R.B.

|
Slufter was voor mij vandaag een net aan dagje. Ik had de hele week al in me kop om met me 8m te gaan varen dus eigenwijs en deze ook opgelaten. Na een halfuurtje begon ik aardig lamme armen van het sinussen te krijgen haha. Snel me 12m opgelaten en dat ging ook al snel nog maar net. Ben wel blij dat ik nog ff wachte tot de eb kwam want toen had ik het poeltje voor mezelf en beetje uitgehaakt geoefend (en gewoon niets geland). Maar Arjan dan was jij vast degene die wegging toen ik me grotere kite ging halen?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Vanaf vanmiddag A13 al ellende. Deze week al weer genoeg asfalt-wachttijd erop zitten. Ik ga denk ik niet kiten op Autoplaya (Vietnam?)
H2H, morgenochtend ff bellen. Ik kan pas in de middag.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Slufter was voor mij vandaag een net aan dagje. Ik had de hele week al in me kop om met me 8m te gaan varen dus eigenwijs en deze ook opgelaten. Na een halfuurtje begon ik aardig lamme armen van het sinussen te krijgen haha. Snel me 12m opgelaten en dat ging ook al snel nog maar net. Ben wel blij dat ik nog ff wachte tot de eb kwam want toen had ik het poeltje voor mezelf en beetje uitgehaakt geoefend (en gewoon niets geland). Maar Arjan dan was jij vast degene die wegging toen ik me grotere kite ging halen?
Ben nog even naar playa geweest! Was wat later dan ikzelf wilde 14:00! Daarna strand op geweest en hard huilend weer terug gelopen vanwege het weinig aantal aan knopen! Gelukkig werd ik nog wel getrakteerd op 1 uur in dik in de file staan als dank op de terugweg, dus dit maakte wel een hoop goed...... Wat doet iedereen morgen? Voorspellingen zijn niet echt vat op te krijgen! Hoor dat het morgenmiddag nu weer los zou moeten gaan!
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Vanaf vanmiddag A13 al ellende. Deze week al weer genoeg asfalt-wachttijd erop zitten. Ik ga denk ik niet kiten op Autoplaya (Vietnam?)
H2H, morgenochtend ff bellen. Ik kan pas in de middag.
MBDos weet alles van die ellende af. Vietnam  goeie benaming  ik ga ook pas in de middag @Rudo ben je weer terug?
|
|
|
thomasr

|
martijn en ik gaan ook pas om 1 uur naar bdam
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Le@n: check ff de A13 morgen via ANWB.nl > verkeer om je ook op zowel de heen als terugreis nog meer file te besparen. H2H: we bellen 
|
|
|
Hard2Handle

|
Le@n: check ff de A13 morgen via ANWB.nl > verkeer om je ook op zowel de heen als terugreis nog meer file te besparen. H2H: we bellen  
|
|
|
Hard2Handle

|
das bale Leon, gebeurd wel eens, vogende keer beter. van het weekeind weer een kans zo te zien. 
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
ja, was ik. zondag weer van de partij!
|
|
|
Mriek

|
Wat een vage voorspellingen! Maar ga d'r vanuit dat het goed komt. Morgen relaxt varen op Paalya en desnoods zondagochtend vroeg nog ff knallen! Wie nog meer?
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
@Rudo ben je weer terug?
yep, mss dit weekend ook ff trossen los ergens. A 13 dus vet drama huh # A13 Rotterdam - Rijswijk tussen afrit Berkel en Rodenrijs en Delft in beide richtingen door wegwerkzaamheden over een lengte van 8 km, duur: 24.10.2008 21:00 uur tot 25.10.2008 05:30 uur # A13 Rotterdam - Rijswijk tussen afrit Berkel en Rodenrijs en Delft in beide richtingen Rijbaan beperkt tot 1 strook over een lengte van 8 km, duur: 24.10.2008 21:00 uur tot 25.10.2008 05:30 uur # A13 Rotterdam richting Rijswijk bij Delft-Zuid door wegwerkzaamheden. duur: 24.10.2008 21:00 uur tot 27.10.2008 06:00 uur Aanleg fietserstunnel tussen Delfgauw en Delft je mag daar toch helemaal niks aanleggen, die laatste 5 km A4 wordt ook al 43 jaar tegengehouden door het blauwbekgeruitereetkevertjemetbefsnor.. . niksbeest!
|
|
|
Mriek

|
Owwwwe, of een andere locatie...
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Rudo: het is een "toekomstige" fietstunnel. Wat ze daar mee bedoelen weet ik niet helemaal. Waarschijnlijk wordt hij pas in gebruik genomen als je geen auto meer mag rijden in dit land (2017  ) Ze zijn er van de zomer al een paar keer mee bezig geweest, maar ze zullen wel wat verkeerd gedaan hebben, die aannemers ook van tegenwoordig. Mriek, beetje verslaafd aan die 6m2 van je? 
|
|
|
|
Mriek

|
Voorspellingen zijn nog een knoopje gezakt :'( Maar ach, what the hell, hij trekt vast wel aan. Degenen die naar Paalya komen, see ya! De rest ook veel fun  @MB Nou 't ligt nie zozeer aan mij maar die kleine dondersteen blijft maar aan m'n kop zeuren 
|
|
|
Mauro

|
Wie zijn er vanmiddag op autplaya? Het waait nu pas 8 knoopies..:S
|
|
|
Hard2Handle

|
@Rudo ben je weer terug?
yep, mss dit weekend ook ff trossen los ergens. welcome back dude! hoe was het in verwegiestan? heb je daar nog kunnen kiten?
|
|
|
R.B.

|
Ik ben wel van plan alleen ik twijfel nog door de wind. Ik heb namelijk geen zin om 2 kites te gaan schouwen. Dus als er duidelijkheid kwa windkracht is dan weet ik of ik naar playa ga of ergens anders heen.
@ Robster: ik heb me geld van de downwinder ook nog niet terug gehad.
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Voorspellingen zijn wel aangepast..die wind komt steeds later...komt door een of andere storing die moet komen...zal wel vertraging hebben...hoop toch echt dat het om een uur of 3 gaat waaien.... Mn vriendin zou eindelijk weer eens mee gaan om te filmen!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Voorspellingen zijn nog een knoopje gezakt :'( Maar ach, what the hell, hij trekt vast wel aan. Degenen die naar Paalya komen, see ya! De rest ook veel fun  @MB Nou 't ligt nie zozeer aan mij maar die kleine dondersteen blijft maar aan m'n kop zeuren  Jij ook veel plezier!
|
|
|
Mauro

|
Ik twijfel nu echt hard! Echt geen zin om 100km te karren voor zo'n flutwind
|
|
|
ROBST3R

|
Ik twijfel ook! De bomen bewegen hier echt helemaal niet, dus niet echt hoopvol
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
whike.com al die tunnels zijn nu al te laag.
Haha, die is mooi he? En zullen we morgen even gaan testen in de morgen? Dan hoeven we niet meer met de auto  Wind is idd. erg uitgesteld, ik hou de AWD in de gaten, misschien toch nog uitwijken naar morgen, ondanks de armoe dat ik nog steeds geen 7m2 heb :'(
|
|
|