Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ok is goed:) wordt denk ik ouddorp als iemand nog gaat, tis nu nog maar 6ms moet nog wel even toenemen tot een 8ms.
|
|
|
Stefan24
|
Ja ik heb geen zin om voor niets te rijden. Gelukkig voorspellen ze wat meer wind aan het eind van de middag.
|
|
|
Loon
Geen avatar
|
Yo, ik wil aan het einde van de middag 's gravenzande een gaan uitchecken (schijnt net iets boven Hoek van Holland te zijn). weet iemand of die spot ok is met NNO?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
NNO kan daar, zoalng maar niet teveel oost:)
|
|
|
Lex
|
Gaat er iemand morgen nog naar oostvoorne? Moet er toch heen voor eurofun, en als die niet te veel oost word kan het nog best wel leuk zijn daar... En anders lekker een beetje chillen op het strand (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lauw
Administrator
|
windmeter geeft wel 8m/s aan maar er was verdacht weinig wind:P
|
|
|
Alferink
|
9 m/s nu al...
Had ik nu nog maar een kite...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou! Dat was een heerlijke middag/avond op het Autostrand!! Zeer goed te doen met NNO. Was op laatst haast NO had ik het idee. Wind kwam vanaf de richting van de parking.
Was beetje vlagerig, maar toen ik om 5 uur aankwam toch zeker 18 knopen gemeten met uitschieters naar 20. Kakte later iets in, maar trok wel weer aan. heb van 5 tot 8 achter mekaar doorgevaren met mn Torch 12. Stond meestal maar half gepowered!! Was heerlijk!
Moet alleen echt van die 18 inch bar af...tering...wat een trekwerk...
Zondag weer..of maandag....morgen ff rustdag.....
Alleen...als het echt Oost word...waar dan heen??
|
|
|
Stefan24
|
Gaan er nog mensen het water op vanavond. Zo ja, waar gaan jullie heen?
|
|
|
Maarten112
|
Super goed idee dit! Ik ga binnenkort ook weer lekker 't water op...zit alleen wel met examens dus drukdrukruk Maarten, 19 jaar oud Schiedam Spot: Oostvoorne autostrand Ik heb m'n rijbewijs, en zo nu en dan ook een auto. MSN: maarten@netraam.eu
|
|
|
Lex
|
Zoo lekker gevaren vandaag op mijn nieuwe boardje...oude board van mij aan mijn broertje gegeven, die heeft vandaag ook zijn eerste meters gemaakt . Het waaide lekker, zon en het hoogtepunt van de dag was toch wel dat ik gepraat heb met de beroemde LEON ! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
Ben morgen trouwens ook naar oostvoorne, NO en iets meer wind dan vandaag
|
|
|
Lauw
Administrator
|
huh was er weinig wind dan? ik was er van 3 tot 5 aan het varen en de wind nam alleen maar toe! ook nog een lekkere kiteloop into bommetje met koppijn gemaakt!
|
|
|
Lex
|
ne eer was zeker geen weinig wind, komt alleen meer , ik gha morgen ook kiteloop bommetjes maken
|
|
|
JB - On The Edge
|
Ziet er idd nog goed uit voor zondag!! Alleen...moet niet teveel Oost worden voor Oostvoorne...
Eventueel nog iemand met wie ik kan mee rijden???
Jochen
|
|
|
Lex
|
wind staat nu pal noord-oost, om precies te zijn 66 graden...hopen dat he tniet meer oost word. Ik ben er in ieder geval tussen twaalf en één . ( www.windzoeker.nl )
|
|
|
Stefan24
|
66 graden is wel redelijk oost op Oostvoorne. Ik ben aan het twijfelen om ergens anders heen te gaan. Weet alleen nog niet waar. Iemand suggesties?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
66 graden tis nu gewoon shit op oostvoorne.. gister met 18/19 graden was het al vlagerig. Ouddorp is nu ook al beetje aflandig volgens mij, of moet net kunnen. Iemand andere ideeen?
|
|
|
Lex
|
hij word al meer noord, is nu 65 graden . Naah, ik ga erheen en zie daar wel, anders lekker vliegeren
|
|
|
Lex
|
maar als je dit ziet word je wel weer blij:
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
heel misschien vanmiddag nog als ik de auto ff fixen..staat nu nog wel erg ooost!
|
|
|
JB - On The Edge
|
Ik hou het voor gezien...teveel Oost..en geen zin om verder te rijden. Ga morgen richting Zeeland...alwaar een prima Oost spot is....nu maar hopen dat het dan voldoende waait..
Heel komende week lijkt Oost te worden...en ik heb dinsdagmiddag en donderdag vrij..dus hoop nog wel te kunnen varen!
|
|
|
*Maximus*
|
gaan er nog mensen in de buurt van capelle aan den ijssel maandag kiten, mijn moeder kan me eventueel een stukje weg brengen.
alvast bedankt, max.
|
|
|