R.B.
|
heej gaat er vandaag nog iemand?? Ik ga zo denk naar ouddorp, maar eerst ff langs R'dam ergens wat afgeven.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
robin, ik ga denk ik ook ouddorp..alleen ff naar bdam trapeze halen en kijken of ik wat boardjes mag testen:)
|
|
|
Lauw
Administrator
|
vaag vaag windje..variërend tussen bft 4-7:P
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nog iemand geweest??
Ik wil morgen nog wel, maar kan pas na 5 uur weg!! Mocht er nog iemand dan gaan rijden...dan ga ik wel mee! Ouddorp dan?
Gelukkig begint zondag er ook al wat beter uit te zien.
|
|
|
Snackyman
|
okikoki ik zal er opletten. vrijdag wordt, volgens de voorspelling van 08:00, niet meer zo goed als eergisteren :/
|
|
|
|
|
milamber
|
Hallo Sinterklaas.......Had te maken met thermiek boven land, is wel degelijk echt gebeurd!
|
|
|
|
ROBST3R
|
jah echt prachtig:) Het zal je maar gebeuren
|
|
|
D.D
|
Waar gaan de mensen vandaag kiten?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
geen tijd vandaag en morgen alleen pas na 3 uur:(
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik was vanochtend heel even op de playa, en toen ik weg ging begon het DUS te waaien. Mooi wel met zo'n herwvfsdtszonnetje!
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
rebelrhino..dat weer is het al een paar dagen..zure noordoost. Gister ouddorp, noordoost komt daar super clean aan, maar mega vaag windje..dan overpowered met 7m en dan weer underpowered..sprong was niet te timen omdat je net als je wilde afzetten weer alle power kwijat was:(
|
|
|
R.B.
|
Zo nou echt gisteren op ouddorp was behoorlijk vaag.
Maar vandaag naat strand horst geweest zowwww dat was echt chill, ik had om 11 uur een gesprek in amersfoort dus dacht ff paar kilometertjes doorrijden en dan ben ik daar nou absoluut geen spijt van.
Dikke sprongen, board grabs, one footers, kite loops en f16 gedaan was echt top. Was me eerste x daar maar ook het water is daar echt alleen al gaaf om over te varen, het lijkt net of je over een koraal rif vaart dan donker en dan ineens wit zand op de bodem echt top.
Maarja ik heb dus een goede dag gehad haha.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ja RB wij zijn tamelijk verwend hier... met N en NNW moet je eens komen, minder vlagerig en recht voor het strand knettervlak water. Wel een potebreek stek, want het is verlijdelijk om op veel te ondiep water te gaan stunten, en dat zand geeft niet echt mee als je neerstort.
|
|
|
Snackyman
|
Ik zit echt te twijfelen of ik morgenochtend naar oostvoorne zal gaan. De wind gaat steeds meer naar oost te draaien. Zie dat mensen het hebben over ouddorp. Hoe kom je trouwens bij ouddorp met de auto?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Goedemorgen! check this out! http://www.windfinder.com/forecast/renesseals dit zo blijft ga ik woensdag en/of donderdag vrij nemen en hakken en stampen op Vrouwenpolder toplocatie met Oosten wind!wie o wie doet het zelfde..... ik kan niet wachten om deze mooie dagen nog ff mee te pakken. nu nog duimen dat het wel zo blijft.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik zag een gele rhino liggen, liep jij ook met een PL oid rond?
Klopt, dat was mijn kite. Was ff mijn pa aan het helpen met zijn Venom 13m2. Die is nog aan het beginnen en ik wilde ff checken of het uberhaupt hard genoeg waaide voor die kite. En dat deed het overigens niet voor hem op dat moment. Ik weeg 13kg minder en kon met mijn 666 net aan hoogte lopen. Met de Rhino was het geen probleem op dat moment. rebelrhino..dat weer is het al een paar dagen..zure noordoost. Gister ouddorp, noordoost komt daar super clean aan, maar mega vaag windje..dan overpowered met 7m en dan weer underpowered..sprong was niet te timen omdat je net als je wilde afzetten weer alle power kwijat was:(
Gisteren alleen rond een uurtje of 12 flink kunnen springen, daarna werd het zo vlagerig. Zo was het water spiegel en kwam je haast niet vooruit, waarna het een paar seconden later alleen maar schuimkoppen om je heen was. Zelfs een simpele transition bovenlangs werd al listig, daar je ineens meters de lucht in getrokken kon worden, of juist er als een baksteen uitgegooid werd. Ik zie dat de voorspellingen voor volgende week weer ZW opgeven, hopelijk gaat dat ook gebeuren
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vreemd, KNMI geeft idd ZW op en Windfinder.com weer voornamlijk Oost het zal wel weer op niks uitdraaien..... (shame_kitesmiley)
|
|
|
|
ROBST3R
|
@ rebelrhino, mijn schoonvader wil ook graag leren kiten, maar hij vind zichzelf te oud:( hij is 57en in een top conditie. Wat vinden jullie?
|
|
|