Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hmm ok, ijburg dan? . Moeten we er wel voor 4 uur zijn want dan gaat de afslag dicht ivm oranje gedoe. Wel mooi vlakwater. Muiderberg is ook wel vlak. Ik ga nu ff kijken op de NDSM werf, over een paar uurtjes weer thuis en kijk dan wel.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Andijk ga nu rijden maar niet op het plassie denk ik haha
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt te gaan waaien ...nog mensen naar Edam ....moet te doen zijn met N/NO laat het even weten (Ger?)
|
|
|
franco
|
Kitedoctor bedankt doet het nu op 60 fps
|
|
|
|
Giertje
|
Sorry Sorry Frank, maar ik zag je niet op het forum dus ik ging er van uit dat je thuis moest blijven. Ik heb goed kunnen varen met de 11op Edam.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja Jammer Ger.. ik was om 14,30 weer thuis van de vrijmarkt .... Waren er meer op Edam of was je weer alleen..
|
|
|
Giertje
|
Ja jammer dat je er niet was Frank . Ik was daar alleen en later kwam aan de andere kant van de haven nog een kiter. Van Buren kon vandaag niet hij moest werken. (vrouwtje blij)
|
|
|
Frank82
|
Lekker gekite op Muiderberg, eerst de 10m en die was te weinig, toen de 15 en die was later te groot. Toen weer de 10 en al m'n backroll kiteloops geland, gingen stuk beter dan gister en poppen vooraf ging nu wel altijd goed. Had ook de stance van m'n board aangepast naar de wijdste mogelijk, stuk beter voor poppen/landen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goed bezig Frank en vasthouden he , Andijk was top knallen met de 11 en soms even het skimmetje van Sander geleent zo 1 moet ik ook hebben ! Was lekker rustig ook gek he
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker Ries,welcome homie....ziet er fraai uit daar ...wel koud nog zeker Zie droogpakkies
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nu op Wijk,wind uit het Noorden trekt al lekkerrr aan, maar ja spulletjes niet bij me Blijf ik maar lekker bij Aloha bij mijn vrouwtje zitten,ook leuk!!!!
|
|
|
TBK
|
Dat meen je niet Peet , ik zit ook op 't terras en het schijnt dat de wind vanuit No toeneemt tot 20 a 30 knopen. Maar dat biertje samen met het meissie is ook wel lekker
|
|
|
Frank82
|
Vanavond weer een ijburg/muiderberg sessie doen. Ziet er goed uit, lekkere temperatuur dus straks een straf thermisch windje.
|
|
|
PeeWee
|
Welkom terug mannen. Op naar meer onvergetelijke sessies See joes (voorlopig ff niet, ribjes doen toch weer pijn na kitesessie van afgelopen maandag) @aloha, jjij ouwe spacemonkey
|
|
|
BaSS
|
morgen nog mensen Muiderberg of Enkhuizen?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, misschen morgenochtend even kijken op Muiderberg. Moet in de middag werken dus kan alleen in de ochtend. Kijk morgenochtend wel even of het een beetje waait.
|
|
|