|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gelukkig, hij is er weer. Krikt het niveau van ons topikkie weer lekker op. Welkom thuis meneer Haring.
|
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Schellinkout denk ik of secret spot, wie mee wil sttur ff pb
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit jij niet te lachen Lange, das niet grappig!! Serieuze zaak hoor. Laat hem wel ff opsturen, tis nu te laat om te halen ivm de kleine man. Ik haal morgen wel ff de kite van john op, kan ik daar mooi ff mee varen overdag.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het mooiste van de hele vakantie hadden we trouwens vandaag , de terug reis het aller aller aller hoogte punt van de hele vakantie Ben je terug komen kite ofzoow
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Henk, veel plezier weer op Wijk
|
|
|
audi
|
Vandaag was het weer leuk op schel De kite's vielen als appeltjes van de bomen en er waren weer veel mannen bezig hun lijnen professioneel aan de lijnen van een andere kite te knopen. Maar goed eerst was er niet veel wind maar genoeg om te varen met de edge 13 Later werd de wind harder en heb toen nog even de 7 meter uitgelaten.
Morgen weer naar schel en hoop er om 12 uur te zijn.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Net op ijmuiden geweest wind ging om 7 uur vol aan en draaide naar zuid west kon me 7 net aan houden , morgen naar wijk rond 11 uur aanwezig
|
|
|
Repete
|
Morgen IJmuiden rond 11
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
God nee hè. Nog zo'n pingpongerrrrrrt. Welkom bij de club verslaafden en dwazen, Ries.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wat een dikke beuk sessie op wijk net, vol power met de 7m, vlagen van 46knopen en dan vol tegen een golf die kite terugsturen. Paar sprongen zat ik op lijnlengte zo'n beetje, echt sick. Bij 1 sprong ging ik op de top sneller dan m'n kite omhoog waardoor m'n lijnen slack gingen, bizar, nog nooit meegemaakt
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard ...goed te lezen dat je ook weer een Top vakantie op Texel heb gehad . ...en dat allemaal op een uurtje rijden ...ik moet volgende week weer 14 uur rijden om thuis te komen ... Maar wel elke dag wind hier...en zo vanuit mijn caravan het water op... vandaag ook weer een topsessie geboekt van wel max 20 knp Maar dan wel met 30 graden...en de komende dagen zien er zelfs nog wat beter uit . Heb ook alweer voor volgende jaar geboekt... See you (volgende weekend)
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Geniet jij maar van je 20 knopen Zwafra, hier doen we het minimaal voor het dubbele
|
|
|
PeeWee
|
Zo daggie vrijgenomen. Straks naar Den Helder om te DW'eren.
Den Helder - Razend Bol - Paal 17 texel- vuurtoren Texel. Toch een beetje gespannen voor dit Strapless avontuur.
See joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Richard! Tafeltennis Richard B hier! Heb deze verslavende hobby ook gevonden.... wat een pracht Mooi man, ping ponge is leuk voor der bij, maar dit is het echte lefe ik heb je een pb gestuurd Richard ...goed te lezen dat je ook weer een Top vakantie op Texel heb gehad . Grin...en dat allemaal op een uurtje rijden ...ik moet volgende week weer 14 uur rijden om thuis te komen ... Grin Heerlijk, man lekkerrrrrr Doe je voorzichtig Pee Wee met je striples en vergeet je niet om een trapeze om te doen , 2 dagen terug waren de golven erg hooooooooogggg, op Teksel met wie ga je ?????
|
|
|