Nickje
|
Jajajaja qua omvang Pcies, dat 'je doet et em he
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Kom net uit België, weer een mooie dag gemist lees ik Begint een gewoonte te worden, nu moet ik uitkijken
|
|
|
@LaurenS
|
Kom net uit België, weer een mooie dag gemist lees ik Begint een gewoonte te worden, nu moet ik uitkijken
In de herkansing dan maar Erwin,het weekend gaat top worden !!! volgens mijn Guru,Tobias van surfabc Richting het weekend eindelijk weer eens een goede portie wind. Vooral vrijdag lijkt het meer dan 25 knopen te worden dankzij een laag dat over Engeland de Noordzee trekt. In eerder berekeningen kwam de kern van het laag vlak boven de wadden te liggen waardoor de wind al snel 30 knopen zou worden. De laatste modeloutput is echter dat de kern van het laag veel noordelijker gaat uitkomen. Dit betekend dan ook dat de wind bij ons iets minder hard gaat zijn. Hard genoeg om met een 6m kite goed uit te voeten te kunnen, maar net niet hard genoeg voor een Red Bull Boven N.A.P. in Zandvoort. Bovendien komt de wind pas later in de middag en bereikt pas in de avond een echte piek. Ook in de nacht veel wind, maar zaterdag overdag in het zuidwesten al snel afnemend naar 20 knopen. Noord-Holland tot en met eerste helft van de middag wel 25 knopen, daarna neemt de wind wat af en wordt het gunstiger voor bijvoorbeeld lessen. Een groot deel van zaterdag geldt dus de waarschuwing op windstoten want die zullen uiteraard flink hoger uitpakken dan 25 knopen. Zeeland/Belgie in de vroege ochtend mogelijk nog 30 knopen, het midden en noorden iets daar boven
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Had ook gewoon de Neushoorn moeten pakken, wat een K-6ie, wel lekker weer, pizza, bier en ...... @ ALOHA Lekker kitje Stefan, veel plezier ermee...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was toch wel ff lekker maar de wind ging er al snel uit en leek te draaien naar meer zuid. Moet het doen met me 9 de komende dagen, jantjuh veel fun met me 7m mis hem nu al !
Was weer gezellig @ Aloha mannuh!
Even kijken of ik de vrijdag vrij neem...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
En nou nog hopen dat de regen een beetje weg wil blijve n vrijdag...
|
|
|
|
TBK
|
Beun en TBK tje nog lekker gevaren ??? [/quote] ! Ja we hebben nog lekker gevaren Ries. Beun wisselend met de 10 en de 13m en ik met de 9m van 6.15 tot 8.30uur heerlijk in het zonnetje.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...met de 9m van 6.15 tot 8.30uur heerlijk in het zonnetje. sjeus, jullie waren er vroeg bij...
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
De 7m gaat morgen lekker uit het tassie komen Tim Ben denk ik op wijk bunker zo ergens halverwege de middag!
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen maar een daggie naar schellie met de 7m2,altijd leuk met harde woei
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen vrij daggie denk ik ! Lekker knallen met de 9 kan makkelijk.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Morgen maar een daggie naar schellie met de 7m2,altijd leuk met harde woei Peet, beetje weinig power voor een 7m denk'k op swoody morgen (mss in de avond..)
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
ZZW in de ochtend volgens WF en das niet ideaal aan de kust, we gaan het morgen zien Wijkiki zal wel beter zijn als het echt ZW is en meer wind
|
|
|
@LaurenS
|
ZZW in de ochtend volgens WF en das niet ideaal aan de kust, we gaan het morgen zien Wijkiki zal wel beter zijn als het echt ZW is en meer wind Daarom na tweeën ,puur Zuidwest en en circa 5 knopjes harder dan in de ochtend .En een zonnetje
|
|
|
FlyingHigh
|
Radio zegt dat er 's morgens zon is en 's middags regen. Ga ik toch maar ff in de morgen naar Swoody denk ik.
|
|
|