dunkel
Geen avatar
|
Beetje raar dat kiters verwachten dat de KNRM kosten maakt in dit soort gevallen. Uitrukken bij nood, ja natuurlijk, maar dombo's bij aflandige wind oppikken zou misschien wel tegen kostprijs mogen. Dan leer je nog eens iets...
|
|
|
FlyingHigh
|
Wie gaat er dinsdag naar schellinkhout??? Ik ben vrij hahaaaaaa ik hoor het wel
Yep ikkuh en John en Klaassie wss, maar dat heb ik nog niet gevraagd. Denk dat wwij er om een uurtje of twaalf zijn.
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er niet zo goed uit voor morgen. Zo te zien waait het alleen maar lekker tussen 11 en 2. Ik zorg dat Onderaqua en ik vanaf 10.30 in de startblokken staan. In de middag kakt die helemaal in als Richard komt. Dus Zwafra zorg dat je er op tijd bij bent.
|
|
|
franco
|
ik ben ook rond 10.30 van de partij zie jullie morgen. en zoutwater matroos, ik heb het voornemen om deze zomer ook maar eens het zoute sop ga kiezen. en ries kom jij maar wat later, want valt mij nu ook op als jij komt kakt de wind in, en ik kan aardig mee komen met mijn 9m maar het houd bij 15 knopen tog wel op, en op een of andere manier als jij de dijk af komt rijden, dan houwen we nog maar 13 knopen over! dan kan ik toe kijken hou jij nog net met jouw 13m hoogte kan houden!! DUS LANG VERHAAL KORT, JIJ LAAT ONS EVEN EEN PAAR UURTJES KNALLEN! GA JIJ FF KIBBELING HALEN , EN DAN KOM JIJ MET DE 13M KAN IK EN DE REST WEER UITRUSTEN. FRANCO ANDREAZZOLI
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien heeft donderdagmiddag de beste wind van deze week. Zal je zien, donderdags heb ik me late dienst. Om morgen nu weer eerder vrij te nemen daar vind ik het net effe tekort voor. Dusz waarschijnlijk ziet ik jullie zaterdag bij de ALV van het NKV bij Aloha
|
|
|
franco
|
Zo te zien heeft donderdagmiddag de beste wind van deze week. Zal je zien, donderdags heb ik me late dienst. Om morgen nu weer eerder vrij te nemen daar vind ik het net effe tekort voor. Dusz waarschijnlijk ziet ik jullie zaterdag bij de ALV van het NKV bij Aloha THEO JE WEET HET HE, NU VOOR DONDERDAG WIND!??? MAAR NIKS IS ZEKER. EN MORGEN WORD ROND 11 UUR GEWOON TOP
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
EN MORGEN WORD ROND 11 UUR GEWOON TOP Ik werk morgen van 6 tot 15.30 dus dat gaat hem niet worden helaas. Veel fun voor de gasten die wel gaan
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat is die Tomforbrandweerman een oelewapper zeg met zo'n mentaliteit... Ga i r ook vanuit dat de brandweer, politie en ambulances altijd rondjes gaan rijden als i boodschappen gaat doen of de snelweg op gaat of gaat stappen?? Groot verschil, die worden nog betaald voor hun werk!! De KNRM is vanuit vrijwilligers opgezet VOOR DE WERKELIJKE NOOD Heb je die bootjes met bemanning tenminste een gulle gift gegeven voor hun service??? Voor mij ben jij echt slecht bezig met zo'n vanzelfsprekendheid dat anderen maar voor jou klaar moeten staan... Shame on you!! Wat een sukkelmentaliteit (Pas maar op dat de volgende keer je lijnen niet door de rotor gekielhaald worden) .... Sjeees, nou moet ik zelfs mijn medicijnen weer pakken door zoon oetl4l... Nah jah, iig morgen lekkah gesjelli op Swoodi uitblazen... Dus Tom; niet daarnaartoe gaan want dan worden je oren gewassen...
|
|
|
franco
|
Wat is die Tomforbrandweerman een oelewapper zeg met zo'n mentaliteit... Ga i r ook vanuit dat de brandweer, politie en ambulances altijd rondjes gaan rijden als i boodschappen gaat doen of de snelweg op gaat of gaat stappen?? Groot verschil, die worden nog betaald voor hun werk!! De KNRM is vanuit vrijwilligers opgezet VOOR DE WERKELIJKE NOOD Heb je die bootjes met bemanning tenminste een gulle gift gegeven voor hun service??? Voor mij ben jij echt slecht bezig met zo'n vanzelfsprekendheid dat anderen maar voor jou klaar moeten staan... Shame on you!! Wat een sukkelmentaliteit (Pas maar op dat de volgende keer je lijnen niet door de rotor gekielhaald worden) .... Sjeees, nou moet ik zelfs mijn medicijnen weer pakken door zoon oetl4l... Nah jah, iig morgen lekkah gesjelli op Swoodi uitblazen... Dus Tom; niet daarnaartoe gaan want dan worden je oren gewassen... HIER MOETEN NU EENS HELE GROTE BOETES OP STAAN!!!! EN VIND HET GEWOON DWAZEN! EN GROTE LETTERS IS OM DAT IK MIJN BRIL NIET OP HEB
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Van schellie krijg je een snothoofd en met een chemische zoute reiniging van wijk komt het helemaal goed Peet
|
|
|
|
PeeWee
|
Ben er om een uurtje of 1.
WAs trouwens gisteren ook errggg lekker op Schellie. Eind van de middag helemaal alleen, zonnetje en een knoopie of 18. Om een uurtje of 6 kwam Jerry nog zijn trucjes showen.
See joes
|
|
|
|
@LaurenS
|
WAUW , DONDERRRRRRRDAGGGGGG
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
dat is nog een paar dagen weg....NU...wil ik kiten ... maar er staat nog niet zoveel .. .maar volgens het KMNI moet het goedkomen... ik ga zo richting schell..
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik skip hem vandaag, heb een spoedje tussendoor, dus gaat hem niet meer worden............
|
|
|
|