PeeWee
|
Ik ga vanmiddag ook even naar Schellie. Ik heb helaas geen kites meer . Kitejes verkocht en ff nieuwe checken. Varen twijfel ik nog wel een beetje over (loodzware trailrun van gisteren zit nog in mijn benen). See joes
|
|
|
audi
|
Net weer terug van schel en er kon goed gevaren worden met grote kites. En die kleine krijgt al een beetje respect voor een kite. Maar het oefenen gaat goed vooruit.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Zag je bezig met je kleine, audi.... Zag er toch al goed uit!
|
|
|
bredo
|
Hij was lekker op castricum, niet vol power maar goed genoeg voor tricks en trucs! Mijn nieuwe naish motion uitgeprobeerd 134x41 . Super goed en lekker board, een hele goede opvolger van mijn oude TRAX uit 2008. Bindingen ook super! erg blij met deze dag...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
was een redelijk dagje op Schellinhout( 10-16 knp) ...veel (oude) bekende gezien en het was weer gezelligdruk ..Mooi dagje om kites te testen... nieuwe Ozone crono ziet er indrukwekkend uit ..lijkt me echt een hangtimemonster..en ook de de Naish Draft werd druk getest..ziet er ook erg mooi uit. Ik hou het nog wel weer een jaartje bij mij Ozone Edge,s die gaan nog steeds erg lekker.. misschien morgen(middag) weer een sessie..
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Vond Schellinkhout wat tegenvallen vandaag. Wel perfect voor mijn vriendin in de ochtend toen er nog niet veel mensen waren. Was nog een ambulance op het grasveldje, iemand was tegen de rotsen aangeknald en trok zijn safety na 10 seconde te stuiteren over stenen. Hij dacht zelf dat hij een gebroken arm had,
|
|
|
audi
|
Ik ga kijken of ik morgen middag ook nog een paar uurtjes kan kiten
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was niks, veel prutsers en weinig actie. Wind viel zwaar tegen, blijft beter dan werken
|
|
|
@LaurenS
|
Goed middagie op Wijkikie, hij gingcweer lekker hoog in de vlagen... lekker vlak trouwens voor het zeetje. Wel wat vlagerig maar dat deerde niet met 20 - 25 knopies :-)
|
|
|
arvidnl
|
wijk was gezellig. De wind viel ook hier een beetje tegen(tussen 13 -15uur ) Iig minder dan(ik had) verwacht. dankzij de testdag van versus eindelijk eens een golfsurfboardje kunnen varen. dat smaakt zeker naar meer:-) Super info gehad over de verschillende boardjes en het golfsurfrijden in het algemeen. was wel al best druk zo vroeg in het seizoen vond ik. dat wordt wat als het echte mooie weer eraan komt.
|
|
|
Giertje
|
Het viel een beetje tegen op Schell. Wel gezellig met de hangouderen en de Beun. Morgenochtend nieuwe kansen.
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Wind was aan/uit vandaag, wel 3 kites getest, de draft, torch en de edge. Van deze 3 vond ik de edge de beste. Torch was ook wel lekker, maar eigenlijk te weinig wind voor deze kite
|
|
|
Giertje
|
Peter je hebt me weer wakker geschud! dinsdag ziet er inderdaad beter uit. Misschien moet ik ook wat meer naar zee gaan.
|
|
|
joosie
|
Super lekker dagje gehad op wijk, heerlijk gevaren met een lekker windje in de ochtend met 6 andere op t water heerlijk rustig, in de middag werd het wat drukker Mooie spulletjes bij Versus bekeken en uitleg gehad van alles
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo mijn eerste uurtjes kiten zit er weer op was weer gezellig effe lekker ouwehoeren was precies genoeg wind om weer te starten en nou aan de ibuprofen voor de spierpijn op naar de volgende sessie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was lekker in de avond met de 9m , stoten soms 28kn snap niet waar iedereen was... ?
|
|
|
@LaurenS
|
Voldaan thuis Tim,na 2 en een half uurtjes op Wijk ,ben ook de jongste niet meer
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goed bezig ouwe Dinsdagochtend ken ik weer wat jij Peter ?
|
|
|
|
TBK
|
Nog meer badgaste naar Schel, het waait hier in Hoorn al lekker ?
|
|
|
@LaurenS
|
Kijk maar uit,regen met onweer op komst Herstel, onweer is pas tegen de avond,have fun
|
|
|
TBK
|
Bedankt Peet, dacht al dat het later op de dag was. Zonnetje schijnt nu nog dus lekker badderen op Schel.
|
|
|