/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
4 meter drijf ijs voor de kant van het strandje, Maar een uur lang heerlijk gevaren met Patrick ;-)
Geen drijfijs hier wel vorst op t droogpak en de barren, maar oh oh oh wat was t lekker vandaag met t zonnetje Heerlijk met Peet, Yannis en Robbert t Amsterdamse nat gesmaakt Dit was pure chill, zelfs bodydraggen deed bijna goed Uiteindelijk toch 2/3 uren kunnen genieten en met prikkelende vingertopjes van t water gekomen... Maar ik had na gisteren veel ergere verwachtingen Wat n verschil of je dan hier in de zuidelijke Randstadsferen vaart of in t hoge Noorden van Medemblik
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Heeft ie er overheen gepist??????
haha!! niemand zal het weten! enige dat ik kan verklappen is dat het onder de ruitenwisser van mn achterruit past, maar dat kan van alles zijn! Was zeker weer een lekkere sessie, meer van dit soort daagjes graag
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
nee en ook geen snot... maar je kan t wel in verschillende kleuren krijgen
|
|
|
@LaurenS
|
Met name de uitvoeringen in pasteltinten zijn helemaal hip tegenwoordig
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
rubberenhuishoudhandschoentjes.. Swaffi: ga door naar start, u ontvangt geen 200 florijnen... Je hebt zelfs de kleur geraden (of was Yannis jouw fotomodel... )
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee,maar ik gebruikte ze al jaren geleden tijdens mijn windsurf periode ....ga toch liever voor de neoprene handschoenen.. en dat is voor mij goed genoeg .. maar ik ben ook een die niet onder de 5 graden het water opgaat .. .
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
we moeten allemaal meer brandstof verbruiken de aarde moet weer opgewarmd worden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr we gaan terug naar de ijstijd
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Morgenmiddag ga ik mijn nieuwe auto ophalen en ga lekker meedoen aan het brandstofverbruik.
Snelle Jelle, ff snel snel opfriscursus airbrushen... glijk nieuwe auto ophalen en daar de airbrush kunsten op uitleven Doe je goooooed Zo iets?
|
|
|
FlyingHigh
|
Nee das veeuuulsss te makkelijk Klaas!! Dat stadium zijn we al voorbij Kunnen nog niet eens netjes op een lijntje blijven , maar komt allemaal goed hoor!! Oefening baart kunst
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Je hebt helemaal gelijk Beuntje. Ik doe mee. Morgenmiddag ga ik mijn nieuwe auto ophalen en ga lekker meedoen aan het brandstofverbruik. Warmte moeten we hebben. Ik ben die kou toch zooooooooo zat. Pfffffffffffff Moet ik als milieukundige even op reageren .... Wanneer de aarde verder opwarmt is er een zeer reeel scenario dat het hier kouder wordt in plaats van warmer. We hebben hier te maken met een warme golfstroom die vanaf de keerkring Atlantic deze kant op komt en door een zoutpomp aangedreven wordt. Belangrijke factor hierbij is de koude van de pool.. Het een en ander staat hier: http://www.esa.int/SPECIALS/Eduspace_Environment_NL/SEMDULFWNZF_2.htmlheel goed uitgelegd. Veel leesplezier..... Komende 100 jaar veel Elfstedentochten en snowkiten dus...
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Die airbrush ziet er toppie uit Klaas. Denk zelf eerder aan het KiteKings-logo met een paar mooie skulls erbij op mijn boardje. Gaat helemaal goedkomen. En op de nieuwe auto mag ik niks airbrushen van Angelique. Echt raar. Maakt het nou uit. Paar mooie naakte pin-ups op de motorkap moet toch kunnen.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Die airbrush ziet er toppie uit Klaas. Denk zelf eerder aan het KiteKings-logo met een paar mooie skulls erbij op mijn boardje. Gaat helemaal goedkomen. En op de nieuwe auto mag ik niks airbrushen van Angelique. Echt raar. Maakt het nou uit. Paar mooie naakte pin-ups op de motorkap moet toch kunnen. beetje door oefenen kan je volgend jaar mischien ook hier staan https://www.facebook.com/SaintsSinnersKustomKultureArtShow
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
En op de nieuwe auto mag ik niks airbrushen van Angelique. Echt raar. Maakt het nou uit.
Doe je t lekker onder de motorkap... kijkt Angelique toch never nooit of je begint met 1 pinstraipie en bouwt t langzaam uit... Zal ze alleen maar trotser worden op haar ambachtelijke menneke
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Dankje Peter! Pussyloop Ja alleen de landing was ruig, wind besloot steeds weg te vallen
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zooo hé, ze hebben die zandduin flink afgevlakt. Komt die wind nog beter door . Neeh yoh, Yannis springt zo hoog... en Peet heeft gefotografeerd met zo'n rc helikopter (vogelperspectief) Werkelijk hoge duin ligt gelukkig meer naar links (buiten de foto)... en die is werkelijk stukki hoger maar daz voor ons nie ergi nie @Sjon rij je niet gelijk je nieuwe gebakki in puin veel plezier man!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Komen weer een paar vrije dagen aan !!! En raad eens er is geen wind !! Wat een baggerjaar zal wel aan het jaartal liggen, alles lijkt wel tegen te zitten bah...
|
|
|