The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Het mooie weer komt terug dus geen wind wel zon en oplopende temp. Vandaag was in iedere geval hele dag lekker windje. @lex Dan kan je weer wat aan je school en/of werk doen, totdat de turbines weer worden aangezet.
|
|
|
thomasr
|
nou vrijdag en zaterdag zou ik nog kunnen varen zoals het er nu uitziet, 13 kn maar of het leuk is....
|
|
|
thomasr
|
ik denk trouwens dat ik gewoon richting strand vertrek, 12 m mee, en waait het niet, helaas, maar toch mooi weer om mn tweelingbroertje wat beter te leren vliegeren onder mijn begeleiding
|
|
|
Lex
|
Het mooie weer komt terug dus geen wind wel zon en oplopende temp. Vandaag was in iedere geval hele dag lekker windje. @lex Dan kan je weer wat aan je school en/of werk doen, totdat de turbines weer worden aangezet.
Daar zou het eigenlijk wel bedoeld voor moeten zijn zo'n windloos weekendje......heb alleen wat anders gepland:P. Hoe is het verder met jou Olten? Tijd niet gezien!
|
|
|
|
Lex
|
Haha leuk voor met kerst? Bakkie snert erbij, oerhollandse gezelligheid ..en oojaa..4000
|
|
|
|
Lex
|
Ja, probeerde ik vorige keer ook met een zonnebril, daardoor zag ik je niet denk ik
|
|
|
thomasr
|
daar waait het tenminste lex, gefeliciteerd ouwe spambot
|
|
|
d@ni
|
Spot Wind (knopen) Wind (vlagen) Richting Oostvoorne Autostrand 1,2 163,3 OZO
Nu 163,3 knopen in de vlagen op paalya, yeah right..
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Volgens watersportweer morgenmiddag ZZW rond de 16knp. Dan kan Mr. AD ook nog wat actiefoto's nemen. Een vrijwilliger om zichzelf of zijn kite om een paal te hangen.
Iemand???
|
|
|
|
|
martijn
|
en jullie mogen mijn gescheurde link wel lenen!
als ik niet met school en geen vervoer zat had ik me graag beschikbaar gesteld!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
zolang het niet hoog water is zullen ze niet goed zien hoe erg het eigenlijk is. Maar media aandacht is altijd goed.
|
|
|
Mriek
|
17 knopen tussen 12 en 3, wil sowieso wel even het water op. Iemand een plekje in de auto?
|
|
|
|
Lex
|
Top Ron, zorg dat je haar goed zit he;)
|
|
|
Mriek
|
Ben ook van de partij. 13.00 uur op het strand. Wie nog meer? Er schijnt nog nauwelijks een tak te wuiven in Rotterdam, maar ik hoop dat ie wat aantrekt zoals voorspeld. Tot vanmiddag!
|
|
|
Alferink
|
En waarom zit ik op school als het waait?
|
|
|
|
Spoon
|
scherp rudo....scherp...
|
|
|
Mr the Emperor
|
Als de wind de beloofde knopen toeneemt dan ben ik vanmiddag ook nog even lekker cruisen.
|
|
|