Dangerfield
|
Alleen Windguru geeft wind voor morgen, watersportweer en Windfinder geven niets. KNMI geeft nog geen uitsluitsel. Ben bang dat het niets wordt, maar je weet nooit.
Mocht ik er voor kiezen morgen naar E'Huizen te rijden, dan bel ik wel ff. 207 op het eind toch?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Denk dat dit best goed gaat komen...ik gaat even kijken....
|
|
|
tom_beul
Gast
|
ik vrees ervoor dat het toch nog gata waaien?
|
|
|
milamber
|
ik ook, dus ga zo de spullen in de auto gooien en dan kom ik naar Enkhuizen!
|
|
|
NIELZZZZ
|
volgens mij gaat het ook aaien
|
|
|
Dangerfield
|
14/15 knoopjes doe ik het niet voor, ik blijf lekker nog ff liggen Welterusten!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik gaat t gewoon proberen, zie het daar wel weer :S
|
|
|
Marijn alias Vos
|
WIND: NOORD TOT NOORDOOST 8-13 KN, VAN HET NOORDOOSTEN UIT RUIMEND NO-LIJK EN TOENEMEND NAAR 12-18 KN, LATER MET VLAGEN TOT 25 KN. IN DE KUSTPROVINCIES N-NO 12-18, LATER NO-LIJK 14-20 MET VLAGEN TOT 30 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER TOT 5 KNOPEN MEER.
|
|
|
|
kitaholic
|
Enkhuizen toch, veel gezelliger!
Emiel: 06 5212 7383 als je nog geen vervoer hebt, ben wel binnen een kwartiertje weg (amsterdam)
guido
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Windvoorspelling ziet er goed uit ,het waait hiet ook al aardig ...Ik ga ook inpakken en naar Enkhuizen.... aaahhh..Er is iets tussen gekomen (huilen_kitesmiley)( verplichtingen) ik moet even wat anders doen ..Ga vanmiddag waarschijnlijk nog wel even naar Edam... Morgen zeker naar Enkhuizen.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Balen.. Lees ik nu pas dat ik met Guido mee kan rijden... Zijn er nog mensen die nog weg moeten gaan en mij mee kunnen nemen?
|
|
|
|
Dangerfield
|
Ben ik blij dat ik lekker ben blijven liggen vanmorgen... (grinnik_kitesmiley) Morgen wel bijtijds op. Enkhuizen ziet er goed uit morgen
|
|
|
|
kitaholic
|
ja, was helemaal bagger op enkhuizen. 4 uur staan wachten voor een paar rakjes... wel gezellig!
|
|
|
Dangerfield
|
Neej, vandaag zag het er op de meeste sites ook bagger uit. Daarom ben ik in mn bed gebleven. Voor morgen wordt het 18 knopen. Mark my words, kom maar op met je windmetertje. In mn vorige leven was ik een meotereoloog (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
Teletekst 707 ( naar mijn bescheiden mening toch wel de meest betrouwbare (grinnik_kitesmiley) )
WIND: Noordoost 10-15 kn, in de middag 15-20 kn, aan de kust en op het IJsselmeer 15-22 kn. In de middag uitschieters tot 30 kn, in het noordoosten tot 35 kn. Gedurende de periode ruimt de wind naar oost.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik ben er weer voreg bij Beun, het jeukt als de neten!!!!! Ik wil die 9 weer laten knallen!!!!!!!! wwwwhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
k was op Enkhuize... Wat dacht je van windloos? Beetje gewoon zonder board staan niksten enzo, verder wel lol gehad was lekker weertje!
|
|
|
freeky
Gast
|
op enkhuizen lekker me nieuwe kite magazine gelezen meer was er niet te doen, maar het was weer heel gezellig
|
|
|