Passie
|
ik kom waarschijnlijk:)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
De beun is er zeker incl emiel en mark dat word een gezellige dag alles testen hoop dat ze genoeg kites hebben
|
|
|
marcus aurelius
|
is er te testen met de voorspelde wind? ik wil graag komen maar wil wel kunnen varen!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ze gaven eerst 14 /16 knopen dat is nu al 13 knopen zal alvast een berichtje naar boven sturen als ze weten dat debeun komt is er wel wind (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
prokiter
|
Heyy, HEHEHEH, hoop het..... Greetings...Pro Kiter..... (hangloose_kitesmiley) Hope To See You Above
|
|
|
Timmeth
|
zijn er ook test mogelijkheden voor kiters die eigenlijk alleen nog maar wat heen en weer kunnen varen maar wel graag willen weten welke kite het nou waard is om aan te schaffen? ik lees namelijk wel veel over kites maar bij elke vraag zeggen ze zelf testen
|
|
|
Buster
|
Het is verplaatst naar Medemblik jongens...
|
|
|
robin..
|
ik kom ook maar het was tog op schellinkhuout
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Jep verplaatst naar medemblik, staat in de nieuws brief.
Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
NAOMI_kvr2
Gast
|
dan ben ik jarig... dus ik ga niet.
|
|
|
Toy
Gast
|
ik zou dan juist gaan mischien kan je nog een leuk verjaardags kadootje scoren
|
|
|
|
timmie-to-himmie-FF-snel
Gast
|
|
|
|
Tjok
Gast
|
1 april kite test dag bij medemblik
LET OP! De locatie is gewijzigd! Dus NIET op Schellinkhout, maar vanwege de oosten wind gaan we richting Medemblik. Op het kaartje is te zien dat je naar de Vooroever moet gaan bij het plaatsje Onderdijk (naast Medemblik). routebeschrijving: Vanuit Amsterdam neem je vanaf de A7 afslag Hoorn Noord (afslag 9). Je rijd nu op de N302. Bij het industrieterrein WFO neem je de N240. Deze rij je helemaal af tot je bij een golfbaan komt aan je rechterhand. Hier ga je rechtsaf richting de Vooroever. Op de dijk ga je rechts en daarna meteen links de parkeerplaats op de dijk weer af.
|
|
|
roeb
Gast
|
Gaan jullie allemaal naar Medemblik, heb ik het lekker rustig in Enkhuizen (mits er wind is)..
Ik vind Medemblik voor een testdag niet echt ideaal, qua drukte.. Als ik me de drukte van vorig jaar herinner, dan wordt het knap druk op dat kleine strandje..
|
|
|
|
robin..
|
ga je tog lekker naar schellinkhout lekker rustig in je eentje
|
|
|
Robert_v@work
Gast
|
ga je tog lekker naar schellinkhout lekker rustig in je eentje
Juist?
|
|
|
|
|
wouterb
|
Ik heb al contact gehad met Hoogheemraadschap.
er wordt vanddag geloost, en wel (vervuild)oppervlaktewater. De kans dat Zondag nog schadelijke concentraties aanwezig zijn is zeer klein. Dit wordt nog na gekeken en in dat geval krijg ik (en vdBerg) daar bericht van.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Dus morgen varen zit er ook niet in???
SHIT!!
|
|
|
Robert_v@work