Jacq
|
Het klinkt erg gezellig allemaal. Overnachten is wel het leukste dan..Ik ga toch proberen voor het eerste weekend. Ik moet vrij nemen dat weekend en wil ook een lesje erin gooien, dus ik moet wel snel beslissen dan, voordat het vol zit. Jammer dat we niet van tevoren weten wat de wind gaat doen! (tong_kitesmiley)... En wie weet, als het echt heel leuk is, kan ik altijd nog 1 van die andere weekenden komen kijken.
|
|
|
boardergirltjuh
|
Ik ben er alle weekendeinden bij Wordt gezellig!!!
|
|
|
Jacq
|
Het maakt toch niet uit als je alleen komt? Tentje moet je zelf meenemen toch? Ik ga me in ieder geval opgeven voor 5 en 6 mei!!
|
|
|
Emma
|
hey,
Ik ben vorig jaar ook geweest, was erg leuk! Het is wel een goede manier om met ook nog andere kitsters in contact te komen, kan je later afspreken om samen te gaan kiten. Alleen idd dat hyet super vaak gecanceld was vanwege geen wind, en toen er eindelijk wind was was er de 2e dag teveel... maaar daar kunnen zij natuurlijk helemaal niks aan doen!, ik weet nog niet of ik nog een keer ga, is namelijk wel echt super ver enzo, en met de trein word al helemaal niks nu ik ook nog zelf een kiten enzo heb.
groetjes emma
|
|
|
Arjen
|
Hey Emma,
Was jij degene die haar roze waroo bovenop m'n hoofd parkeerde zondag op Workum?? Gewoon nieuwschierig of jij het was.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja Emma, vertel eens...
@Arjen, je zal er wel van opgeknapt zijn hè. ;-)
|
|
|
|
kitestertje
|
oh vet, ik kom miss ook wel
|
|
|
Miek
Gast
|
Hoi Ladies,
Even een vraagje, want ik wil het weekend van 30 juni/1 juli met een vriendin voor het eerst gaan kiten of poging tot en ik ben nieuwsgierig naar de gemiddelde leeftijd. Ben zelf 31 en vriendin die mee gaat is 26. Willen jullie eens wat leeftijden laten weten? Niet dat het daarvan af hangt, maar toch nieuwsgierig. alvast bedankt
|
|
|
Jacq
|
Daar ben ik ook wel benieuwd naar idd. Ik ben 29 en ga t weekend van 5 en 6 mei
|
|
|
Freija.
Gast
|
Het verschilt heel erg per keer! Het laatste weekend toen Sbs6 kwam, werden veel meiden gebracht omdat ze nog geen rijbewijs hadden (veel waren onder de 20 jaar). Maar de eerste keer dat ik zelf les had waren de meeste dames rond de 30 jaar.
|
|
|
Jappy
|
Het is idd erg uiteenlopend. Vorig jaar was er iig een meisje van rond de 30 en iemand van 26.
Ook dit jaar zullen er een paar dames meedoen van rond de 24 (al weet ik nog niet zeker op welk weekend).
Hoe dan ook, het is en blijft een super gezellig weekend.
|
|
|
mazzomrx
|
Yo Jappy ; Een meisje van 30??? Wat maakt ons dat??? Kleine jongetjes van 28/29??? Anyhow ; KiteChix rules
|
|
|
Jappy
|
Jep Bij het weggetje: in het eerste weekend wordt ik 29, maar blijf natuurlijk dat kleine jochie.
|
|
|
wies
|
ben 23 en ga t weekend van 30 juni en 1 juli sowieso, misschien t weekend van 9 en 10 juni ook wel...1e weekend gaat niet lukken helaas... groetjes
|
|
|
Miek
Gast
|
leuk om te weten! al zal het zeker wel een gezellige boel worden. En hopelijk ook een beetje goede wind om het te leren!
|
|
|
Emma
|
ehhh tsjah dat was ik .... sorry!!!, maar eehhh ging toch bijna net goed???? Zou eigenlijk liever herkend willen worden als ' was jij niet diegene die zondag op workum die vette handlepasses en kiteloops deed'....
|
|
|
|
boardergirltjuh
|
ik ben 15..
Gelukkig.. geeft wat spirit tussen die bejaarden ;-)
|
|
|
kitestertje
|
hahaah jah ik haal de volwassenheid daar wel ff flink omlaag
|
|
|
boardergirltjuh
|
hahaha, ook figuurlijk!? Zou leuk zijn.. hou ik wel van ;-)
|
|
|
kitestertje
|
dan kan je me helpen hoe oud ben jij dan? of moet ik u zeggen? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Morres
|
omfg, owned
|
|
|
boardergirltjuh
|
ja, zeg maar U.. Lijkt me wel gepast.. wahaaaaaaa... op m'n stage werd ik ook al aangesproken met mevrouw en u.. Noooohh.. dan voel ik me echt bejaard..
ik ben al wel 18.!.. ahum.. haha. Nee maar be yourself en we gaan 't daar helemaal gezellig maken ;-)! Komt goed..
|
|
|