Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hmmm. looks interesting.......... maar wel brrrrrr 4 graden lucht, voelt als -2. En ik heb mijn cap nog niet binnen dus mijn kop vriest er af. (nee ik heb geen waterhoofd.) ik zal jullie voorzijn.
|
|
|
|
R.B.
|
Ron je hebt inderdaad geen waterhoofd. Maar de inhoudt is wel gelijk aan dat van water. En of de gebruikerscapiciteit wel benut word vraag ik me ook af hahaha. Geintje hoor.
Maar waar gaan we vrijdag stappen? Staphorst haha
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zolang het geen skihut is:P donderdag waait het goed, alleen die freaking temperatuur...BRRRRRRR
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron je hebt inderdaad geen waterhoofd. Maar de inhoudt is wel gelijk aan dat van water. En of de gebruikerscapiciteit wel benut word vraag ik me ook af hahaha. Geintje hoor.
zeg oppassen julie hé! hierbij mijn pasfoto....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel! Heb jij geen droogpak dan? Dat werkt fantasties man! De kou bestaat dan gewoon niet meer. Het enige wat je dan nodig hebt is veel wind. Ik ben helemaal startklaar, maar het waait niet! Ik ben net terug uit Cumbuco, dat is echt het paradijs.... stop maar met zoeken, daar moet je zijn, echt de hemel. He Jay, idd. heb ik geen droogpak meer. En tot nu ook niet nodig gehad. Aangezien de mij door iedereen beloofde (inclusief Al Gore) global warming dit seizoen waarschijnlijk niet aanwezig zal zijn denk ik daar hard aan. Is makkelijker, want afgelopen donderdag in 6 graden vol in de wind omkleden was geen pretje. Maar daar wordt aan gewerkt En Cumbuco, ben er in 2004 al geweest, evenals Jeri. Idd. de beste buitenlandse kitespot tot nu toe, hoewel ik had begrepen dat de Laguna wel erg vol wordt. In 2004 heb ik er een aantal uren alleen gevaren. Maar er komen steeds nieuwe topspots daar, dus ik ga zeker eens terug.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
zeg oppassen julie hé! hierbij mijn pasfoto.... Na een mislukte kiteloop kwam Ron weer boven....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
alleen die freaking temperatuur...BRRRRRRR
kleed je dan toch es een keer fatsoenlijk aan!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
dat doe ik:P heb zelfs een uber deluxe capje!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Haha waar gaan we donderdag? Ik ga proberen vrij te krijgen, wel koud hoor.
|
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Ik heb in Cumbuco vooral elke dag twee downwinders gemaakt naar de laguna, dat was echt dikke pret tussen hoge lange golven!! De laguna vind ik verder niet bijzonder, inderdaad druk en volgepist denk ik. Wij zijn ook een paar keer naar Paracura gweest, een uur langs het strand naar links rijden, en dan een kilometer of 10 daarvoor met een downwinder naar Paracura toe. Daar aangekomen heb je echt mooie grooooote golven, een waar paradijs.... Ben je daar ook geweest toen? Ik ben gestopt met zoeken, daar wil je zijn. Donderdag ga ik weer naar Zeeland, hebben een mooie spot voor Zuid, en dan met droogpak aan lekker een paar uur raggen Gegroet! Michiel! Heb jij geen droogpak dan? Dat werkt fantasties man! De kou bestaat dan gewoon niet meer. Het enige wat je dan nodig hebt is veel wind. Ik ben helemaal startklaar, maar het waait niet! Ik ben net terug uit Cumbuco, dat is echt het paradijs.... stop maar met zoeken, daar moet je zijn, echt de hemel. He Jay, idd. heb ik geen droogpak meer. En tot nu ook niet nodig gehad. Aangezien de mij door iedereen beloofde (inclusief Al Gore) global warming dit seizoen waarschijnlijk niet aanwezig zal zijn denk ik daar hard aan. Is makkelijker, want afgelopen donderdag in 6 graden vol in de wind omkleden was geen pretje. Maar daar wordt aan gewerkt En Cumbuco, ben er in 2004 al geweest, evenals Jeri. Idd. de beste buitenlandse kitespot tot nu toe, hoewel ik had begrepen dat de Laguna wel erg vol wordt. In 2004 heb ik er een aantal uren alleen gevaren. Maar er komen steeds nieuwe topspots daar, dus ik ga zeker eens terug.
|
|
|
|
|
|
hans
|
ziet er goed uit donderdag , als dat zo blijf probeer ik er donderdag ook weer te zijn
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb in Cumbuco vooral elke dag twee downwinders gemaakt naar de laguna, dat was echt dikke pret tussen hoge lange golven!! De laguna vind ik verder niet bijzonder, inderdaad druk en volgepist denk ik. Wij zijn ook een paar keer naar Paracura gweest, een uur langs het strand naar links rijden, en dan een kilometer of 10 daarvoor met een downwinder naar Paracura toe. Daar aangekomen heb je echt mooie grooooote golven, een waar paradijs.... Ben je daar ook geweest toen? Ik ben gestopt met zoeken, daar wil je zijn. Donderdag ga ik weer naar Zeeland, hebben een mooie spot voor Zuid, en dan met droogpak aan lekker een paar uur raggen Ik ben langs Paracuru gereden. Echter niet gekite. Ik was toen al gaar en op weg naar Jeri Maar idd. een topspot. En zo zijn er tegenwoordig nog meer daar langs die route. De Caupe laguna loopt langzaam vol. Omdat de wind schuin aanlandig is en hard genoeg ontstaat er door het stuifzand een natuurlijke dijk. De laguna wordt gevoed door een zoetwaterstroom. Zodra hij vol is begint hij te overstromen. Omdat het water wat over de zanddijk loopt al snel een diep geul maakt loopt de laguna snel weer leeg. En dan begint het weer van voren af aan. Ik had het geluk dat het EN niet druk was (mijn vriendin heeft er gewoon kunnen oefenen en haar eerste meters kunnen varen) EN superhoog water. Er stonden paarden in 10cm te grazen. Was supercool om daar vette spraybochten omheen te knallen Ik ben ook o.a. op Bali geweest met de kites, die golven zijn helemaal te ziek daar en op een spot kun je gewoon kiezen tussen golven van 50cm tot 6m, en alles er tussenin. Alleen een Italiaanse shophouder daar die knalde in die 6m bakken. Ik geloof 1 board en kite per twee weken aan gort. Wat een beul was dat Laten we snel stoppen over warme tropische spots met dit weer....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ziet er goed uit donderdag , als dat zo blijf probeer ik er donderdag ook weer te zijn Donderdag dikke wind voorspelt. Echter hou wel rekening met de chill-factor door de harde wind, die gaat onder de nul! En dat is echt een risico voor als er wat gebeurd Veel plezier en pas op voor die gaan Ik gok op het weekend
|
|
|
hans
|
lekker warm aankleden en droogpakkie er overheen zondag ben ik er zeker als de wind mee werk
|
|
|
Lex
|
Ik zaterdag OF zondag, even de beste winddag uitkiezen
|
|
|
Ron Rodeo
|
donderdag lucht temp 3 graden. wind Z - ZO aan de kust 6-7 bft. windchill -5 Ik gok op a.s. maandag dan weer lekker ZW (6-7 bft) met hogere temp. weekend wordt ook niks.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
morgen nog mensen voor een ultra korte sessie??
|
|
|
|