Ja, zal wel heeeeeel veel op mijn plaat gaan. Leuk joh. Maandag wel vrij genomen. Als het een beetje goed weer is, ga ik het water op.
Tjongejonge John ,met zo een instelling komen we er natuurlijk niet... ,Zondag ben ik er helaas niet bij,maar met gegronde reden,opoe wordt 100 ,maar maandag zou wel een mooi daggie IjJmuiden kunnen worden.Weer of geen weer ,ik ben van de party
Geef d'r maar een dikke knuffel van me die opoe van je.
En maandag ben ik er ook als het waait. Geen wind, ga ik naar het werk. Wel wind, ben ik op het water te vinden. Zondag kijk ik nog effies aan. Ook ik heb weer een verjaardag waar ik echt bij moet zijn. Die is vanaf een uurtje of twee in de middag dus in de ochtend kan ik nog even varen.
Morgen avond vergadering bij ons thuis van mijn oudste dochter met 10 meiden die volgend jaar naar Albufera Portugal willen gaan. (Waait het daar in de zomer trouwens ??? ) Ouders werden dringend verzocht om hierbij niet aanwezig te zijn.
Dus gaan we (vechtgenote en ik ) dansen op de vulkaan in Schermerhorn
Ja het waait daar som Ries. Kom ff niet op de naam, maar mooie lagune waar je kan kiten Zondag ga ik kiten als er wind staat hoor!!! Tenzij het sneeuwt....wordt je kite zo zwaar van. Gefeli met je opoe Peter. Mooie leeftijd
Wat is aan te raden om te kiten zaterdag of zondag ? De richting is zondag niet goed voor Schellinkhout, maar volgens Windguru komen d'r op Wijk aan zee golfen van 3.5 tot 4 meter niet echt fijn voor een beginner.
Wat is aan te raden om te kiten zaterdag of zondag ? De richting is zondag niet goed voor Schellinkhout, maar volgens Windguru komen d'r op Wijk aan zee golfen van 3.5 tot 4 meter niet echt fijn voor een beginner.
Zaterdag geen wind (of heeel weinig, net wat je leuk vind) en ijzig koud, zondag teveel wind voor een beginner, ongeacht de richting. (no hard feelings)
Zo is het. Zou zondag niet het water op gaan 'So Surreal'. Niet als de windvoorspellingen zo blijven in ieder geval. Papa gaat waarschijnlijk voor het eerst zijn nieuwe 6 metertje uitlaten.
Zondag moet ik helaas naar schellie als ik wil kiten, sinterklaas vieren bij m'n ouders. Zal wel ijskoud zijn maar vol bepakt waarschijnlijk toch proberen.
Lekker hoor Tim . Blij dat je wind gehad hebt!! Nog meer dagen kunnen kiten of lekker wezen chillen?? Maak je maar vast op voor een frisse thuiskomst. Ligtnu sneeuw
Nee het slapen lukte weer eens niet. Al een paar nachtjes maar 3 uur geslapen Ach ja, morgen een frisse duik in het water van Schell en ik ben weer goed wakker
Nee het slapen lukte weer eens niet. Al een paar nachtjes maar 3 uur geslapen Ach ja, morgen een frisse duik in het water van Schell en ik ben weer goed wakker
Problematisch dat slapen ,met werken waarbij je over de aardkloot reist .Ik had ook last met mijn continue diensten maar gaat nu weer beter,slaap weer minstens 7 uurtjes gelukkig .Morgen niet naar zee Hermie?? Morgenochtend ff naar Wijk tot een uur of 13:00,en dan maandag maar weer is naar Ijmuiden ,dat zeewater is tenminste nog lekker van temperatuur
Morgen effies kijken hoe de windrichting is. Als ie teveel uit West is, ga ik ook naar Wijkie. Zit er meer Zuid in, ga ik effies een ochtendje naar Schellie. Moet ook rond 12 uur weg ivm verjaardag. Maandag zie ik wel waar ik naartoe ga om te varen.
En ik slaap 's nachts nooit, stelletje mietjes. Doe ik gewoon tijdens het werk. Des te meer quality time heb je als je niet hoeft te werken.
Als ik zin krijg dan komt ik ook naar Wijkiki Pas vier weken trug voor het laatst weest duz ik zie het morgen wel effe an, mot wel een beetje knap weer zijn he.