Mark-Fizzer
|
1e = lekker
2e = daar heb ik 2 weken ruzie met Mick voor over. WHHAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een N*#KERD ZEG!!!!!!
sorry, liet me ff gaan...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
sow, ff sjoppie
AAhhhhhhhhhhhhhh hehe
|
|
|
|
Micky
|
1e = lekker
2e = daar heb ik 2 weken ruzie met Mick voor over. WHHAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een N*#KERD ZEG!!!!!!
sorry, liet me ff gaan...
Haar leeftijd staat erbij.....73 jaar, heb ergens anders gelezen dat jij achter meisjes van 16 uit Rotjeknor aanzat, kansloze paraplu-rukker.... (grinnik_kitesmiley) That really pisses me offfffff! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Om je toch nog een beetje op te geilen....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Grappig dat je toch weer een poging doet om me het meisje van 16 te doen vergeten, jaloers kreng!!!!!! whahahahaah
|
|
|
|
Micky
|
Jij bent ook zo scherp als een schaar, hé Mathias... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wheeeeahahahahahaha die was weer te verwachten?
|
|
|
|
|
wouterb
|
LIDT!!! (grinnik_kitesmiley) Los In De Tas edit: ...dan slaat deze ook nergens meer op,....
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
lekker de wind erin
Hoe kan mijn post veranderd zijn door ene Rutger?????? Zo schokkend was het plaatje toch niet?
|
|
|
wouterb
|
tiet = bloot ....en da mag nie....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja en een kont met een miniscuul stringetje ertussen, of een doorschijnend bovenstukje mag wel... SUF... maar ok...
|
|
|
Jolien.
|
Wordt ik weer aangehaald =P?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Dumpen maar...........!!!!!!!
en deze mag wel!?!?!?!?!??! (de allereerste!) vreemd...... Blijkbaar berust er op een blote schaamlip minder taboe dan op een blote borst!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nou indd, je ziet gewoon die kalkoen zitten... whahahaha
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Deze chick dan.... Ana Hickman... Gelukkig, ze bestaan toch..... Ik zal het een keer met respect zeggen voor de verandering... Wat een beeldschone dame zeg.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
En nog een paar voor het slapen gaan.... Tis wel een beetje offtopic gegaan. Het heeft eigenlijk nix meer met kiten te maken.... Maar ja, BOEIE
|
|
|
|
|