|
FlyingHigh
|
Was vandaag heeerrlijjjkkk.buiten Zeetje was klotserig met vlak bij het strand helemooie vlakke stukken. Dat laatste was de rest was . Hele boel weer onder dat but zand. Heb het strand nu in huis. Echt geweldig die zee hoor....moeten we vaker doen.. Dan pakken we mss een keer die ene dag in het jaar mee, dat er mooie cleane golven zijn, met voldoende afstand van elkaar en spiegel gladde stukken ertussen.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Nog even bij Schellinkhout gaan kiten maar wat een vlagere wind daar vandaag zeg! Toch even mooi 1.5 uur in de regen kunnen kiten gelukkig, zaterdag hopelijk weer!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Achter de strandtentjes kan je je boardjes/pak etc. afspoelen John en Herman dat scheelt een hoop zand. Als het gaat vriezen dan zullen ze waarschijnlijk niet meer aanstaan natuurlijk.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ach Hermie, niet zo negatief Zand is ook maar zand, tiz net als kou, een soort van emotie... het zit tussen je oren Gewoon genieten van de extra dimensie van de golven en de warmte van het zeewater! Alsof een grasveldje en ijskoud IJsselmeerwater zoon paradijs is Theo, thnx voor dat lekkere boterhammetje bij het gesjellige beschutte schaftuurtje
|
|
|
FlyingHigh
|
Had mezelf ook ff afgespoeld hoor, maar binnen een mum van tijd weer onder het zand. Vooral de kite zat onder, terwijl hij toch droog was. Maar goed alles weer schoon nu. Morgen om 12.30 uur richting mijn heeeerlijke grasveldje en het prima te doen Ijsselmeer water kan ik daar nog ff mijn 8m oppompen en afspoelen en dan ff mijn middenstrut testen op lekkage. Heb het idee dat de connectie(slangetje) tussen LE en strut lekt. Hoop ff op een lekkere sessie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb ook alles afgespoeld Tim. Ik vind de zee echt veel leuker. Ach en dat zand. Blijft bagger, maar ja, nemen we op de koop toe. Ik vond de golfies wel lekker. Leuke schansjes toch.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hoop ff op een lekkere sessie Wel lowend varen met de 10m bij 15-19kn, daarvoor wel een lekkere ZW
|
|
|
FlyingHigh
|
Als er morgen iemand naar Schell gaat, kan die dan een update geven, hier op het forum?! Zou helemaal zijn. Thanks alvast!!!
|
|
|
BdB
|
+1 voor de update's
|
|
|
japo
Geen avatar
|
nog een paar nachtdiensten en dan twee weken vrij. Laat die wind maar komen. Vanmiddag naar van der berg om een droogpak te kopen. Iemand nog hele goede suggesties? Is die ION wat?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
GELDIG 090600/091200 UTC WIND: ZUIDWEST 5-10 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN WEST TOT ZUIDWEST 10-16 KN. GELEIDELIJK ZUID TOT ZUIDWEST EN ENKELE KN TOENEMEND. VOORUITZICHTEN VOOR DE PERIODE VAN 091200/091800: DE WIND KRIMPT VERDER NAAR ZUIDOOST. De wind is eerst zuidwestelijk en zwak tot matig. Later op de dag draait de wind naar zuid tot zuidoost en neemt aan de kust toe naar vrij krachtig en in het noordwestelijk kustgebied mogelijk tot krachtig. Tobias meldt zich al niet eens meer Lekkere vooruitzichten...
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje Jan je gaat er wel voor
|
|
|
FlyingHigh
|
Nou Pelleboer, ik hoop dat ze niet gelijk hebben en dat er vanmiddag nog ff gevaren kan worden. Nog mensen in de buurt van Schell met info??
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Frank82 heb je al weer op het water gestaan na terugkomst uit Tarifa? Maandag teruggekomen dus nog geen mogelijkheid, moet het helaas enkel van de weekenden hebben en hoop dan ook op zondag.
|
|
|
FlyingHigh
|
Welkom thuis, Frank. Heb je mooi ff de tijd gehad, om weer wat te acclimatiseren aan het fijne Nederlandse weer .
|
|
|
|
mocem
|
Waar zit jij te kijken? Ik heb mijn hoop gevestigd op Tobias. Hopelijk maakt hij er nog iets moois van. Dat heeft hij al vaker gedaan.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zie alleen voor vanmiddag nog een kansje, verder ziet het er de komende dagen niet echt vaarbaar uit
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Voor Sçhellie ziet het er slecht uit komend weekend. Zondag misschien nog even naar Wijk aan Zee dan. Dat ziet er vooralsnog vaarbaar uit. We zien wel hoe het zich ontwikkeld. Blij dst ik gisteren nog gevaren heb.
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik had je net gemist gister Herman, jammer.............of niet
|
|
|
FlyingHigh
|
Jammer!! Was niet zo sjaggie hoor. Baalde wel van de klotsboel en vooral het zand, maar wel lekker daggie gehad. Was je wel laat trouwens!! Nog lekker gevaren?
|
|
|