staan ergens in NH, laat het ff weten dan hier op Kh, gaan mensen niet voor jantje rijden. Vannacht maar ff flink duimen voor woeiiiii
|
|
|