|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ja wie wat waar, Enkhuizen en Medemblik 1,5 uur rijden, Oostvoornse meer is met 20 knopen natuurlijk goed te doen... kan ik gelijk een nieuwe handschoen kopen! laat maar weten of we gaan carpoolen ergens heen.
|
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
dan zou ik 100% doorrijden naar ouddorp, wind heeft meer tijd te ontwikkelen daar en kan deze richting nog aan!
|
|
|
El Rudo
|
hij draait naar due oost, kijk maar op awd... en dan zit je niet lekker in ouddorp
|
|
|
|
|
El Rudo
|
whaha dudes gaan jullie nog, SMS maar hoe en wat en waar het wordt. Er DIENT gekite te worden!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dat is ook mijn angst, alle voorspellingen wijzen op dat de wind naar Oost gaat draaien. H2H en ik gaan nu rijden (hij moet eerder thuis zijn) naar Ijburg. Dat schijnt ook top te zijn, aan het ijsselmeer en binnen een uur te rijden.
|
|
|
piede
|
Mirns! Have fun, ik vertrek!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
en jullie laten mij zomaar alleen achter:'( wat gaat de rest nog doen? olten rudo?
|
|
|
drifter
|
jullie blijven net zo lang ouwehoeren tot het donker is denk ik half uurtje meer of minder rijden..... gas erop, kiten nondeju!!
|
|
|
|
Spoon
|
djesoes....
en ik dacht dat vrouwen veel konden beppen...
kippen zijn niets vergeleken met jullie..
|
|
|
|
martijn
|
helaas niet. Mn ouders vonden het beter van niet, omdat die k*t sneeen allemaal nog open zijn . en het waait juist zo top! maarja, veel plezier iedereen!
|
|
|
El Rudo
|
whahaa Oldvillage was the place to be! knoopje of 19 - 21, 2 uurtjes heerlijk in de branding gehakt en gespoeld, toen na 2 uurtjes bleek dat ik mee reed met iemand zonder droogpak.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
conjo, ouddorp was goed, gewoon goede wind, schuin aanlandig, alleen golfjes kwamen niet echt lekker aan:( en daarnaast was het koud aan den handen..
|
|
|
martijn
|
daarnaast was het koud aan den handen..
|
|
|
HDFrank
|
Dat is ook mijn angst, alle voorspellingen wijzen op dat de wind naar Oost gaat draaien. H2H en ik gaan nu rijden (hij moet eerder thuis zijn) naar Ijburg. Dat schijnt ook top te zijn, aan het ijsselmeer en binnen een uur te rijden.
Hoe was het op Y burg. en waar zijn jullie precies geweest! kan y burg niet terug vinden als locatie. Want op 40 min een goede oost spot is niet mis...
|
|
|