El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik ook! wel even hier posten ghehe. beter Schluf trouwens ivm zuiden vlaginawind
|
|
|
|
|
|
thomasr
|
spoon ik wil best tekenen, graag zelfs, maar dat betekend dat ik geld moet betalen? want ik ben niet zo'n ster in het overmaken e.d. m.b.t. bank- en geldzaken..
|
|
|
Spoon
|
nee!!!
dat is zogenaamd sponsoring van die site! NIET DOEN!
gewoon op de eerste pagina je naam en email adres invullen.. misschien een comment! en dan verzenden en klaar...
de pagina die erna komt is om die site te kunnen onderhouden dus niet van toepassing!
|
|
|
d@ni
|
nee!!!
dat is zogenaamd sponsoring van die site! NIET DOEN!
gewoon op de eerste pagina je naam en email adres invullen.. misschien een comment! en dan verzenden en klaar...
de pagina die erna komt is om die site te kunnen onderhouden dus niet van toepassing!
Idd niet sponseren, niet nodig, ook ff unchecken dat ze je informatie kunnen toesturen.
|
|
|
|
thomasr
|
oke het is gebeurd, zal de rest van de fam ook nog even laten stemmen.
|
|
|
martijn
|
done, vanaaf de rest van de fam
|
|
|
|
Lex
|
Top dit initatief gasten!
|
|
|
Spoon
|
we hebben straks jullie hulp meer nodig! (el rudo!) uiteindelijke kunnen we ermee naar de tweede kamer stappen.. alleen moeten we dan een goed onderbouwd verhaal erbij hebben. Misschien kunnen we de opzet hiervoor met elkaar maken.. (wat een brilliante community is het ook iets om trots op te zijn hoor dudes...)
|
|
|
El Rudo
|
2e kamer? laten we eerst even de reaktie van de NKV bekijken, hoe is dit ontstaan, waar zit het lek (welke instantie is verantwoordelijk, hoe is het besluit tot stand gekomen etc.) Het is wel zo dat er snel wat moet worden gedaan, petitie is daarom top, zet wat druk op het gebeuren.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
signed, morgen is de wind trouwens dikke vagina...netaan en dan ook nog eens zuid..ik pas denk ik...
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Done! Ik ben morgen vrij, denk dat ik even naar de playa ga. Wie nog meer? Heb trouwens echt super veel spierpijn van afgelopen zaterdag
|
|
|
Mriek
|
Goeie actie! Heb de link ook maar even rondgemaild in m'n hotmail-lijst. Vraag me wel nog steeds af wat nou de bedoeling van die krengen is.
|
|
|
JO'Neill
|
Morgen slufter...wie nog meer?? laagwater van 10 tot 4...ideaal
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heb er ook 2 maar kan nog steeds regelmatig het water op! Bedankt voor de opbeurende woorden, aan Rudo heb ik helemaal niets in dit geval @ Thomas: klote man van die gebroken lijnen. Wat een eikel. Hoe staat het ermee? Heb je al geprobeerd te bellen via nummerherkenning uit, of een andere telefoon? Kijken of ie dan wel opneemt. En indien het geen pre-paid is misschien zijn adres ook wel te achterhalen
|
|
|
|
El Rudo
|
Heb er ook 2 maar kan nog steeds regelmatig het water op! Bedankt voor de opbeurende woorden, aan Rudo heb ik helemaal niets in dit geval OK ik mats je. "Je hebt zaterdag dus echt helemaal niks gemist!"
|
|
|
|
Alferink
|
Morgen mss nog een klein beetje woei,
Ed Aldus van onze prachtige regio tv, tv rijnmond, had het over een Zuidelijk geörienteerde 6 buft.
|
|
|