Lex

|
Mmm lekker! We gaan half 10 rijden en ben er tot uurtje of 2!
|
|
|
hans

|
hee lexie als het er uit zie zoals ik hoorde over de downwinder zie ik je morgen rond half 11 wel in de luchr op playa 
|
|
|
TtHoM@s

|
grr me lijnen zijn gebroken en krijg die gast niet meer te pakken, kent iemnad hem miss met een rozo rrd (geleent dacht ik)
|
|
|
Lex

|
Top hansie! Balen thomas.....ik he book nisk voor je liggen...
|
|
|
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
|
Mart, is die 13 met 20 knopen sowieso niet een beetje groot? Of heb je teveel hamburgers gegeten in de States?  Wat had je er ook alweer naast? Whaha, ja wrijf het er maar even in....... Ja de US of A doet je figuur niet echt goed.... 100kilo schoon aan de haak.... nice Ik zeg sonja Bakker!! (voor dat jullie het zeggen)  13m2 moet wel kunnen, zie dat windguru gemiddeld 20knoopjes aangeeft en kan de 13 aardig lang doorvaren (25 a 26 knp) met mijn gewicht (jaja). Maar, zie het morgen allemaal wel, bekijk het per minuut en wat de andere peepz varen en anders de 9m2 maar op! Zie jullie morgen!! (12 @ de playa) En voor de gasten die morgen de Downwinder gaat doen, Have fun! 
|
|
|
martijn

|
de wind is vaag.
om 6 uur stond'tie nog op 37 knopen in de stoten nu dit: De windsnelheid 10m. op 04 oktober 2008, 06:30 uur is 5.0 m/s De windstoot op 04 oktober 2008, 06:30 uur is 7.8 m/s
|
|
|
NIELZZZZ

|
oke is dus niet me kater war het aan lag bij die waterdata.
|
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Er liggen al aardig wat golfsurfers in het water bij scheef, dus als je daar gaat wordt het 1 grootte slalom. En gaat jullie downwinder door of wordt het iedereen weer naar zijn eigen speeltuin.
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Ik probeer mijn werkzaamheden om te draaien met morgen, aangezien het dan prutweer wordt. Wind wordt heel erg westelijk, plus van 11 tot 15:00 uur laag water. Echter door de hoge golfslag kan dat weleens minder laag uitvallen dan de astronomische getijdevoorspelling opgeeft Waar gaan we heen?  Rauwe naar TH  Autoplaya een aantal denk ik  ....eerst moet ik zelf ff regelen dat ik kan vandaag 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
als de wind straks aantrekt, TH:) rudo drop op je weg naar scheef (of hvh) je mako ff af:P
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
@Mriek gave foto, the sea was angry that day my friend, wat een geweld op zee.
@MB ga je mee naar TH dan? Kunnen we de downwinders gedag zwaaien.
@Rauwe ben je al weg naar TH?
Edit: Rauwe laat effe weten wanneer je gaat, misschien gaat ik met je mee.
|
|
|
Lauw
Administrator

|
nee als de wind gaat aantrekken..8ms en met deze bakken is dodelijk. Je moet dikke power hebben om een beetje er doorheen te kunnen raggen:)
|
|
|
|
thomasr

|
ik sprak Martijn net, die stond bij scheef en hij zei dat de downwinder niet door ging...
|
|
|
thomasr

|
In de loop van de middag trekt de zuidwestenwind flink aan. Boven land tot (vrij)krachtig, aan de kust tot stormachtig, 8 Bft en 's avonds in het noordwestelijke kustgebied tot een zuidwesterstorm, 9 Bft!
ben blij dat ik andere afspraken heb gemaakt voor na 3en.. met mn 9metertje
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator

|
burgerhout in rdam?? bij station blaak is volgens mij zondag open
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Zo, ben weer terug en heb in drievoud toestemming gekregen om het ruime sop op te gaan op de 666  Ik zie echter nog steeds 8,0 m/s staan, WZW richting, laag water periode is al begonnen
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Check de webcam van Scheef op rederij-trip.nl Af en toe zie je water tussen de kiters door, niet normaal meer zo druk 
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
zo het is daar echt druk, lijkt paaltjesplaya wel, gelukkig ben ik daar niet heen gegaan.
denk dat ik zo richting th ga, het is nu 8,8 m/s en ik heb er alle vertrouwen in dat ie toe gaat nemen.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Ik heb te vroeg gejuigd. Plannen voor morgen alweer gewijzigd, daarom moet ik vandaag toch andere dingen doen die ik dit weekend anders niet redt. Ik ga wat daagjes door de weeks inplannen, dat werkt beter (zoals afgelopen jaar met de vaste koude bikkels club  ) Veel plezier allemaal! 
|
|
|