PeeWee
|
Moet ik dan maar weer alleen naar Schellie? See joes
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peewee, may the force be with you met een Zephyros op Schellos
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Toch nog een paar uurtjes gevaren. Eerst met de 17m daarna met de 12m. De wind draaide wel wat te ver naar West-NW ,daardoor de welbekende vlagerige K%T wind. (Samen met de vliegende ex-badmeester/ naish-kiter en Jozone). Maar ja, je mot wat. C-skin wetsuitje is See joes
|
|
|
PeeWee
|
O ja, de gisteren gekochte ion claw handschoenen zijn toch iets te groot (wel lekker warm). Dus iemand nog interesse? maatje XL voor weinig (dus maar twee uur mee gevaren ) See joes. Sorry voor de Spam
|
|
|
Giertje
|
Zo ik wil geen zout in de wonden strooien, maar het was toch weer goed te doen op Schellie. Wel minder dan gisteren maar goed kunnen springen met de 11 Ozone. Peter, wat was er met je kite aan de hand, vol in de drie dubbele loop en toen landen op het gras?
|
|
|
|
PeeWee
|
@ Gier. Ongelooflijk, was een powerlijn losgeraakt. . Niet goed vast gemaakt na het wisselen kite. Gebeurde me voor het eerst in al die jaren. Gelukkig iemand op de kant om mijn kite van het gras te pakken en niet al te veel wind. See joes
|
|
|
pewpew
|
Ben wel vrij maar heb geen auto, meiden zijn naar ikea en sjoppen Azijn seiker misschien vrij en zin om voor jan L...l re roide ??? Iemand anders die langs langedijk komt voor een lift voor Jan L...l [/quote] Woon jij toevallig in Broek op Langedijk?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nee, noord scharwoude, hoe zo, heb je geldt nodig ???????? Zo ik wil geen zout in de wonden strooien, maar het was toch weer goed te doen op Schellie Was vrij maar vrouwe naar ikea en sjoppe, vrouwe je kenne beter kippe houwe en teiger druk druk kerst boom aftuige
|
|
|
pewpew
|
Als ik geld nodig had win ik die loterij wel ff. Ben van plan deze maand mijn rijbewijs te halen en heb vanaf februari een otootje beschikbaar. . En geld schrijf je toch met een d ? ?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
In langedoik schroife we geldt met dt eigenlijk hetzelfde als Richardt met dt, snappie !!!!!!
|
|
|
|
|
Giertje
|
Net even de windverwachtingen bekeken maar voor het komende weekeinde is het niet veel Gelukkig ziet het er vanaf dinsdag beter uit.
|
|
|
pewpew
|
zo verdorven is de jeugd toch ook weer niet? of is dit iets wat alleen de "oudere" generatie begrijpt?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Meeste jeugd is juist top, vooral de kitesurfjeugd. Klein cluppie van de jeugd zijn pestlijers, maar dat geldt voor alle lagen en leeftijden van de bevolking. Maar was een grapje hoor, niet meteen boos worden. Straks liggen we nog te rollebollen op het grasveldje van Schellie. Pas je dan wel een beetje op met me. Ik ben namelijk al een oude man
|
|
|
pewpew
|
hahah ben niet boos ride, hoorde eigenlijk nog een bij dat bericht. ik ga juist naar deze site om van de wijsheid de leren (profiteren?) van de "oudere" mannen. Er was nog z'n website... iets met hangen ofzow? Mjah ben geen hangjochie. Liever high met die kite
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik heb Meneer Ride met zijn ontblote bovenlichaam gezien en geloof mij, hij heeft geen hulp nodig. Wat een torso heeft die man........
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb Meneer Ride met zijn ontblote bovenlichaam gezien en geloof mij, hij heeft geen hulp nodig. Wat een torso heeft die man........
Haha Torso , kippeborsie zal je bedoelen
|
|
|