|
Tim_GTS5
|
Neem je 13 en kano maar mee Richard
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
het is ook nooit goed hea!! Ik ga trouwens alleen nog maar met 30+ knopen varen. Dat hoog vliegen bevalt wel goed eigenlijk
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja richard goedemorgen zit hier ook al vanaf 7 uur met droogpakkie aan te wachten of we kenne wat denk je peter kenne we ????????
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peet ... 11-15?? Al wakker genoeg waar kijk je dan... bij Enschede Ijmuiden laat al sinds 6:00 LE 16 zien ... met een paar dippies naar 13
|
|
|
@LaurenS
|
wijk of ijmuiden en hoe laat ?????
Als het wat is ,ijmuiden ?,de wind is ZW dus zit ik niet op die pier bij Wijk te wachten
|
|
|
wokmonster
|
Laat maar.weten waar.we.heen gaan
|
|
|
|
wokmonster
|
Peter, Kun je ff laten weten als je err ben hoe het is? Kan je er trouwens gratis parkeren bij Ijmuiden?
|
|
|
@LaurenS
|
Eerste 4 uur denk ik graties ,mmmm ik twijfel weer ,niet doen dus .gaat um niet w0rden met een 11m2 tubekite en 87 kg denk ...ga wel kibbeling eten
|
|
|
Haring High Richardt
|
Eerste 4 uur gratis in de winter,dus na 3.5 uur kiten even opnieuw door de slagbomen gaan en de hele dag gratis kiten. Scheelt je toch 2 bakken kibbeling
|
|
|
wokmonster
|
Kijk dat bedoel ik Ries Kom jij ook nog? Zojuist opppas "geregeld" voor kleine wokmonster!!! Ben er rond 12
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Goed idee, ik ga kibbeling halen en kiten! Op naar IJmuiden!
|
|
|
Langbeest
|
Kom wel effe ouwehoeren
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ai prijs kwaliteit verhouding kibbeling visafslag IJmuiden is medium, de Hollandse nieuwe daar in tegen is super! Nu naar het strand..
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wind is momenteel ook medium tot zwak
|
|
|
Tim_GTS5
|