@LaurenS
|
Het enige wat jerry van mij kan leren is gewoon doorgaan, en blijfen denken het is niet koud!!! Hahahaaaaaa
Ho ho,hij kan je ook leren zijn naam goed te schrijven.....
|
|
|
franco
|
ik heb ook dislecties ja mijn zwakke punt
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo mag ik mij even voorstellen ik heet beuntje en kite een paar keer per jaar op welke spot kan je het beste varen in noord holland hoe oud zijn de gemiddelde kiters daar ? komen er ook duitsers ? mochten we het water weer op kunnen zou het leuk vinden om kennis te maken ik woon in adam
|
|
|
surfingden
|
Dag beuntje, over een paar weekjes spreken we wel weer af maar eerst ff een weekje snowboarden. Hahaha.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, hier hetzelfde. Ik heb echt nog nooit zolang (buiten het breken van mijn pootje dan) niet gekite. Mijn god. 30 december was de laatste keer. Wat een ellende. Pik ik jullie wel op als ik naar Schellinkhout rijd. Eerst die meneer die Beuntje heet. Lijkt me een aardige man zoals hij zich voorstelt. Daarna rijd ik wel door naar Purmerend om die andere meneer op te halen. Hoop dat ik zo wat mensen leer kennen die mij de waterstart opnieuw willen leren
|
|
|
FlyingHigh
|
Hier dito. Volgens mij woon jij bij mij in de buurt Beuntje...mss een keer samen naar schellinkhout...schijnt perfecte beginnersspot te zijn . Ik ga eerst a.s woensdag naar Aruba en Bonaire, kan ik daar hoogte leren lopen. 30 dec was ook mijn laatste keer . We houden contact
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Jeetje wat een hoop nieuwe mensen in het topic Noord holland. ook die "Haring Richard" deze meneer post zelfs filmpjes van zichzelf. Met al die mensen zou ik best een weekje naar Soma Bay willen. Ook die Beun, Ride en Flyging High lijken me wel aardig. Wanneer wordt er geboekt
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
die winterstop begint nu wel erg lang te duren...het moet nodig weer eens gaan waaien met een aangenaamt temperatuurtje ...
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
En daar gaan we weer haha, maar wel 1 v/d goeiste Richard Wind en 10 graden mininmaal kom maar door !!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net de lange termijn weervoorspelling gezien op RTL4 ......volgende week weer een N-O wind en dus weer een stuk kouder .........maar daarna schijnt het warmer te worden.. we wachten wel af ..
|
|
|
Langbeest
|
Ik zit al op de bank in mijn shorty
|
|
|
@LaurenS
|
5 feb de laatste sessie geboekt,valt best mee denk ,alhoewel weer veel's te lang gelee,vandaag tickets binnen voor Ariebaaaaa ,here we come.... 30 graden ,20-25 knopies owwwwwwwwwww Het leven is K..
|
|
|
Langbeest
|
Nutteloze informatie peter
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
alweer op vakantie die meneer laurens ben nog niet zo heel bekent maar zo te zien gaat deze meneer heeeeeeeel veel keeeeeeeeer per jaar op vakantie
????? miljonair ?
|
|
|
@LaurenS
|
Nutteloze informatie peter
Mwah,best wel prettige info toch,leef is een keer met me mee Erwin pff al die vakantiestress
|
|
|
Langbeest
|
Oké dan vriend......... Het is jullie gegunt Veel plezier, mooi vooruitzicht
|
|
|
Tim_GTS5
|
Oké dan vriend......... Het is jullie gegunt Veel plezier, mooi vooruitzicht