TBK
|
Morgen tegen een of 12 maar naar Schel dan draait de wind door naar het zuiden en in de loop van de middag naar ZZW. Hopelijk ff een lekkere sessie.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hoppeteee In Maart weekje naar Oeganda (Afrika) met het werk samen met 9 andere gelukkigen, we gaan daar onze bakkerijen bezoeken, Raften op de Nijl, klein beetje werken, Kroegetochten, en veel mooie dingen zien heb er nu al zin in https://www.youtube.com/watch?v=uct6xy_V624Zijn jullie van het bekende 'broodje Zeedijk' ? Dat is wel een begrip hier bij ons op het werk in Amsterdam. Edit: nevermind, dat is slagerij Vet als het goed is. Broodtje zeedijk Lekker man,, Vroeger waren die 2,50euro! Nou 3 ofzo? Maar erggg lekker Ook erggg slecht voor de lijn is er trouwens een goed weerstation om actuele wind op schellinkhout te checken? of iets in de buurt?
Deze 10 minuten waarneming vind ik wel fijn http://www.weer.nl/10-minuten-waarnemingen/obsid/6248.html
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat nou Bassie, ben jij er het weekend niet bij?? . Geen goede planning vriend!!
|
|
|
BaSS
|
Heel misschien zondag, maar dan wel met kater ben ik bang En ik ben pro *kuch* nu he... kom voor minder dan 30 knopen mn bed niet meer uit
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen sla ik effies over, zaterdag wel weer vroeg naar Schellie toe. Dinsdag ook vrij genomen en gaan we ook lekker het water op.
|
|
|
Giertje
|
John Kijk uit met die edge boven de 40 knots. Alleen die Haring Happer staat dan nog met beide benen op de grond. Ik hou hem maandag in de tas.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Broodtje zeedijk Lekker man,, Vroeger waren die 2,50euro! Nou 3 ofzo? Maar erggg lekker
Haha,voor degene die het niet kennen,hard puntje met....sla gerookte kip,bacon en kerrie saus...mjammmie zo lekker....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
John Kijk uit met die edge boven de 40 knots. Alleen die Haring Happer staat dan nog met beide benen op de grond. Ik hou hem maandag in de tas. Maandag ga ik gewoon werken Gerrit. Dinsdag gaat ie de tas weer uit. Wist niet dat Harinkie met beide benen op de grond stond
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wist niet dat Harinkie met beide benen op de grond stond Grin Ik ook niet !!!!!!!!!!!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vanmiddag miss als het weer wat meewerkt dit weekend zekers wijki gaat wel goed worden
|
|
|
|
|
the coon
|
Neeee dan moet ik werken zucht:( Hope dat dit opgenomen wordt,
|
|
|
the littleman
|
Ik zeg een Timpetietie Peter Tuinman zit in Bonaire duzzzzzz
|
|
|
|
|
TBK
|
Zo windje is wat gedraaid, ik ga naar Schel.
|
|
|
Langbeest
|
Komt wel weer goed Bas, na het draaien
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
vanmiddag ook weer eens tijd om te kiten, nu is het nog ZO en 14knp lees ik op 10-min waarneming.
ff eten, en dan naar swoody
hoop op iets meer wind en zw
cu
|
|
|
BaSS
|
Dat dacht ik ook ja, maar voorlopig wordt ie alleen nog maar minder 10 knopen nu... edit: 14 knopen waar zie je die?
|
|
|
|
|